Jos (ex) miehesi on pettänyt, pettikö hän saman näköisen kanssa
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän petti rumemman kanssa.
Se ulkonäkö ei ole ykkösjuttu pettämisessä.
Ykkösjuttu on kemiat.
Mies itse sanoi, että syynä se, että tämä nainen arvosti häntä ja katsoi ylöspäin.
Ja ei, minä en koskaan osoittanut miehelle halveksuntaa, mutta enpä myöskään palvonut maata hänen allaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä on useita tutkimuksiakin, että mies yleensä pettää rumemman naisen kanssa. En silti ihan ymmärrä, miksi ihmeessä. Nämä kommentit tässäkin ketjussa ovat osa ihan uskomattomia, että miehen pettämiskumppani on edustanut vieläpä sellaista ulkonäkötyyppiä, jota mies on aina sanonut inhoavansa. Mikä logiikka? Onko pointti ollut se, että mies on tuntenut itsensä paremmaksi kuin se toinen nainen, mikä on ollut buusti itsetunnolle?
Minun mieheni petti juuri näin. Hän aina kritisoi sitä, kun naisella on pojan lantio, iso nenä tai liikaa painoa. Kadullakin kommentoi näitä. Sillä naisella oli pojan lantio jaiso nänä.
Ihan ohiksena mutta mistä ihmeestä te löydätte näitä helmiä, jotka ihan kadulla haukkuvat toisten ulkonäköä tai tekevät avoimesti tiettäväksi, mitkä piirteet eivät viehätä jne? Aivan hullua käytöstä. Olen ollut yli 30 vuotta mieheni kanssa, eikä hän ole koskaan tällaisia luetellut eikä puhunut kenenkään naisen ulkonäöstä epäkunnioittavasti. Joo, ja ei ole myöskään pettänyt. Olisin muuten kyllä täysin tyrmistynyt, jos kuka tahansa, jonka kanssa viettäisin aikaa, alkaisi kommentoida vastaantulijoiden neniä tms. Olisi entinen kaveri sen jälkeen.
Yksi pelimies jolla oli nuori avovaimo, otti toisenkin naisen joka oli nuori, ei pitänyt oman ikäisistä automaattisesti. Voi sanoa että naiset eivät olleet samannäköisiä täysin, mutta hoikkuus ja nuoruus yhdisti heitä. Urheilullisuus. Sanoisin silti ettei naisten ole pakko miellyttää pintaliitopelimiehiä, elä omalla tavallasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä on useita tutkimuksiakin, että mies yleensä pettää rumemman naisen kanssa. En silti ihan ymmärrä, miksi ihmeessä. Nämä kommentit tässäkin ketjussa ovat osa ihan uskomattomia, että miehen pettämiskumppani on edustanut vieläpä sellaista ulkonäkötyyppiä, jota mies on aina sanonut inhoavansa. Mikä logiikka? Onko pointti ollut se, että mies on tuntenut itsensä paremmaksi kuin se toinen nainen, mikä on ollut buusti itsetunnolle?
Minun mieheni petti juuri näin. Hän aina kritisoi sitä, kun naisella on pojan lantio, iso nenä tai liikaa painoa. Kadullakin kommentoi näitä. Sillä naisella oli pojan lantio jaiso nänä.
Ihan ohiksena mutta mistä ihmeestä te löydätte näitä helmiä, jotka ihan kadulla haukkuvat toisten ulkonäköä tai tekevät avoimesti tiettäväksi, mitkä piirteet eivät viehätä jne? Aivan hullua käytöstä. Olen ollut yli 30 vuotta mieheni kanssa, eikä hän ole koskaan tällaisia luetellut eikä puhunut kenenkään naisen ulkonäöstä epäkunnioittavasti. Joo, ja ei ole myöskään pettänyt. Olisin muuten kyllä täysin tyrmistynyt, jos kuka tahansa, jonka kanssa viettäisin aikaa, alkaisi kommentoida vastaantulijoiden neniä tms. Olisi entinen kaveri sen jälkeen.
Olen tuo, jolle vastaat. Kai selitykseni on vain se, että menimme yhteen nuorina. Olin 19. En tiennyt muusta.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla yksi sanoi että mies koki tämän vieraan naisen arvostamisen eli jalustalle nostamisen jotenkin tärkeänä ja normaali ei fanittava vaimo tietenkään tunnu sen rinnalla miltään. Eli jotain epätervettä riippuvuussuhdetta miehet etsii näistä naisista ja palvonnan kohteena oloa.
