Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos (ex) miehesi on pettänyt, pettikö hän saman näköisen kanssa

Vierailija
11.07.2022 |

kuin sinä olet?

Kommentit (108)

Vierailija
21/108 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä petti mua sen näkösen kanssa mitä mä olin 15 - 16-vuotiaana: nuoren pyöeät posket, ajan hengen mukaiset tiukat kajalit silmien ympärillä, lisäksi olin tuolloin sentin pari ko miestä, silloista poikaystävää pidempi.

Pettäminen tapahtui kun olin 38, uusi armas hänellä 32. Muodista menneet kajalit silmissä, pyöreä naama, miestäni (joka sentään oli kasvanut myöhäispuberteetissa mua pidemmäksi) pidempi ja rotevampi. Naisen "tyyli" oli jonkinlaista gootihkoa teinityyliä. Itsehän olin lopettanut kasvun jo 14- vuotiaana, ja 38-vuotiaana olin siro ja hoikka 163-senttinen, farkkuihin ja rotseihin, tai jakkupukuun, hellemekkoon tai tarvittaessa iltapukuunkin sonnustautuva yliopiston opettajana toimiva tohtorisnainen.

Hyvä oli että petti ja pääsin siitä luuserista eron, kun löysi samanlaisen bimbon mitä oli itekin.

Vierailija
22/108 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naisena pettänyt miestäni avoimesti enkä edes salaillut asiaa, mikä (siis pettäminen) oli kyllä omaa syytäni ja vika minussa. En tekisi sitä toiste. Kaksi miestä, joiden kanssa petin ja olin hankalissa sivusuhteissa olivat molemmat hyvännäköisiä minusta ja seksuaalisesti viehättäviä, toinen komeampi ja toinen mukavampi, mutta kyllä mieheni toki on paremmannäköinen jos sillälailla aletaan vertaamaan. Silloin nuo kaksi olivat kyllä hauskempia ja vähemmän riitaisia, mutta toki jos olisivat olleet vastaavasti mieheni tilanteessa olisi varmaan ollut heidän kanssaan hirveämpää kuin oli mieheni kanssa... Miehet olivat molemmat lapsettomia sinkkuja ja varmaan jonkun asteisesti mt-ongelmaisia koska kumpikin olisi ollut halukas suhteeseen pienten lasten äidin kanssa vaikka suhde olisi alkanut pettämisestä. Mieheni ei sellaiseen kuvioon olisi kyllä lähtenyt... tai sitten heillä muuten epärealistiset odotukset, eivät tajunneet mihin olisivat olleet ryhtymässä ja onneksi se sitten loppuikin. On tuosta jo kauan aikaa, hirvittää ajatella. Jos mieheni pettäisi niin antaisin kyllä anteeksi koska hänkin antoi, mutta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/108 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hyvä näin. Piti kirjoittaa

Vierailija
24/108 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme tiedossa olevaa, minä vajaa kuusikymppinen, urheileva ja tavallinen nainen:

- aasialainen nelikymppinen kaikille lirkuttelija

- entinen duunikaveri, samoin nelikymppinen, toinen käsi tatuoitu kirjavaksi, yh

- yh, opettaja, ei minkäännäköinen pyöräilyfriikki (tämä hämmästytti eniten)

Vierailija
25/108 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies petti ja jätti lyhemmän, pienempirintaisen ja poikamaisen näköisen naisen takia. Lyhyydessä eikä pienissä rinnoissa ole todellakaan mitään vikaan, mutta kun mies itse aina korosti ettei pitkänä miehenä voisi kuvitella seurustelevansa lyhyen naisen kanssa, myös puhui ilkeään sävyyn pienirintaisista. Eniten silti hämmästytti naisen poikamainen olemus, lippis ja lötköverkkarit. Harrastuksena tykkäsi korjailla autoja. Exäni ei ymmärrä autoista mitään eikä todellakaan likaisi käsiään auto rasvassa.

Vierailija
26/108 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku näissä tarinoissa haisee. Ei taida olla ihan objektivisia arvioita itsestänne ja erinomaisuudestanne verrattuna siihen toiseen.

Vierailija
27/108 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin sitä, että aika rumasti puhutte toisista ihmisistä. Järkyttävää kielenkäyttöä teiltä. Teidän hyvään parisuhteeseen ei mahdu kolmatta osapuolta, joten suosittelen myös teitä katsomaan peiliin.

Meillä alkoi suhde miehen pettäessä entistään. Mua mies on pettänyt entisen kanssa saman näköisen naisen kanssa. Itse olen blondi, suht tukeva (168/100-75-104), akateemisesti koulutettu, ulkonäöllisesti hyvin naisellinen ja suht kaunis. Miehen entinen on tumma hiuksinen, pieni ja hento nainen, hyvin kaunis kasvoiltaan ja kropaltaan ja miehen kanssa samaa tasoa koulutuksessa eli amk:n käynyt. Tiedostan, että en täysin riitä miehelle ja ei se pahemmin haittaa. Tiedän itse, että olen loistava yksilö itselleni ja miehellä on jotain omia ongelmia kun pitää vieraissa juosta. Olen todennut, että kunhan ei minuun mitään tautia tartuta ja luo muihin naisiin yhtä syvää tunnesidettä niin en voi asialle mitään.

Vierailija
28/108 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin petän aina vaimoani paremman näköisen kanssa.

Vierailija
29/108 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sentään jotain häpyä sinulla. Minä kostin ruman naisen kanssa pettämisen pettämällä tosi ruman miehen kanssa ja ex ei ole vieläkään asiasta yli, vaikka erostamme on toistakymmentä vuotta. Ei ne vaan kestä kun niille tekee saman.

Vierailija
30/108 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on useita tutkimuksiakin, että mies yleensä pettää rumemman naisen kanssa. En silti ihan ymmärrä, miksi ihmeessä. Nämä kommentit tässäkin ketjussa ovat osa ihan uskomattomia, että miehen pettämiskumppani on edustanut vieläpä sellaista ulkonäkötyyppiä, jota mies on aina sanonut inhoavansa. Mikä logiikka? Onko pointti ollut se, että mies on tuntenut itsensä paremmaksi kuin se toinen nainen, mikä on ollut buusti itsetunnolle?

Vierailija
31/108 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika samantyylisen ihmisen kanssa, joo. Oli miehen exä. Meillä oli loppujen lopuksi aika paljon yhteistä tuon exän kanssa ja vähän ystävystyttiinkin tilanteen selvittyä kaikille osapuolille. Tuo miehen exä oli siis edelleen rakastunut mieheen, joka alkoikin seurustella minun kanssani, ja petti minua exän kanssa, joten exä oli yhtä uhri kuin minäkin miehen päättämättömyydessä kummanko meistä ottaisi. Ei saanut kumpaakaan lopulta.

Vierailija
32/108 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sentään jotain häpyä sinulla. Minä kostin ruman naisen kanssa pettämisen pettämällä tosi ruman miehen kanssa ja ex ei ole vieläkään asiasta yli, vaikka erostamme on toistakymmentä vuotta. Ei ne vaan kestä kun niille tekee saman.

No huhhuh. Siis harrastaisit seksiä jonkun rumiluksen kanssa ihan vain kostoksi miehellesi? En harrastaisi itse seksiä rumiluksen kanssa edes vaikka olisin ollut vuosia ilman seksiä, ja olen ihan seksuaalinen. Kyllä seksikumppania nyt pitää jotenkin himoita, muutenhan se alkaa oksettaa! Ihmiset on outoja.

Vierailija
33/108 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä on useita tutkimuksiakin, että mies yleensä pettää rumemman naisen kanssa. En silti ihan ymmärrä, miksi ihmeessä. Nämä kommentit tässäkin ketjussa ovat osa ihan uskomattomia, että miehen pettämiskumppani on edustanut vieläpä sellaista ulkonäkötyyppiä, jota mies on aina sanonut inhoavansa. Mikä logiikka? Onko pointti ollut se, että mies on tuntenut itsensä paremmaksi kuin se toinen nainen, mikä on ollut buusti itsetunnolle?

Ehkä siinä ei ole sen syvällisempää merkitystä, rumempi nainen on vaan helpommin saavutettavissa. Tilaisuus tekee varkaan. Miesten moraali on heikko.

Vierailija
34/108 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän petti rumemman kanssa.

Vierailija
35/108 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kun lukee, niin tuleepahan vaan mieleen että ehkä luonne on oikeaati se, joka tosiaan kaunistaa ihmistä. Varmaan ne miehetkin sen ovat huomanneet, tai sit tosiaan eivät ole niin vaikeita miellyttää ne muut naiset. Ehkä niillä oli samoja mielenkiintoja ja löysempi pipo ja olivat avarakatseisia ja siten hurmaavia. Erilaisuuskin viehättää. Ei ne miehet aina jaksa kaunista mutta tosi tiukkapipoista ja nalkuttavaa naista. Siis jos oikeasti kokoajan täytyy kulkea munankuorilla niin ei sitä kai kukaan jaksa. Pettäminen on väärin täysin enkä hyväksy sitä missään muodossa; mutta kyllä valitettavasti tietynlainen luonne täälä paistaa läpi... toii varmasti osansa tekee katkeruuskin.

Vierailija
36/108 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni petti juuri näin. Hän aina kritisoi sitä, kun naisella on pojan lantio, iso nenä tai liikaa painoa. Kadullakin kommentoi näitä. Sillä naisella oli pojan lantio jaiso nänä.

Vierailija
37/108 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme pettämisjuttua joka selvisivät ja eroon johtivat selvittyään:

- samanäköinen ja oloinen nainen, mutta 10 v nuorempi ja lapseton. Eniten tässä ihmetytti että nainen oli fanaattinen koira-ihminen ja ex todella inhoaa koiria

- Muutaman vuoden nuorempi työkaverin vaimo, miesmäinen ulkonäoltään ja ruumiinrakenteeltaan. Kuulemma siksi kun oli niin kiinnostunut exästä ja se oli imartelevaa

- Tatuoitu punatukka (minun ei halunnut koskaan värjäävänhiuksia punaiseksi). Kahden lapsen yh silloin, nyt taitaa olla jo neljä eri isukeille.  Edustaa kaikkea sitä ammatiltaan, hiustenväriltään, meikkamistyliltään ja tatuoinneltaan mitä ex väitti inhoavansa.

Eron jälkeen naiset vaihtuvat näköjään aika usein ja useampia on yhtä aikaa.

Vierailija
38/108 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, petti kaksossiskonsa kanssa.

Vierailija
39/108 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Miksi kummassa mies pettäisi juuri muka saman näköisen kanssa?

Vierailija
40/108 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies petti Nuuskamuikkusen näköisen neljän lapsen yksinhuoltajaäidin kanssa, jolla tatuointeja, kaupungin vuokra-asunto ja toisen asteen koulutus. Kaikkea sitä, mitä ei ehkä kumppanilta haluttu tai haettu. Ihmeteltiin tätä kaikki, lopulta myös mies ihmetteli tätä maailman nolointa virhettään. Mies toki teki asiassa isoimmin väärin, mutta tämä nainenkin tiesi että mies on naimisissa oleva isä. Että kaikenlaista lyyliä sitä sitten löytyykin 😀

Että ihan toisen asteen koulutus!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä