Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuori nainen ajoi väärään suuntaan moottoritietä Kuopiossa!

Vierailija
10.07.2022 |

No eipä yllätä!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö osannut ajaa? Vai paha olo?

Vierailija
2/26 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä pääsekkään molempiin suuntiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö osannut ajaa? Vai paha olo?

Varmaan molempia!

Vierailija
4/26 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortti pois ja linnaan!

Vierailija
5/26 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas alkoholinarkomaani vauhdissa, käyttäkää kannabista mielummin.

Vierailija
6/26 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköalattomuutta.

Vierailija
7/26 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jutun. Olikin kännissä, vaikka luulin että taas näitä ajotaidottomia...

Vierailija
8/26 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin jutun. Olikin kännissä, vaikka luulin että taas näitä ajotaidottomia...

Oisko syntymähumala!

Vierailija
9/26 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas alkoholinarkomaani vauhdissa, käyttäkää kannabista mielummin.

Kannabis on LAITONTAAA, alkoholia saa kaupasta.

Vierailija
10/26 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla kaikkien osapuolten suostumus vasemman puoleiseen liikenteeseen!

Vierailija
11/26 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne on iäkkäitä tai humalaisia miehiä, joten onhan tuo yllättävää.

Vierailija
12/26 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani naisten tunteista, mutta: Todella harvalla naisella pitäisi olla ajokortti. 

Siis, naissukupuoli ei näytä estävän autolla ajamisen oppimista ja tulemista jopa hyväksi siinä. Tunnen henkilökohtaisesti pari todella ällistyttävän hyvää ajonaista. 

Mutta suuri enemmistö ei sitä vain opi eikä sitä kunnolla osaa. Se on juuri tuollaista härväämistä. Roikutaan puhelimessa, otetaan itsestä kuvia, auto on kuski ja nainen matkustaja, e mitään tuntumaa siihen autoon tai tajua tilannenopeuksista; mistä tunnistaa naiskuskin? Se vetää motarilla 90 km/h ja liikenneympyrään 110 km/h. En pysty käsittämään miten naiset voi olla niin paskoja tässä? 

Varmaan menee tunteisiin, mutta kuten sanoin: naisenkin on mahdollista osata ajaa. Se ei vaan kaikesta päätellen kiinnosta moniakaan riittävästi, että oppisivat sen. 

Vierailija
13/26 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani naisten tunteista, mutta: Todella harvalla naisella pitäisi olla ajokortti. 

Siis, naissukupuoli ei näytä estävän autolla ajamisen oppimista ja tulemista jopa hyväksi siinä. Tunnen henkilökohtaisesti pari todella ällistyttävän hyvää ajonaista. 

Mutta suuri enemmistö ei sitä vain opi eikä sitä kunnolla osaa. Se on juuri tuollaista härväämistä. Roikutaan puhelimessa, otetaan itsestä kuvia, auto on kuski ja nainen matkustaja, e mitään tuntumaa siihen autoon tai tajua tilannenopeuksista; mistä tunnistaa naiskuskin? Se vetää motarilla 90 km/h ja liikenneympyrään 110 km/h. En pysty käsittämään miten naiset voi olla niin paskoja tässä? 

Varmaan menee tunteisiin, mutta kuten sanoin: naisenkin on mahdollista osata ajaa. Se ei vaan kaikesta päätellen kiinnosta moniakaan riittävästi, että oppisivat sen. 

Hyvä kiteytys!

Vierailija
14/26 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo hullumaiset nopeudet liittynee naisten luontaiseen taipumukseen "pelätä" muita. 

Motarilla ajetaan kovaa, mennään ohi viuh viuh vasemmalta ja oikealta, rekat kööhöttää sivukaistalla jne. Naisille tulee epävarma olo. 

Kaupunkialueella paappat tohveleineen ajelee Corollalla kolmeakymppiä ja nopeudet on muutenkin mukavan hitaita. Naiset sitten uskaltaa ajaa siihen liikenneympyrään renkaat ulvoen. 

Vierailija
15/26 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan käytetty hyväksi lapsena tms. Ei oma syy kuitenkaan.

Vierailija
16/26 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tuntemani huonot kuskit on miehiä. Ei osata ollenkaan ennakoida liikennettä, poltetaan kytkintä, hermostutaan ja kaahaillaan kun itse mokailee.

Itse olen ajanut satojatuhansia kilometerejä ilman kolareita tai sakkoja. Minua ei ohiteta eikä minulle soiteta torvea, osaan peruuttaa autoa paremmin kun kukaan tuntemani mies.

Vierailija
17/26 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saa kovan rangaistuksen törkeästä toisen hengen vaarantamisesta.

Vierailija
18/26 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoittaa ketjussa itsensä kanssa.

Tuota se on yksinäisen i n celin elämä.

Vierailija
19/26 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulis turvaton olo jos tollainen tulis vastaan.

Vierailija
20/26 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on levoton ilman miestä. Ja miehelle nainen taas sulostuttaa arkea, on kumppani.