Vierailija kirjoitti:
Kolme tiedossa olevaa, minä vajaa kuusikymppinen, urheileva ja tavallinen nainen:
- aasialainen nelikymppinen kaikille lirkuttelija
- entinen duunikaveri, samoin nelikymppinen, toinen käsi tatuoitu kirjavaksi, yh
- yh, opettaja, ei minkäännäköinen pyöräilyfriikki (tämä hämmästytti eniten)
Rumasti ilmaistu, tiedän, mutta nuo yh:t ovat helpoimpia reikiä jopa ns setämiehille. Vähän imartelua ja supliikkia niin reidet leviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme tiedossa olevaa, minä vajaa kuusikymppinen, urheileva ja tavallinen nainen:
- entinen duunikaveri, samoin nelikymppinen, toinen käsi tatuoitu kirjavaksi, yh
- yh, opettaja, ei minkäännäköinen pyöräilyfriikki (tämä hämmästytti eniten)Rumasti ilmaistu, tiedän, mutta nuo yh:t ovat helpoimpia reikiä jopa ns setämiehille. Vähän imartelua ja supliikkia niin reidet leviää.
Ymmärräthän, että se oli se yh, joka vähän leikki jollain varatulla miehellä, eli harrasti seksiä sellaisen miehen kanssa, josta tietää, ettei jää roikkumaan, kun miehellä on perhettä. Yh ei siis ole ollut mikään miehen liehittelyn uhri, vaan hän on sinkku, kenellä ei ole juurikaan aikaa seurustella tai ravata lukuisilla treffeillä, ja selvitellä yhteensopivuuksia jossain ravintolaillallisilla, kuten lapsettomilla sinkuilla on. Jos yh haluaa seksiä, on noita varattuja miehiä helposti saatavilla ja ei suotta tarvi käyttää aikaa mihinkään tutustumisiin, kun on alusta asti selvää, että mitään parisuhdetta ei siinä olla kehittelemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- yh, opettaja, ei minkäännäköinen pyöräilyfriikki (tämä hämmästytti eniten)Rumasti ilmaistu, tiedän, mutta nuo yh:t ovat helpoimpia reikiä jopa ns setämiehille. Vähän imartelua ja supliikkia niin reidet leviää.
Ymmärräthän, että se oli se yh, joka vähän leikki jollain varatulla miehellä, eli harrasti seksiä sellaisen miehen kanssa, josta tietää, ettei jää roikkumaan, kun miehellä on perhettä. Yh ei siis ole ollut mikään miehen liehittelyn uhri, vaan hän on sinkku, kenellä ei ole juurikaan aikaa seurustella tai ravata lukuisilla treffeillä, ja selvitellä yhteensopivuuksia jossain ravintolaillallisilla, kuten lapsettomilla sinkuilla on. Jos yh haluaa seksiä, on noita varattuja miehiä helposti saatavilla ja ei suotta tarvi käyttää aikaa mihinkään tutustumisiin, kun on alusta asti selvää, että mitään parisuhdetta ei siinä olla kehittelemässä.
Sivusta, mutta ihan kummin tahansa moraaliton ja helppo _reikä_ 😅
Pitkän parisuhteen jälkeen tuli jokunen vuosi vietettyä kevytkenkäisempää elämää, tapailin miehiä vain seksi mielessä, en kuitenkaan tahallani varattuja. Osa kuitenkin jälkeenpäin paljastui sellaisiksi. Itselläni on pitkähköt laineilevat vaaleat hiukset, suuret silmät, hyvä iho, ei tatuointeja/lävistyksiä, sanottu aina ikäistäni vähän nuoremman näköiseksi, ylipainoa, mutta iso osa siitä on suurissa rinnoissa ja pyöreässä takapuolessa. En tupakoi, alkoholia käytän välillä. Lapsia 2, miehet ei kylläkään heitä tavanneet.
Miesten vaimot olleet väliltä 15v itseäni nuorempi - 15v itseäni vanhempi. Ne jotka ulkonäöltä tiedän ovat tummia lyhythiuksisia, melko pienirintaisia, hoikkia tai hieman pyöreitä. Miesten selitykset oli monenkirjavat kun kyselin miksi esittävät sinkkua/vapaassa suhteessa elävää. Kaksi pidempiaikaista seksisuhdekumppania (sinkkuja olivat kun aloitettiin) olisivat halunneet pariuduttuaan jonkinajan kuluttua jatkaa sivusuhteessa kanssani.
Rumaa on ilo panna ja vetää kaikki sängyssä överiksi. Usein kävin kännissä vaan suihinoton "antamassa" eli rojut suuhun ja baariin takaisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että ainoa, joka on luvannut olla jollekin uskollinen, on se mies.
