Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljastaisitko pettäjän?

Vierailija
10.07.2022 |

Paljastaisitko pettävän miehen vaimolleen? Tai haluaisitko vaimona tietää miehen pettämisestä? Minulla on mahdollisuus tuoda totuus julki, mutta en tiedä mikä olisi parasta. Olen ollut itse kuviossa osapuoli, enkä sivullinen.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua sekaantua toisten asioihin, mutta kukin tyylillään.

Vierailija
22/26 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko mukana jalkaa pitelemäsä kun akti tapahtui? Vai miten muuten voit olla todistajana asiassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ehdottomasti tietää. Se antaisi itselleni mahdollisuuden järjestellä elämäni uusiksi. Luultavasti monessa suhteessa eroa on mietitty ainakin hiljaa itsekseen ja pettämisen paljastuminen antaisi sen viimeisen sysäyksen, ja samalla mahdollisuuden uuteen, onnellisempaan parisuhteeseen.

Vierailija
24/26 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin en olisi ikinä sekaantunut, mutta tultuani oikeasti petetyksi mielipiteeni muuttui. Eli paljastaisin ilman muuta.

Vierailija
25/26 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo kirjoitti:

Haluaisin ehdottomasti tietää. Se antaisi itselleni mahdollisuuden järjestellä elämäni uusiksi. Luultavasti monessa suhteessa eroa on mietitty ainakin hiljaa itsekseen ja pettämisen paljastuminen antaisi sen viimeisen sysäyksen, ja samalla mahdollisuuden uuteen, onnellisempaan parisuhteeseen.

Mistä päättelet, että uusi parisuhde olisi onnellisempi? Jos olet panostanut huonosti edelliseen suhteeseen niin todennäköisesti toimit samalla tavalla uudessakin. Et vain näe omaa osuuttasi tapahtuneeseen. Tilastojen mukaan uusi suhde päättyy paljon todennäköisemmin ja nopeammin eroon kuin ensimmäinen.

Vierailija
26/26 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitko mukana jalkaa pitelemäsä kun akti tapahtui? Vai miten muuten voit olla todistajana asiassa?

Tätä ilmaisua en ollut ennen kuullutkaan. Täytyy pitää mielessä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan