Paljastaisitko pettäjän?
Paljastaisitko pettävän miehen vaimolleen? Tai haluaisitko vaimona tietää miehen pettämisestä? Minulla on mahdollisuus tuoda totuus julki, mutta en tiedä mikä olisi parasta. Olen ollut itse kuviossa osapuoli, enkä sivullinen.
Kommentit (26)
Ei ole minun asia eikä myöskään ap
Jos kyseessä sisarus/muu sukulainen tai ystävä niin kyllä. Ulkopuolisten elämä ei kiinnosta.
Haluaisin myös että minulle kerrottaisiin.
Kyllä ja kyllä. Puolisolla on oikeus tietää.
Todellakin haluaisin vaimona tietää jos mieheni pettäisi minua! Tietenkin sinulla täytyisi olla antaa todisteita tai pystyä antamaan muuten monia tietoja joista ymmärtäisin aukottomasti sinun kertovan totta. En haluaisi hetkeäkään elää valheellisessa suhteessa ilman että tiedän asioiden oikean laidan.
Paljastaisin, ja olen niin tehnytkin esimerkiksi oman äitini pettäessä isääni, ei mitään armoa huorintekijöille.
Minulle ei kukaan kertonut, että mieheni petti minua.
Avioero tuli itselleni yllätyksenä.
Meni välit pitkäksi aikaa siihen läheiseen, joka tiesi asiasta, mutta ei kertonut, ei edes vihjaissut minulle.
Niinhän se usein on, että se jota petetään, tietää asiasta vasta kaikkein viimeisenä.
Miksi?
Kerran olen paljastanut, toiste en tee sitä virhettä. Ei ole minun asiani.
Todellakin. Vaimolla on oikeus oman elämän ratkaisuihin.
Vierailija kirjoitti:
Virhe?
Mitäs seuraamuksia sulle siitä sitten tuli, huorintekijä suuttui sulle?
En ja en. Ja jos joku ulkopuolinen puuttuisi parisuhteeseeni paljastamalla minulle asian, mitä muuten en koskaan olisi saanut tietää, pitäisin huolta, että hän saisi pahimman luokan juoruakan maineen.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Sain räyhäämistä siitä, että puutuin toisten ihmisten parisuhteeseen eikä kaverini edes uskonut kun kerroin mitä olin nähnyt ja kuullut.
Mun kaksi kaveria juoksivat kirjaimellisesti meidän ovelle juoruamaan miehelleni pettämisestäni. Aivan kuin itse olisivat puhtaimpiakin pulmusia, vaikka itsekin pettäneet puolisoaan. Olisin halunnut mahdollisuuden itse kertoa.
Mikäli oikein ymmärsin, olet siis ollut se osapuoli, jonka kanssa mies petti? Vaimona haluaisin tietää jos mieheni pettäisi. Kertoessasi tulet saamaan kyllä aikamoista kuraa päällesi. Varaudu siihen. Toisaalta mietin, mitkä on motiivisi kertoa. Eikö kyseinen mies enää halua olla kanssasi, iskikö syyllisyys, vai pelkkä kostonhimo?
Kyllä haluaisin tietää ja paljastaisin jos tuntisin pariskunnan hyvin. Millekään tuntemattomille en menisi juoruamaan, kun en ulkopuolisena tiedä mitään heidän parisuhteeestaan.
En todellakaan, ellei kyseessä olisi hyvin läheinen ihminen.
Ei kannata sekaantua muiden asioihin, koska niistä ei voi edes varmasti tietää. Syrjähyppy voi olla jo tiedossa, parilla voi olla jokin oma järjestely. Tai sitten viestintuojaa ei uskota ja vaikka uskottaisiin, hänestä tulee helposti persona non grata. Pariskunta jää usein kaikesta huolimatta yhteen eikä halua olla enää missään tekemisissä viestintuojan kanssa.
Sanonta kuuluu, että viestintuoja ammutaan aina ja se on totta. Siinä saattaa itse joutua tulilinjalle.
Ampuisin viestintuojan. Mun asiani ja parisuhteeni ei kuulu hänelle pätkääkään.
En tietenkään. Vasikan päässä on luodinreikä.
Monta pettäjää täällä tyrmäämässä ajatuksen.
Paljastaisin - ja olen mies tai ainakin miehenpuolikas. Syy -yhteisö.
Ajattelitko hakea työpaikkaa KGB:ltä? Ei kuulu sulle kuule pennin vertaa muitten asiat.