Jos (ex) miehesi on pettänyt, pettikö hän saman näköisen kanssa
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Tutkitustihan puolisot ovat useamman paremman näköisiä kuin se petoskumppani. Kumppaniaan rumemmat puolisot hakevat boostia heikolle itsetunnolleen pettämällä toisen yhtä ulkoisesti ja sisäisesti ruman kanssa.
Lähde tutkimukseen johon viittaat?
M45 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkitustihan puolisot ovat useamman paremman näköisiä kuin se petoskumppani. Kumppaniaan rumemmat puolisot hakevat boostia heikolle itsetunnolleen pettämällä toisen yhtä ulkoisesti ja sisäisesti ruman kanssa.
Lähde tutkimukseen johon viittaat?
Minuakin kiinnostaisi.
Oli kaiken ikäisiä ja kaiken näköisiä. Vissiin joku vanhempi nainenkin oli häntä yrittänyt mutta viestien perusteella ei ollut kai ottanut eteen kun pahoitteli naiselle ettei voinut tarjota hänelle unohtumatonta yötä. Maksullisissakin kävi. Tosi kyntömies ei vakoaan valitse.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä toiset naiset ovat rumempia - rumemmissa ja tyhmemmissä kun on keskimäärin enemmän helpompia ja epätoivoisempia kuin hyvännäköisissä ja fiksuissa ja harkitsevissa. Varsinkaan naisissa. Kertoohan sekin jotain kumman kanssa mies mieluummin jatkaisi suhdetta ja ketä käy kerran polkemassa.
Entä jos mies haluaa jatkaa tuon sun mielestä "tyhmemmän ja rumemman" kanssa? Jos siinä vain oli enemmän? Ei ulkonäkö ja tyhmältä vaikuttaminen aina ole totuus, tämä sinulle tiedoksi :)
Seurasin sivusta kun nättiä ja niiiin mukavaa naista petettiin, petetty nainen olisi halunnut viimeiseen saakka jatkaa suhdetta hyvällä tai pahalla, mutta jätettiin silti. Paljastui muillekin sen sijaan jälkeen ihan hulluksi kontrollifriikkimielenterveyshäiriöiseksi vaikka vaikutti ihan normaalilta. Uusi kumppani päästään terve, siinä ei varmaan ulkonäöllä ole enää mitään merkitystä.
Oikeasti tää daami, jonka kanssa mies petti oli täysin erinäköinen kuin minä. Kuitenkin, pari kuukautta ennen kiinni jäämistään, olin jo hieman ihmetellyt tämän naisen pieniä kummallisia, silmiinpistäviä muutoksia. Luonteet ja asiat jotka kiinnostaa täysin päinvastaiset. ( Olimme siis olleet kavereita jo useamman vuoden, ei todellakaan enää olla).
Kummasti hän oli yhtäkkiä alkanut pitämään asioista, joista tiesi että pidän, vaikkei hän aiemmin voinut ns. sietää niitä. Pukeutuminenkin alkoi olla lähes identtistä kanssani, hiuksensa värjäsi samalla värillä kuin minä , ja lopulta halusi saman miehen kuin minulla.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti tää daami, jonka kanssa mies petti oli täysin erinäköinen kuin minä. Kuitenkin, pari kuukautta ennen kiinni jäämistään, olin jo hieman ihmetellyt tämän naisen pieniä kummallisia, silmiinpistäviä muutoksia. Luonteet ja asiat jotka kiinnostaa täysin päinvastaiset. ( Olimme siis olleet kavereita jo useamman vuoden, ei todellakaan enää olla).
Kummasti hän oli yhtäkkiä alkanut pitämään asioista, joista tiesi että pidän, vaikkei hän aiemmin voinut ns. sietää niitä. Pukeutuminenkin alkoi olla lähes identtistä kanssani, hiuksensa värjäsi samalla värillä kuin minä , ja lopulta halusi saman miehen kuin minulla.
Tiedän tapauksen, jossa tuo lopulta petetty nainen vuosien ajan koetti matkia tuota naista, jonka kanssa mies lopulta petti. Paljastui myös että mies oli alusta saakka rakastanut tuota naista, jonka kanssa sitten päätyivät yhdessä pettämään, epäilen että petetty nainen tiesi vähintään sisimmässään kenet mies oikeasti haluaisi. Lopulta räjähti tilanne käsiin. Ovat nykyään onnellinen pariskunta ja niin se varmaan oli tarkoitettu alunperin. Sori vaan mutta ei kaikki pariskunnat ole onnellisia vaikka toinen heistä luulisi niin (tässä keskustelussa vaikuttaa, että ulkonäkö on oikeasti toissijainen asia parisuhteessa mutta ette sitä vain ymmärrä, ilmankos teitä on petetty, bimbot?)
Vierailija kirjoitti:
Ei pettänyt, mutta oli jonkinnäköistä halailua humalassa naisen kanssa, joka oli minun mielestäni niin hämmästyttävä tapaus, etten osannut edes olla mustasukkainen. Tämä nainen siis oli aloitteellinen ja hänen miehensä kertoi minulle asiasta, että vaimo on rakastunut mieheeni. Ko. nainen esimerkiksi uskoi ufoihin ja pukeutumistyyli oli todella kamala. Käytti mm. sellaista lippahattua, missä on korvaläpät :D
En melkein uskonut koko juttua, kun minulle tästä kerrottiin.
Jokainen ihminen on avaruusolento.
Ei todellakaan, minä olen pitkä ja tumma sekä hoikka, petti lyhyen, vaalean ja pyöreän sekä melko maskuliinisen naisen kanssa. Itse en käytä alkoholia, hoidin kotona esikoista ja vauvaa ja ex alkoi ramppaamaan baareissa. Sieltä sitten löysi tuon baariruusun :) Eihän heidän onnensa kauaa kestänyt, mutta erottiin tietysti.