Nuori nainen ajoi väärään suuntaan moottoritietä Kuopiossa!
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani naisten tunteista, mutta: Todella harvalla naisella pitäisi olla ajokortti.
Siis, naissukupuoli ei näytä estävän autolla ajamisen oppimista ja tulemista jopa hyväksi siinä. Tunnen henkilökohtaisesti pari todella ällistyttävän hyvää ajonaista.
Mutta suuri enemmistö ei sitä vain opi eikä sitä kunnolla osaa. Se on juuri tuollaista härväämistä. Roikutaan puhelimessa, otetaan itsestä kuvia, auto on kuski ja nainen matkustaja, e mitään tuntumaa siihen autoon tai tajua tilannenopeuksista; mistä tunnistaa naiskuskin? Se vetää motarilla 90 km/h ja liikenneympyrään 110 km/h. En pysty käsittämään miten naiset voi olla niin paskoja tässä?
Varmaan menee tunteisiin, mutta kuten sanoin: naisenkin on mahdollista osata ajaa. Se ei vaan kaikesta päätellen kiinnosta moniakaan riittävästi, että oppisivat sen.
Kaikki tuntemani huonot kuskit on miehiä. Ei osata ollenkaan ennakoida liikennettä, poltetaan kytkintä, hermostutaan ja kaahaillaan kun itse mokailee.
Itse olen ajanut satojatuhansia kilometerejä ilman kolareita tai sakkoja. Minua ei ohiteta eikä minulle soiteta torvea, osaan peruuttaa autoa paremmin kun kukaan tuntemani mies.
Kullakin on omat fantasiansa"taidoistaan"!
Valeuutinen! Moottoriteitä ei Suomessa ole Tamperetta ylempänä.
Kuopion moottoriliikennetiellä saa körötellä vaivaista satasta muutamia kilometrejä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tästä joku uutinen olemassa?
IS
Semmosa se nyt vaan on, Kuopijossa.
Joku naiskuski oli taas ilmeisesti erehtyä liittymästä, huomasi virheensä kyllä heti, mutta aiheuttihan se pientä epäluuloista lähestymistä kyseistä risteystä kohti kun autonsa jäi ruuhkan takia keskelle risteystä ajokaistojen väliin. Aina jos joku autoilija tekee tällaista epätavallista, kannattaa lähestyä ja ohittaa varoen, kaikkeen mahdolliseen varautuen, jos on huumeissa tai humalassa, saattaa tehdä yllättäen jotain muutakin poikkeavaa, tai sitten on vaan rehellinen erehdys, mistäpä heitä tietää.
Onko tästä joku uutinen olemassa?