Ei pettänyt, mutta oli jonkinnäköistä halailua humalassa naisen kanssa, joka oli minun mielestäni niin hämmästyttävä tapaus, etten osannut edes olla mustasukkainen. Tämä nainen siis oli aloitteellinen ja hänen miehensä kertoi minulle asiasta, että vaimo on rakastunut mieheeni. Ko. nainen esimerkiksi uskoi ufoihin ja pukeutumistyyli oli todella kamala. Käytti mm. sellaista lippahattua, missä on korvaläpät :D
En melkein uskonut koko juttua, kun minulle tästä kerrottiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisesta sivusta, mutta ihan kummin tahansa moraaliton ja helppo _molo_ 😅[
Olette aika naiveja noiden; mies petti kahden kanssa " jne. Mies pettää aina kun on tilaisuus ja on aivan sama millainen on vastapuoli, yleisemmin puolen tunnin maksullinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies petti Nuuskamuikkusen näköisen neljän lapsen yksinhuoltajaäidin kanssa, jolla tatuointeja, kaupungin vuokra-asunto ja toisen asteen koulutus. Kaikkea sitä, mitä ei ehkä kumppanilta haluttu tai haettu. Ihmeteltiin tätä kaikki, lopulta myös mies ihmetteli tätä maailman nolointa virhettään. Mies toki teki asiassa isoimmin väärin, mutta tämä nainenkin tiesi että mies on naimisissa oleva isä. Että kaikenlaista lyyliä sitä sitten löytyykin 😀
Että ihan toisen asteen koulutus!
Kyllä kertoo ihmisestä aika paljonkin jos on niin tyhmä tai laiska että ei korkeakoulua saa käytyä nyky-Suomessa. Tämä kävi kyllä vissiin sitä elämäm korkeakoulua parhaillaan. 😅😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies petti Nuuskamuikkusen näköisen neljän lapsen yksinhuoltajaäidin kanssa, jolla tatuointeja, kaupungin vuokra-asunto ja toisen asteen koulutus. Kaikkea sitä, mitä ei ehkä kumppanilta haluttu tai haettu. Ihmeteltiin tätä kaikki, lopulta myös mies ihmetteli tätä maailman nolointa virhettään. Mies toki teki asiassa isoimmin väärin, mutta tämä nainenkin tiesi että mies on naimisissa oleva isä. Että kaikenlaista lyyliä sitä sitten löytyykin 😀
Että ihan toisen asteen koulutus!
Kyllä kertoo ihmisestä aika paljonkin jos on niin tyhmä tai laiska että ei korkeakoulua saa käytyä nyky-Suomessa. Tämä kävi kyllä vissiin sitä elämäm korkeakoulua parhaillaan. 😅😅
Jo on paksua puhetta. Otapa se sädekehä pois päästäsi.
Opettaja
Mun ex ei varsinaisesti pettänyt vaan löysi 2 viikkoa eropapereiden kirjoittamisen jälkeen naisen joka
A) näytti hyvin paljon samalta kuin minä avioliiton alkuaikoina
B) näytti samalta kuin ex-anoppini nuorempana
Ja tästä voinee vetää johtopäätöksen että mies ryhtyi jo toista kertaa suhteeseen äitinsä näköisen naisen kanssa, meissä anopin kanssa on jollain lailla samaa näköä, häntä on usein luultu minun äidikseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että ainoa, joka on luvannut olla jollekin uskollinen, on se mies.
Minä uskon, että moraalin jaamme me kaikki. Jos tietoisesti vehtaa varattujen kanssa, on syyllisyys jaettu. Olen tuo kuusikymppinen, jonka mies siis paneskeli näitä yksinhuoltajia. Kuriositeettina on lisättävä, että hän aina sanoi pitävänsä luonnonkauniista naisista, suomalaisista naisista. Loppujen lopuksi sitten seksiä oli haluttu paljon (!) juurikin aasialaisilta, hyvin poikamaisilta naisilta, ja tosiaan tällaisilta tatuoiduilta tapauksilta. Jotenkin myös seksin saralla häneen olikin sitten tenhonnut kummallinen mielistelevä ja lässyttävä tyyli - kaukana luonnollisesta 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaan kiinnitin huomiota. Jos mun mies kovin kärkkäästi ja halventavasti kommentoisi muiden naisten ulkonäköä, olisi pian ex-mies. Erityisen outona pitäisin sitä, jos näitä asioita pitäisi tilittää just mulle. Muutenkin silleen hauska ketju kun kas kummaa kun jokainen on itse niin vallan hehkeä ja ihana ja se toinen joku suohirviö. Kai nää pettäjämiehet puolestaan on kaikki niitä keskivertoa parempia kuskeja. :D
Se ulkonäkö ei ole ykkösjuttu pettämisessä.
Ykkösjuttu on kemiat.