Yh-äiti haluaa kieltää päiväkodin isänpäivän aamukahvit
Lapselleen tulee kuulemma paha mieli kun muilla on isä ja hänellä ei (äiti on yksin adoptoinut) . Ei halua että lapsensa osallistuu edes isänpäivänkorttien askarteluun. Mitä mieltä?
Kommentit (27)
Itsekin olen yh-äiti. Yksi lapsi jo on ja toista odotellaan kaukomailta.
Esikoinen on jo koulussa ja on innokkaasti askarrellut isänpäiväkortteja vaarille. Meillä myös juhlitaan isänpäivää kotosalla, vaikkei isää olekaan. Kakkua syödään ja niin pois päin.
yhteistyötä. Tarjotaan siis mahdollisuus tulla paikalle tutustumaan touhuihin ja henkilökuntaan. Siinä sivussa voi vaihtaa muutaman sanasenkin. Ja kuinka tärkeitä nuo hetket lapsille ovatkaan...
Pakollisia ne eivät ole ja hienotunteisuuttakin löytyy, jos jotain asia ahdistaa.
yhdessä lapsen kanssa askarrella itselleen korttia.
Onhan se lapselleni varmaan joka vuosi vähän ulkopuolinen olo, kun muut askartelee isälleen ja hän sitten miettii, että tekisikö ukille, papalle vai isovaarille.
Tämä jos mikä, on sitä curling-vanhemmuutta. Siivotaan kaikki rosot lapsen tieltä. Vain iloisia asioita otetaan esille, jottei vain tule pahamieli.
ja joka voisi mennä niille kahveillekin...luulisi nyt jokaisella olevan edes joku miespuolinen tuttu...kun olin yh niin lapseni askarteli kortin vaarilleen..ja kerran kävin itse isänpäiväkahvilla kun vaari ei päässyt,lapsi oli itse kysynyt hoitajilta voiko äiti tulla ja tottahan se kävi..
Oletko sä oikeesti noin naivi vai onko tämä provo " kaikilla koko ajan isä kuvioissa?" Valitettavasti näin ei ole ja vaikka olisi niin kiireinen business- isä lähtee mieluummin golffaamaan, variaatioita on monia. Meidän isi on mukana mutta minulla ei lapsena ollut ja tiedän tasan miltä se tuntuu. Nauti siis perheestäsi ja toivo ettei teille tapahdu mitään ikävää koskaan ikinä kun teillehän ei ikinä voi tapahtua mitään niinkö?