Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko mieluummin erilainen kuin muut vai samanlainen kuin muut?

Vierailija
06.02.2023 |

?

Oletko mieluummin erilainen kuin muut vai samanlainen kuin muut?

Vaihtoehdot

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän sä tarkoitat. Tottakai minä oon erilainen kuin muut ja muut on erilaisia kuin minä, mehän ollaan kaikki yksilöitä.

Vierailija
2/38 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha kysymys. joka tapauksessa olet mikä olet.

Vierailija
4/38 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen mieluummin!

Vierailija
5/38 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniikki lumihiutale haluan olla.

Vierailija
6/38 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän sä tarkoitat. Tottakai minä oon erilainen kuin muut ja muut on erilaisia kuin minä, mehän ollaan kaikki yksilöitä.

Voin muotoilla kysymyksen voi muotoilla uudelleen: Sulaudutko mieluummin joukkoon vai erotutko siitä? 

Vierailija
7/38 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti asioita tuolta kannalta

Saattaa silti olla että joissain asioissa olen samanlainen kuin muut ja joissain asioissa hetkellisesti erilainen

Kuten ihan jokainen

Vierailija
8/38 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen niin erilainen" on suuri harha, joka usein -muttei aina- päättyy joskus teini-iän jälkeen

Vierailija
9/38 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jokainen on erilainen yksilö, halusi tai ei. Ja jokaisessa omasta mielestään erikoisessa ihmisessä on loppuviimein paljon samaa, kuin muissa.

Mutta yleisesti ottaen sanoisin, että keskinkertaisuus ja "tavallisuus" on aliarvostettua. Miksi ihmeessä pitäisi korostamalla korostaa asiaa (erilaisuus), joka on selviö. Myös sen tavallisimman osalta.

Vierailija
10/38 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan joka oikeasti on erilainen ei haluaisi olla erilainen.

Vierailija
11/38 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt kyllä ymmärrä mitään.

Vierailija
12/38 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan ainakin hukkua massaan koska inhoan huomion keskipisteenä olemista.

Vierailija
13/38 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin olevani tavallinen, jottei omia valintoja ja ajattelutapoja tarvitsisi niin paljon aina kaikille selitellä eikä niistä edes heräisi kyseenalaistusta tai jopa suoraa naureskelua. Olen koko elämäni ollut vähän outolintu kaikkien mielestä.

Toisaalta sitten taas viihdyn parhaiten itsekseni, joten ei muiden mielipide sinänsä haittaa tai edes kiinnosta. Mutta jos olisi luonnostaan sellainen, että haluaisi ne tavallisten ihmisten tavalliset asiat, niin olisihan elämä paljon helpompaa.

Vierailija
14/38 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin olevani tavallinen, jottei omia valintoja ja ajattelutapoja tarvitsisi niin paljon aina kaikille selitellä eikä niistä edes heräisi kyseenalaistusta tai jopa suoraa naureskelua. Olen koko elämäni ollut vähän outolintu kaikkien mielestä.

Toisaalta sitten taas viihdyn parhaiten itsekseni, joten ei muiden mielipide sinänsä haittaa tai edes kiinnosta. Mutta jos olisi luonnostaan sellainen, että haluaisi ne tavallisten ihmisten tavalliset asiat, niin olisihan elämä paljon helpompaa.

Tämän takia juuri vastaukseni on, että samanlainen. Koska jos on OIKEASTI erilainen, ei se ole yhtään kivaa. Se on aika yksinäistä elämää.

Vierailija
15/38 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

I'm a leader not a follower

Vierailija
16/38 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I'm a leader not a follower

Mulle tulee tästä lausahduksesta vaan mieleen joku peräkammarin poika, joka kattoo peiliin, kiskoo verkkareita ylemmäs ja kuiskaa tuon, ennen kuin lähtee kylille ostamaan kaljaa.

Vierailija
17/38 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännästi iso osa haluaa olla erilaisia, mutta heti kun joku on oikeasti erilainen, niin se lynkataan.

Oli sitten kyseessä lahjakkuus, joku vamma, sairaus, adhd, erikoinen piirre ulkonäössä, autismi... Kaikki, mikä poikkeaa valtavirrasta on kuitenkin ihmisten mielestä niin kauheaa, että sitä pitää morkata.

Vierailija
18/38 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin muotoilla kysymyksen voi muotoilla uudelleen: Sulaudutko mieluummin joukkoon vai erotutko siitä? 

Olisit heti sanonut noin. Nyt kysymyksen voi ymmärtää niin monella tavalla.

Vierailija
19/38 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on just näin, eikä tekemisissään myöskään kannatta ajatella onko samanlainen vai erilainen, vaan on sellainen kun parhaalta tuntuu.

Vierailija
20/38 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan joka oikeasti on erilainen ei haluaisi olla erilainen.

Nyt joku on asian ytimessä! En voinut itsekään vastata aloituksen kysymykseen kummallisen asettelun vuoksi. Eli mieluummin olisin samanlainen, mutta se ei valitettavasti onnistu joten olen erilainen mutta tuon erään toisen vastaajan tavoin viihdyn onneksi hyvin itsekseni ja kaveeraan vaan samantyyppisten outolintujen kanssa niin meneehän tämä näillä konsteilla kun massaankaan ei vaan sulaudu :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi