Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kodissasi ollut joku kun olet itse matkoilla (talonvahti, lemmikinhoitaja tms.)

Vierailija
24.01.2023 |

Mistä tiedät, että he eivät riko tai sotke mitään?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan sukulaispojalle että tulee koiria kaitsemaan, on rauhallinen. Ainoa mitä raahaa mukaansa on pelikone 😁

Vierailija
2/35 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sama ihminen asunut meillä sen ajan kissojen kanssa kun lomailemme. Vanhempi luottoihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma poikamme on ollut lemmikkivahtina.

Vierailija
4/35 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut monta krt.

Mun serkulla on kiva maalaiskoti. Heillä on kissoja ja koiria 2-3 kpl kumpaakin.

Me treffataan lentokentällä

Mä otan auton ja lähden ajamaan heille ja 2 viikon päästä tehdään sama.

Jääkaappi ja pakkanen on täynnä ruokaa. Mä oon koko ajan heillä, en käy missään koko aikana. Käyn uimassa monta krt påivässä, ihanaa !!!

Päivää ennen imuroin ja vähän siivoan ja sitten ajan kentän läheisyyteen. Serkku soittaa, kun ovat ulkona, vaihdetaan päittäin ja meen kotiin.

Teen töitä etänä ton ajan, eli tosi kiva

Vierailija
5/35 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaseen tehtävään pyydetään vain luotettavia tuttavia.

Vierailija
6/35 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appivanhemmat/omat vanhemmat kissavahteina jos olemme reissussa. Ei ole mitään rikkoneet tähän mennessä. Yleensä jääkaapissa on ruokaa ja pöydässä pullaa kun tullaan takaisin.

Vierailija
7/35 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli anoppi, joka oli kyylännyt vaatekaapitkin läpi. Toista kertaa ei tule.

Vierailija
8/35 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo, ei tuu! Kuluttaisi kuitenkin sähköä ja vettä enemmän kuin minä.

Vierailija
9/35 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mieheni veli. Ei ole tähän mennessä rikkonut tai sotkenut, mutta ei sekään mikään maailmanloppu olisi. Kissa tykkää hänestä ja hän kissasta, hyvä diili meille siis.

Vierailija
10/35 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jännää salakatseltavaa siinä olisi?

Vierailija
11/35 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja olen itsekin ollut. Mitään ei rikottu.

Vierailija
12/35 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan, kätevää kun koirien ei tarvinnut mennä vieraaseen paikkaan saati koirahoitolaan. Saivat olla omissa, tutuissa nurkissa ja rutiineissaan.

Vierailija
13/35 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko itse olleet hoitajina tai vahteina? Mitä teette siellä vieraassa talossa?

Vierailija
14/35 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikoin kukkaruukun.

Vierailija
15/35 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvaako kotivakuutus, jos joku muu rikkoo jotain?

Vierailija
16/35 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut muiden eläimiä hoitamassa matkojen ajan. Olen sen ajan asunut heillä. Hyvin on mennyt.

Vierailija
17/35 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko itse olleet hoitajina tai vahteina? Mitä teette siellä vieraassa talossa?

:) Herään aamulla, ruokin eläimet, käyn lenkillä, opiskelen, teen ruokaa, syön, luen, käyn ulkona, käyn suihkussa, siivoan, vien roskat, kastelen kukat, nukun, vietän eläinten kanssa aikaa ja nautin olostani.

Vierailija
18/35 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen etätöitä ja leikin lomaa. Olen siskon kodissa ollut koiravahtina, asun vierashuoneessa ja tuon ruuat mukanani (koska olen nirso). Koiraa ulkoilutan 3 krt/vrk, illalla aina pitkä lenkki, muuten teen töitä kuin kotona tai kuljen pikkukaupungin kujilla. Kaappeja ei ole tarpeen tonkia.

Vierailija
19/35 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut monesti, ja olen itse ollut muiden kotona. Jos ei luota ihmiseen, ei tietenkään pidä sellaista talonvahtia ottaa. Vahinkoja voi käydä kenelle tahansa, ja kotivakuutus korvaa jos paha vahinko sattuu. Aina on tietysti mahdollista, että talonvahti penkoo tavaroita, mutta voihan sitä viedä arkaluontoisimmat jonnekin lukkojen taakse jos niin epäluuloinen on. 

Vierailija
20/35 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran oli anoppi, joka oli kyylännyt vaatekaapitkin läpi. Toista kertaa ei tule.

Meillä kävi anoppi tyhjentämässä postilaatikon ja kastelemassa kukat. Kun tultiin takaisin, yöpöydän laatikossa ollut kondomipaketti oli nostettu pöydälle ja siihen oli liimattu pinkki tarralappu missä oli kysymys- ja huutomerkki. Ei mitään käsitystä mitä hän sillä tarkoitti, eikä ole tullut kysyttyä. Ei häntä kyllä ole toista kertaa pyydetty auttamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän