Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies poisti instastani miespuoliset seuraajani

Vierailija
09.07.2022 |

Mies tosiaan pakotti poistamaan instasta kaikki seuraajat, jotka ovat miehiä. Vahti ja kyttäsi, että hänen käskynsä toteutuu. Pakotti myös poistamaan FB:ni kokonaan. Minulla ei saa olla yhtäkään miespuolista ystävää. Joudun ilmoittamaan miesystävälleni kuvaviesteillä missä olen ja kenen kanssa, pelkkä viesti ei riitä todisteeksi olinpaikastani. Hän vaatii tietää olinpaikkani koko ajan, ja jos en heti vastaa, hän ilmestyy kutsumatta paikalle. En saa enää meikata enkä käyttää naisellisia vaatteita. Mies tarkistaa kännykkäni kaikki viestit ja puheluhistoriat. Mies on tehnyt minulle sääntöjä, joita minun täytyy noudattaa. Jos hän ei saa heti tahtoaan läpi, hän pitää mykkäkoulua minulle kunnes taivun ja pyydän häneltä anteeksi.
Mies kertoo kyseisten tekojen olevan rakkautta, ja perustelee toimintaansa välittämisellä ja se on hänen mielestään huolenpitoa. Olen hyväksynyt tuon kaiken, koska tämä on ensimmäinen parisuhteeni. Kuuluuko parisuhteen olla tälläistä? Onko tämä normaalia?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaali. Jatkakaa samaan malliin.

Vierailija
2/56 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt päivän selvää asiaa, johon tiedät jo vastauksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista sinä mies parisuhteestasi. Ihan oikeasti

Vierailija
4/56 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki miestä koskee samat säännöt? Eli ei naispuolsiia ystäviä. Ilmoittaa aina sinulle missä on ja kenen seurassa jne. Reilua että samat säännöt.

Vierailija
5/56 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei koske onlyfansiin niin ok.

Vierailija
6/56 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok ! Mene ottaman kaljapullo jääkaapista ja oikaise vällillä kehoasi.Keksit sitten parempaa tarinaa.

Vierailija
7/56 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se "jätä se sika" olisi taas paikallaan.

Vierailija
8/56 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla, että sinulla on noin rakastava ja huolehtiva mies. Ihan kateeksi käy.

Vierailija
9/56 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Lienee uskovainen mies?

Vierailija
10/56 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki miestä koskee samat säännöt? Eli ei naispuolsiia ystäviä. Ilmoittaa aina sinulle missä on ja kenen seurassa jne. Reilua että samat säännöt.

Miesystävälläni on pari kaveria (miehiä) joita näkee harvoin. Hänellä ei ole muita ystäviä, ja on katkonut välinsä useisiin sukulaisiinsa. Minä en saa myöskään nähdä niitä omia sukulaisiani joista hän ei tykkää koska ovat minulle huonoa seuraa. Jos olen nähnyt hänen estolistallaan olevaa sukulaistani tai ystävääni, siitä seuraa kiukuttelu ja mykkäkoulu.

AP

Vierailija
11/56 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai miehesi on ottanut jo family linkin käyttöön? Oiva mahdollisuus seurata missä puoliso menee ja mitä sovelluksia käyttää.

Vierailija
12/56 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs päästit sen tunnuksillasi sinne.

Oma mokasi.

Mulle tuo ois sellainen hälytysmerkki että ukko menis vaihtoon.

Vierailija
13/56 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesystävälläni on pari kaveria (miehiä) joita näkee harvoin. Hänellä ei ole muita ystäviä, ja on katkonut välinsä useisiin sukulaisiinsa. Minä en saa myöskään nähdä niitä omia sukulaisiani joista hän ei tykkää koska ovat minulle huonoa seuraa. Jos olen nähnyt hänen estolistallaan olevaa sukulaistani tai ystävääni, siitä seuraa kiukuttelu ja mykkäkoulu.

AP

Jäänpä odottelemaan milloin raportoit tänne että sulla on musta silmä ja jos olet kauppareissulla minuutinkin liian pitkään niin ukkos väittää sulla olleen sutinaa takahuoneessa. Siihen tuo nimittäin johtaa.

Jos et ole vain trolli niin lähde tuosta suhteesta heti, se ei tuosta enää tokene paremmaksi vaikka vääntäisit ittes solmuun miehen mieliksi.

Vierailija
14/56 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua. Ymmärrätkö, että tuo on aivan sairas suhde? Miehesi on sekopää ja vaarallinen sellainen. Tuohan on aivan kamala tilanne jo sellaisenaan, mutta jossain vaiheessa kuvaan tulee myös fyysinen väkivalta. Näitä tarinoita on paljon, ja osassa niistä mies on lopulta t appanut kumppaninsa.

MIKSI haluaisit olla hänen kanssaan? Etkö koe ansaitsevasi parempaa?

Olet ilmeisesti kovin nuori ja kokematon, mutta aivan varmasti tuollainen ei ole terve eikä normaali suhde. Ei tuota saa korjattua millään, ainoa tapa on lähteä suhteesta ja lähteä heti.

Vierailija
15/56 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva. Sinäpä olet psykopaatin löytänyt. No ei muuta kuin onnea viimeisiin päiviin. Toivottavasti ei satu hirveästi poistuminen tästä ulottuvuudesta.

Vierailija
16/56 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa? Ei todellakaan ole normaalia.

Vierailija
17/56 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakene

Vierailija
18/56 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole trolli niin pakkaa kamat ja häivy. Tuo suhde ei parane, päinvastoin. Nyt ajatus eroamisesta mietityttää ja harmittaa, mutta se on ainoa vaihtoehto.

Vierailija
19/56 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole uskovainen. Hän on mustasukkainen ja aluksi se tuntui hyvältä että joku on minusta noin kiinnostunut ja haluaa tietää kaiken liikkeistäni. Kun hän alkoi ilmestyä kutsumatta paikalle kun olin naispuolisen ystäväni kanssa se oli kiusallista ja häpesin, mutta puolustan miestäni koska tuntuu että kaikki ovat häntä vastaan. AP

Vierailija
20/56 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole uskovainen. Hän on mustasukkainen ja aluksi se tuntui hyvältä että joku on minusta noin kiinnostunut ja haluaa tietää kaiken liikkeistäni. Kun hän alkoi ilmestyä kutsumatta paikalle kun olin naispuolisen ystäväni kanssa se oli kiusallista ja häpesin, mutta puolustan miestäni koska tuntuu että kaikki ovat häntä vastaan. AP

Olet ehkä kasvanut ympäristössä, jossa ei ole terveen parisuhteen malleja, mutta tuollainen mustasukkaisuus ei koskaan ole positiivinen asia. Se kertoo ainoastaan siitä, että mies pitää kumppaniaan omaisuutenaan, ei rakkaudesta eikä terveestä kiinnostuksesta. Todellisuudessa tuollainen mies ei arvosta naista yhtään.

Miksi sinun pitäisi puolustaa miestä, joka kohtelee sinua noin? Ei myöskään ole mikään ihme jos mies on saanut muut suhtautumaan negatiivisesti itseensä. Hänen käytöksensähän on kauheaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi