Jos (ex) miehesi on pettänyt, pettikö hän saman näköisen kanssa
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Mua jotenkin vähän järkytti, kun todistin n. 35-40-vuotiaiden menoa laskettelukeskuksessa. Siis ovat liikkeellä kaveriporukalla, miehet ja naiset, useimmilla puolisot kotona ja lapsiakin. Ihan surutta pettivät menemään varatut keskenään. Olin sinkku ja vähän ihmeissäni sitä touhua seurailin.
Ja nämä siis olivat ihan hyvin työelämässä menestyneitä (korkeakoulutettuja tai amk), että ihan ns. tasokasta väkeä. Vaimoilleen ja miehilleen sitten varmaan kertovat, kuinka lasketeltiin ja hiihdettiin, vaikka todellisuudessa suksia ei kertaakaan nostettu pois suksiboksista.
Ja aloitukseen paremmin liittyen, vaikutti siltä, että ihan kuka vaan kelpasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies petti Nuuskamuikkusen näköisen neljän lapsen yksinhuoltajaäidin kanssa, jolla tatuointeja, kaupungin vuokra-asunto ja toisen asteen koulutus. Kaikkea sitä, mitä ei ehkä kumppanilta haluttu tai haettu. Ihmeteltiin tätä kaikki, lopulta myös mies ihmetteli tätä maailman nolointa virhettään. Mies toki teki asiassa isoimmin väärin, mutta tämä nainenkin tiesi että mies on naimisissa oleva isä. Että kaikenlaista lyyliä sitä sitten löytyykin 😀
Että ihan toisen asteen koulutus!
Kyllä kertoo ihmisestä aika paljonkin jos on niin tyhmä tai laiska että ei korkeakoulua saa käytyä nyky-Suomessa. Tämä kävi kyllä vissiin sitä elämäm korkeakoulua parhaillaan. 😅😅
Pilkka osuu nyt sikäli omaan nilkkaan, että toinen aste ei ole korkeakoulu vaan lukio tai amis. Useimmat korkeakoulutetut kai sentään tietävät tämän.
Ei todellakaan. Itse olen tyyliltäni aika hilitty, urheilullinen, ei tatuointeja. Uusi nainen mustahiuksinen, tatuoitu volyymiripsinainen, harrastuksena baareilu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua jotenkin vähän järkytti, kun todistin n. 35-40-vuotiaiden menoa laskettelukeskuksessa. Siis ovat liikkeellä kaveriporukalla, miehet ja naiset, useimmilla puolisot kotona ja lapsiakin. Ihan surutta pettivät menemään varatut keskenään. Olin sinkku ja vähän ihmeissäni sitä touhua seurailin.
Ja nämä siis olivat ihan hyvin työelämässä menestyneitä (korkeakoulutettuja tai amk), että ihan ns. tasokasta väkeä. Vaimoilleen ja miehilleen sitten varmaan kertovat, kuinka lasketeltiin ja hiihdettiin, vaikka todellisuudessa suksia ei kertaakaan nostettu pois suksiboksista.
Ja aloitukseen paremmin liittyen, vaikutti siltä, että ihan kuka vaan kelpasi.
Pettämiseen varmaan kelpaa kuka tahansa, pakko uskoa, kun tuo korvaläpällisella talvilippisellä varusteltu pettäjätär tuli tietooni. Miehen mielestä hän olisi "ihan nätti" jos pukeutuisi toisella tavalla ja tyyli olisi toinen. Heh. Mutta kertoohan se jotain ruuhkavuosista, että tuohon halailuun meni mukaan.
Mun mies on siis todella komea, pitkä, mukava, hyvätuloinen jne. Saisi varmasti nätin ja upeankin naisen pettämiseensä, jos tahtoisi nähdä vaivaa. En olisi ikinä uskonut.
Olen tatuoimaton, minulla on värjäämättömät kastanjanruskeat hiukset. Meikkaan hillitysti (melkein päivittäin), muutenkin olen huoliteltu ja esim kynnet on aina laitettu. Toinen nainen oli (värjätty) platinablondi, hänellä oli tatuointeja, rakennekynnet ripsienpidennykset ja vahvempi ehostus kuin mulla. Ihan siisti kyllä hänkin, ei mikään suttuinen tapaus (vaikka kuinka halusin häntä mollata).
En tiedä paljonko petti, mutta haki aina nuorempaa. Ulkonäöstä viis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä on useita tutkimuksiakin, että mies yleensä pettää rumemman naisen kanssa. En silti ihan ymmärrä, miksi ihmeessä. Nämä kommentit tässäkin ketjussa ovat osa ihan uskomattomia, että miehen pettämiskumppani on edustanut vieläpä sellaista ulkonäkötyyppiä, jota mies on aina sanonut inhoavansa. Mikä logiikka? Onko pointti ollut se, että mies on tuntenut itsensä paremmaksi kuin se toinen nainen, mikä on ollut buusti itsetunnolle?
Minun mieheni petti juuri näin. Hän aina kritisoi sitä, kun naisella on pojan lantio, iso nenä tai liikaa painoa. Kadullakin kommentoi näitä. Sillä naisella oli pojan lantio jaiso nänä.
Ehkä ne oikeasti olivatkin orastavaa kiinnostusta joka oli puettu inhon suojavaatetukseen...?
Opitut mallit ja kaavat sekä suvun tai tuttavapiirin ikiaikaiset mielipiteet vaikuttavat aika paljon vielä tänäkin päivänä siihen millainen nainen on "vaimomatskua". Seksuaalinen kipinä ja kemia voikin sitten kohdistua ihan muunlaiseen.
Fiksu on se ihminen joka valitsee kumppanin seksuaalisen yhteensopivuuden perusteella. Toimiva seksi on kuitenkin parisuhteen liima ja asia joka erottaa parisuhteen muista ihmissuhteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies petti Nuuskamuikkusen näköisen neljän lapsen yksinhuoltajaäidin kanssa, jolla tatuointeja, kaupungin vuokra-asunto ja toisen asteen koulutus. Kaikkea sitä, mitä ei ehkä kumppanilta haluttu tai haettu. Ihmeteltiin tätä kaikki, lopulta myös mies ihmetteli tätä maailman nolointa virhettään. Mies toki teki asiassa isoimmin väärin, mutta tämä nainenkin tiesi että mies on naimisissa oleva isä. Että kaikenlaista lyyliä sitä sitten löytyykin 😀
Että ihan toisen asteen koulutus!
Kyllä kertoo ihmisestä aika paljonkin jos on niin tyhmä tai laiska että ei korkeakoulua saa käytyä nyky-Suomessa. Tämä kävi kyllä vissiin sitä elämäm korkeakoulua parhaillaan. 😅😅
Pilkka osuu nyt sikäli omaan nilkkaan, että toinen aste ei ole korkeakoulu vaan lukio tai amis. Useimmat korkeakoulutetut kai sentään tietävät tämän.
Siis mitä? Kai mä sen tiedän. 😀 Tämä nainen, jonka kanssa mies petti, oli käynyt ainoastaan sen toisen asteen koulutuksen. Eivät äly tai resurssit riittäneet edes siihen korkeakoulututkintoon, minkä pitäisi olla jo ihan peruskauraa nykymaailmassa. Ootko itse apukoulupohjalta täällä kirjoittelemassa kun sisälukutaito on tota tasoa?
Ei oltu samannäköisiä. Mulle oli tullut ylipainoa kolmisenkymmentä kiloa hormonihoidoista johtuen. Pettämiskumppani oli puolenkymmentä vuotta minua nuorempi, aika hoikka, vaalea. Itsellä mustaksi värjätyt hiukset. Tatuoinneista en tiedä, mutta lapsi sillä naisella on. Muuttivat heti asumaan yhteen. Otin itseä niskasta kiinni ja laihdutin ylikilot, mutta olen jo sen verran vanha, ettei uutta miestä ole löytynyt vuosienkaan aikana.
Vierailija kirjoitti:
Näitä kun lukee, niin tuleepahan vaan mieleen että ehkä luonne on oikeaati se, joka tosiaan kaunistaa ihmistä. Varmaan ne miehetkin sen ovat huomanneet, tai sit tosiaan eivät ole niin vaikeita miellyttää ne muut naiset. Ehkä niillä oli samoja mielenkiintoja ja löysempi pipo ja olivat avarakatseisia ja siten hurmaavia. Erilaisuuskin viehättää. Ei ne miehet aina jaksa kaunista mutta tosi tiukkapipoista ja nalkuttavaa naista. Siis jos oikeasti kokoajan täytyy kulkea munankuorilla niin ei sitä kai kukaan jaksa. Pettäminen on väärin täysin enkä hyväksy sitä missään muodossa; mutta kyllä valitettavasti tietynlainen luonne täälä paistaa läpi... toii varmasti osansa tekee katkeruuskin.
Ihmeen pinnallisesti porukka täällä arvioi toisten ulkonäköä, ja oman tietysti joka kerran toisen yläpuolelle :D
Minä vaihdoin ihan kivan näköisen urheilullisen miehen ihan kivannäköiseen ei niin urheilulliseen vanhempaan mieheen. Hänen kanssaan vaan synkkaa paremmin, osuu mielenkiinnon aiheet yksiin ja keskustelut on kiinnostavia. Arvostan hänen kiltteyttään ja nöyryyttään ja seksi on hyvää. Mutta en kertakaikkiaan osaisi noin terävästi analysoida kumpi on "komeampi" tai "tasokkaampi". Ovat vain erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ei oltu samannäköisiä. Mulle oli tullut ylipainoa kolmisenkymmentä kiloa hormonihoidoista johtuen. Pettämiskumppani oli puolenkymmentä vuotta minua nuorempi, aika hoikka, vaalea. Itsellä mustaksi värjätyt hiukset. Tatuoinneista en tiedä, mutta lapsi sillä naisella on. Muuttivat heti asumaan yhteen. Otin itseä niskasta kiinni ja laihdutin ylikilot, mutta olen jo sen verran vanha, ettei uutta miestä ole löytynyt vuosienkaan aikana.
Ihan tavis tätini löysi uuden miehen yli kuusikymppisenä, ovat olleet onnellisesti yhdessä jo useita vuosia. Mies muutamia vuosia nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä järkytti? Sekö, että ihmiset harrastavat seksiä iloisesti ja ilman sitä häpeää, jonka sinä siihen liität?
Ei tuossa mitään uutta ole, olet vain elänyt tynnyrissä.
Seksi vapaaehtoisten aikuisten kesken on ok. Ei mua kiinnosta ketä exä nai, eikä kiinnostanut aviossa ollessakaan.
Mieheni petti Gambialaisen leidiboyn kanssa, eikä vieläkään pysty kävelemään ontumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä järkytti? Sekö, että ihmiset harrastavat seksiä iloisesti ja ilman sitä häpeää, jonka sinä siihen liität?
Sinusta on siis ok, että varatut pettävät puolisoaan tällä tavalla?
Vierailija kirjoitti:
niin ja hauskaa, että mies ei lasta koskaan toivonut vaan hoidot ja yritys oli yksin mun projekti. Nyt elää perhe-elämää toisen miehen lapsen kanssa. Se on kai sitten omaa parempi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinusta on siis ok, että varatut pettävät puolisoaan tällä tavalla?
eipä ole minun asiani mitä tekevät. toinen tahkon "business -viikonlopun" menoa todistanut.
Petti ihan kaikenlaisten naisten kanssa, kilpailivat työkavereiden kanssa kenellä eniten sutinaa. Eniten säälitti ne naiset, joita saalistettiin huviksi ja naurettiin paskaisesti jälkeenpäin.