Paljastaisitko pettäjän?
Paljastaisitko pettävän miehen vaimolleen? Tai haluaisitko vaimona tietää miehen pettämisestä? Minulla on mahdollisuus tuoda totuus julki, mutta en tiedä mikä olisi parasta. Olen ollut itse kuviossa osapuoli, enkä sivullinen.
Kommentit (26)
Olitko mukana jalkaa pitelemäsä kun akti tapahtui? Vai miten muuten voit olla todistajana asiassa?
Haluaisin ehdottomasti tietää. Se antaisi itselleni mahdollisuuden järjestellä elämäni uusiksi. Luultavasti monessa suhteessa eroa on mietitty ainakin hiljaa itsekseen ja pettämisen paljastuminen antaisi sen viimeisen sysäyksen, ja samalla mahdollisuuden uuteen, onnellisempaan parisuhteeseen.
Aiemmin en olisi ikinä sekaantunut, mutta tultuani oikeasti petetyksi mielipiteeni muuttui. Eli paljastaisin ilman muuta.
vaimo kirjoitti:
Haluaisin ehdottomasti tietää. Se antaisi itselleni mahdollisuuden järjestellä elämäni uusiksi. Luultavasti monessa suhteessa eroa on mietitty ainakin hiljaa itsekseen ja pettämisen paljastuminen antaisi sen viimeisen sysäyksen, ja samalla mahdollisuuden uuteen, onnellisempaan parisuhteeseen.
Mistä päättelet, että uusi parisuhde olisi onnellisempi? Jos olet panostanut huonosti edelliseen suhteeseen niin todennäköisesti toimit samalla tavalla uudessakin. Et vain näe omaa osuuttasi tapahtuneeseen. Tilastojen mukaan uusi suhde päättyy paljon todennäköisemmin ja nopeammin eroon kuin ensimmäinen.
Vierailija kirjoitti:
Olitko mukana jalkaa pitelemäsä kun akti tapahtui? Vai miten muuten voit olla todistajana asiassa?
Tätä ilmaisua en ollut ennen kuullutkaan. Täytyy pitää mielessä :)
En halua sekaantua toisten asioihin, mutta kukin tyylillään.