Jos (ex) miehesi on pettänyt, pettikö hän saman näköisen kanssa
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies petti Nuuskamuikkusen näköisen neljän lapsen yksinhuoltajaäidin kanssa, jolla tatuointeja, kaupungin vuokra-asunto ja toisen asteen koulutus. Kaikkea sitä, mitä ei ehkä kumppanilta haluttu tai haettu. Ihmeteltiin tätä kaikki, lopulta myös mies ihmetteli tätä maailman nolointa virhettään. Mies toki teki asiassa isoimmin väärin, mutta tämä nainenkin tiesi että mies on naimisissa oleva isä. Että kaikenlaista lyyliä sitä sitten löytyykin 😀
Että ihan toisen asteen koulutus!
Kyllä kertoo ihmisestä aika paljonkin jos on niin tyhmä tai laiska että ei korkeakoulua saa käytyä nyky-Suomessa. Tämä kävi kyllä vissiin sitä elämäm korkeakoulua parhaillaan. 😅😅
Sivusta: kerrotko mikä siinä korkeakoulussa on niin autuaaksi tekevää että se on käytävä. Olen opiskellut valtio-oppia avoimessa ja en jatkanut kun ei kiinnostanut. En myöskään ole löytänyt korkeakoulusta mitään sellaista opintokokonaisuutta joka tosissaan kiinnostaisi.
Vessassa ohjeet vieraille, miten käsikakata häiritsemättä emäntää vulgaareilla molskahdusäänillä.
Mielestäni nainen muistutti Paavo Väyrystä.
Vierailija kirjoitti:
Tutkitustihan puolisot ovat useamman paremman näköisiä kuin se petoskumppani. Kumppaniaan rumemmat puolisot hakevat boostia heikolle itsetunnolleen pettämällä toisen yhtä ulkoisesti ja sisäisesti ruman kanssa.
Suurin osa miehistä pettää joskus eikä heillä kaikilla todellakaan ole puolisona mitään huikeaa kaunotarta...
Ihmiset kun useimmiten pariutuvat jotakuinkin samaa "viehättävyysluokkaa" olevien kumppaneiden kanssa.
Selittäkää vain itsellenne asiaa jollain miehen huonolla itsetunnolla ja omalla erinomaisuudellanne.
Jotain sillä "susirumalla" on kuitenkin ollut mitä teillä ei.
Ihmiset muuten tutkitusti yliarvioivat oman ulkonäkönsä ;)
Vierailija kirjoitti:
Selittäkää vain itsellenne asiaa jollain miehen huonolla itsetunnolla ja omalla erinomaisuudellanne.
Sillä susirumalla on eri reikä kuin vaimolla ja se riittää miehille. Yhden exäni selitys pettämiselle oli se, että ei ehtinyt panna eri naisia tarpeeksi ennen suhdettamme. Toisilla pettäneillä exilläni syyt on olleet saman kaltaiset. Pidetään jotain tilastoa kuinka montaa on ehtinyt panemaan elämänsä aikana. Osa on todennut että jokaista puolisoa on pettäneet ja tulevat pettämään tuleviakin.
Vierailija kirjoitti:
Minä luulen, että ihminen vietellään ihailulla. Kaikki ovat peRsoja, kun joku kehuu ja haluaa. Se susiruma ihailee miestä. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua jotenkin vähän järkytti, kun todistin n. 35-40-vuotiaiden menoa laskettelukeskuksessa. Siis ovat liikkeellä kaveriporukalla, miehet ja naiset, useimmilla puolisot kotona ja lapsiakin. Ihan surutta pettivät menemään varatut keskenään. Olin sinkku ja vähän ihmeissäni sitä touhua seurailin.
Ja nämä siis olivat ihan hyvin työelämässä menestyneitä (korkeakoulutettuja tai amk), että ihan ns. tasokasta väkeä. Vaimoilleen ja miehilleen sitten varmaan kertovat, kuinka lasketeltiin ja hiihdettiin, vaikka todellisuudessa suksia ei kertaakaan nostettu pois suksiboksista.
Mikä siinä järkytti? Sekö, että ihmiset harrastavat seksiä iloisesti ja ilman sitä häpeää, jonka sinä siihen liität?
Ei tuossa mitään uutta ole, olet vain elänyt tynnyrissä.
En nyt ihan ymmärrä, mitä häpeää tarkoitat, mutta olen siis ollut pitkässä parisuhteessa ennen sinkkuuntumistani ja tuo sai kyllä miettimään, että kannattaako parisuhteeseen enää mennäkään, kun kaikki vaikuttaa pettävän. Olen jo kerran nuorena saanut sukupuolitaudin poikaystävältäni, joka siten jäi kiinni pettämisestä, eikä kyllä enää 40-vuotiaana huvittaisi joutua samaan tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oltu samannäköisiä. Mulle oli tullut ylipainoa kolmisenkymmentä kiloa hormonihoidoista johtuen. Pettämiskumppani oli puolenkymmentä vuotta minua nuorempi, aika hoikka, vaalea. Itsellä mustaksi värjätyt hiukset. Tatuoinneista en tiedä, mutta lapsi sillä naisella on. Muuttivat heti asumaan yhteen. Otin itseä niskasta kiinni ja laihdutin ylikilot, mutta olen jo sen verran vanha, ettei uutta miestä ole löytynyt vuosienkaan aikana.
Ihan tavis tätini löysi uuden miehen yli kuusikymppisenä, ovat olleet onnellisesti yhdessä jo useita vuosia. Mies muutamia vuosia nuorempi.
Vähän yli viisikymppinen tätini löysi 15v. nuoremman miehen työpaikaltaan ja olivat yhdessä 16 vuotta, kunnes mies kuoli syöpään :( Niin ihana rakkaustarina, se eka avioliitto tädilläni oli ihan karmea.
Kyllä vanhempanakin voi löytää elämänsä rakkauden.
Olipa osuvaa, äsken kun lähdin lenkille tuli vastaan tj-mies joka petti vaimoaan kanssani muutama vuosi sitten (väitti olevansa avoimessa suhteessa, nainen oli laskettelulomalla ja väitti vaimon puuhaavan siellä samaa).
Vaimo on yli viisikymppinen, lyhyt ja hoikka, musta kypäräkampaus.
Minä lähes vastakohta, vaalea pitkähiuksinen ja muodokas, reilu 10v nuorempi.
Minä olen keskipituinen, pitkät paksut tummat hiukset, kauniit kasvot, ylipainoa on tosin n. 10 kg. Mies on pettänyt kertahoitoina 3 hoikan tummahiuksisen naisen kanssa, kaikki kauniita, noista yksi lyhythiuksinen, muilla pitkät hiukset. Ovat kuin minä, mutta 10 vuotta nuorempia ja hoikkia.
Mutta suhde hänellä on ollut samanikäiseen, rotevaan naiseen. Hän ei ole mitenkään kaunis, aika mitäänsanomattoman näköinen nainen. Ihmettelen kovasti että mitä mies hänessä näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset muuten tutkitusti yliarvioivat oman ulkonäkönsä ;)Minä luulen, että ihminen vietellään ihailulla. Kaikki ovat peRsoja, kun joku kehuu ja haluaa. Se susiruma ihailee miestä. Siksi.
Miten kukaan voi ihailla pettävää miestä?
Petti parhaan ystäväni kanssa, hän hoikka ja ei meikannut, itse pyöreä ja meikkasin silloin vahvasti. Petti tosin muidenkin kanssa, tuntui että kuka vaan kävi. Sain tietää vasta myöhemmin.
Täydellinen vastakohta: ulospäin suuntautunut, puhelias... itseasiassa koko ajan äänessä. Itseriittoinen ehkä vähän narsistinen luonne. Itse olen hiljainen ja pohtiva, analyyttinen, samoin kuin mies.
Ei ole tietääkseni pettänyt, mutta hänen entiset tyttöystävänsä ovat aika samantyyppisiä kuin minäkin. Pitkä vaalea tukka, tiimalasi, isot rinnat, perinteisellä tavalla kauniit kasvot jne. Miehestäni ovat monet naiset kiinnostuneita, mutta harvemmin siellä on hyvännäköisiä ollut. Jotkut näistä ovat olleet aika röyhkeitä, esim yksi opiskelukaveri aikoinaan lähetteli vihjailevia viestejä, vaikka tiesi minun olevan raskaana. Ei tiennyt, että luin viestejä miehen pyynnöstä (teki pitkää päivää taksia ajaessaan).
Tyytyväinen mies harvemmin pettää.
Poislukien seksiriippuvaiset,seksiä vähän kokeneet ja itserakkaat egoistit.
Itselläni ja nuorena kun kaikki oli ihmeellistä ja kivaa niin jahtasin kaikkea mikä liikkuu.
Jossain vaiheessa opin arvostamaan sitä mitä on olla hyvässä parisuhteessa ja nykyään
järki voittaa näissä asioissa 'lähes' aina.
Ulkonäkö harvemmin on miehelle se ratkaiseva tai lopullinen tekijä.
Ohi menee vastapuoleen persoona,yhteen kuuluvuuden tunne ja tietynlainen
flirtti sekä se että toinen saa tuntemaan itsensä halutuksi.
Tietenkin ulkonökö on bonusta mutta tulee edellä mainittujen jölkeen vasta kakkosena.
Tätä on ulkonäköpaineisten naisten ilmeisen vaikea tajuta tai ymmärtää.
ja näistä asioista lähes kaikki miehet on samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme tiedossa olevaa, minä vajaa kuusikymppinen, urheileva ja tavallinen nainen:
- aasialainen nelikymppinen kaikille lirkuttelija
- entinen duunikaveri, samoin nelikymppinen, toinen käsi tatuoitu kirjavaksi, yh
- yh, opettaja, ei minkäännäköinen pyöräilyfriikki (tämä hämmästytti eniten)Rumasti ilmaistu, tiedän, mutta nuo yh:t ovat helpoimpia reikiä jopa ns setämiehille. Vähän imartelua ja supliikkia niin reidet leviää.
Ymmärräthän, että se oli se yh, joka vähän leikki jollain varatulla miehellä, eli harrasti seksiä sellaisen miehen kanssa, josta tietää, ettei jää roikkumaan, kun miehellä on perhettä. Yh ei siis ole ollut mikään miehen liehittelyn uhri, vaan hän on sinkku, kenellä ei ole juurikaan aikaa seurustella tai ravata lukuisilla treffeillä, ja selvitellä yhteensopivuuksia jossain ravintolaillallisilla, kuten lapsettomilla sinkuilla on. Jos yh haluaa seksiä, on noita varattuja miehiä helposti saatavilla ja ei suotta tarvi käyttää aikaa mihinkään tutustumisiin, kun on alusta asti selvää, että mitään parisuhdetta ei siinä olla kehittelemässä.
Sivusta, mutta ihan kummin tahansa moraaliton ja helppo _reikä_ 😅
Sivusta, mutta ihan kummin tahansa moraaliton ja helppo _eväsk*lli_ 😅
jannu 52v kirjoitti:
Ulkonäkö harvemmin on miehelle se ratkaiseva tai lopullinen tekijä.
Ohi menee vastapuoleen persoona,yhteen kuuluvuuden tunne ja tietynlainen
flirtti sekä se että toinen saa tuntemaan itsensä halutuksi.
Tietenkin ulkonökö on bonusta mutta tulee edellä mainittujen jölkeen vasta kakkosena.
Tätä on ulkonäköpaineisten naisten ilmeisen vaikea tajuta tai ymmärtää.
ja näistä asioista lähes kaikki miehet on samaa mieltä.
On väärinkäsitys kuvitella, että kaikilla naisilla olisi ulkonäköpaineita. Itse olin vain hämmästynyt mieheni valinnasta (jonka hän kielsi) eikä tuossa tapauksessa ainakaan ollut kyse mistään sielujen sympatiasta. Näillä ei ollut kyllä mitään yhteistä ja selvin päin mies ei kyllä kovin korkealle ko. naista arvosta. Ehkä ennemmin tuo ihailun ja ylistämisen tarve, joka tosin haihtui nopeasti humalan jälkeen. Harvoin olen nähnyt miestäni niin nolona kun sain tietää mitä oli tapahtunut. Siis oikeesti mitä ihmettä! :D oli mun reaktio.
Helppo reikä, paras reikä. Kuka nyt jaksaa minkään hapannaaman silliä vongata, ei ole sen arvoista. Yh-äitien kanssa on hyvää menoa