Mies poisti instastani miespuoliset seuraajani
Mies tosiaan pakotti poistamaan instasta kaikki seuraajat, jotka ovat miehiä. Vahti ja kyttäsi, että hänen käskynsä toteutuu. Pakotti myös poistamaan FB:ni kokonaan. Minulla ei saa olla yhtäkään miespuolista ystävää. Joudun ilmoittamaan miesystävälleni kuvaviesteillä missä olen ja kenen kanssa, pelkkä viesti ei riitä todisteeksi olinpaikastani. Hän vaatii tietää olinpaikkani koko ajan, ja jos en heti vastaa, hän ilmestyy kutsumatta paikalle. En saa enää meikata enkä käyttää naisellisia vaatteita. Mies tarkistaa kännykkäni kaikki viestit ja puheluhistoriat. Mies on tehnyt minulle sääntöjä, joita minun täytyy noudattaa. Jos hän ei saa heti tahtoaan läpi, hän pitää mykkäkoulua minulle kunnes taivun ja pyydän häneltä anteeksi.
Mies kertoo kyseisten tekojen olevan rakkautta, ja perustelee toimintaansa välittämisellä ja se on hänen mielestään huolenpitoa. Olen hyväksynyt tuon kaiken, koska tämä on ensimmäinen parisuhteeni. Kuuluuko parisuhteen olla tälläistä? Onko tämä normaalia?
Kommentit (56)
Ei taida hyvää luvata pidemmän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Lienee uskovainen mies?
Ei ole uskovainen. Hän on mustasukkainen ja aluksi se tuntui hyvältä että joku on minusta noin kiinnostunut ja haluaa tietää kaiken liikkeistäni. Kun hän alkoi ilmestyä kutsumatta paikalle kun olin naispuolisen ystäväni kanssa se oli kiusallista ja häpesin, mutta puolustan miestäni koska tuntuu että kaikki ovat häntä vastaan. AP
Kappas kun ovatkin vastaan tyyppiä joka kontrolloi ja jos ei saa tahtoaan läpi mököttää ja mykkäkouluilee kuin lapsi.
Joo, puolusta sinä vain sitä kun kukaan muu ei, älä suotta mieti MIKSI kukaan muu ei halua puolustaa tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Lienee uskovainen mies?
Ei ole uskovainen. Hän on mustasukkainen ja aluksi se tuntui hyvältä että joku on minusta noin kiinnostunut ja haluaa tietää kaiken liikkeistäni. Kun hän alkoi ilmestyä kutsumatta paikalle kun olin naispuolisen ystäväni kanssa se oli kiusallista ja häpesin, mutta puolustan miestäni koska tuntuu että kaikki ovat häntä vastaan. AP
Siis tämä hyypiö vainoaa suoraan sanottuna sinua ja kun muut yrittää tulla hätiin ja häätää tyypin niin sinä alat puolustaa tätä sekopäätä?! Mikä sinua vaivaa?!
"Vaikene sydän, kuuntele hiljaa,
on kuolema niittänyt kalleinta viljaa."
Oisko toi kiva muistovärssy sun kuolinilmoitukseen tai peräti hautakiveen?
Tuollainen sairaalloinen mustasukkaisuus ei ole normaalia. Hänen käytöksensä tulee menemään pahemmaksi ja muuttuu jossain vaiheessa väkivallaksi, älä jää sitä odottamaan.
Jaa itse en edes käytä mitään pintaliito kattokaa mun espressokuppi tääl puistos daa somejuttuja olen 30-vuotias nainen jota ei voisi vähempää kiinnostaa tuo nykyajan somejutut enkä käsitä mitä niist äsaa irti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyt päivän selvää asiaa, johon tiedät jo vastauksen?
Siksi kysyn kun en tiedä? Minulla ei ole kokemusta millainen parisuhteen kuuluu olla. Tämä on ensimmäinen seurustelusuhteeni ja kestänyt jo muutaman vuoden. Onko miehen käytös sinusta normaalia? Täälläkin ensimmäinen vastaus on
"On ihan normaali. Jatkakaa samaan malliin" Onko normaalia vai ei, mistä sen tietää ja tunnistaa?
Nämä miehen vaatimukset ovat lisääntyneet koko ajan, sitä mukaa kun hän on pakottanut ja hyväksyttänyt ne mykkäkoululla ja olen antanut periksi koska en halua riidellä vaikka miehen mielestä vain minä olen riitoihin syyllinen, koska hän on täysin tyyni ja on vain hiljaa. Mykkäkoulun kesto on myös pidentynyt joka kerran jälkeen. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi kysyn kun en tiedä? Minulla ei ole kokemusta millainen parisuhteen kuuluu olla. Tämä on ensimmäinen seurustelusuhteeni ja kestänyt jo muutaman vuoden. Onko miehen käytös sinusta normaalia? Täälläkin ensimmäinen vastaus on
"On ihan normaali. Jatkakaa samaan malliin" Onko normaalia vai ei, mistä sen tietää ja tunnistaa?
Nämä miehen vaatimukset ovat lisääntyneet koko ajan, sitä mukaa kun hän on pakottanut ja hyväksyttänyt ne mykkäkoululla ja olen antanut periksi koska en halua riidellä vaikka miehen mielestä vain minä olen riitoihin syyllinen, koska hän on täysin tyyni ja on vain hiljaa. Mykkäkoulun kesto on myös pidentynyt joka kerran jälkeen. AP
Ap, ikävä kyllä täältä tulet saamaan myös vastauksia joissa vitsaillaan vakavalla asialla, kuten nyt tuo "jatka samaan malliin". Tänne kirjoittelee myös miehiä, jotka vihaavat naisia ja ihan kokopäivätyökseen kirjoittelevat pilkkaavia viestejä ketjuihin joissa puhutaan naisiin kohdistuvasta väkivallasta. Tämä kannattaa muistaa kun lukee vastauksia.
Mutta tosiaan, suhde on kaukana terveestä ja normaalista. Mies on vaarallinen, ja sinun kannattaisi lähteä suhteesta heti.
Mistä sitten tunnistaa, kannattaako suhteessa olla? Ensinnäkin, miltä sinusta tuntuu? Oletko onnellinen suhteessa, tunnetko olosi hyväksi ja turvalliseksi? Koetko, että elämänlaatusi on hyvää? Tuskin vastaat, että kyllä. Entä miten itse kohtelisit toista ihmistä? Jos et itse voisi kuvitella käyttäytyväsi samoin kuin kumppanisi, niin eikö siitä voi jo päätellä jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko autistinen ja et ymmärrä lainkaan sarkasmia? Tuo vastaus kääntyy näin 'juujuu on tosi normaalia tuollainen hillitön hullu, jatka ihmeessä niin kuolet' Ja jos et ymmärrä vieläkään niin suhteesi ei ole millään tavalla normaali vaan niin sairas ja kuvottava, että sitä on oikeastaan edes vaikea uskoa ellei tietäisi että näitä suhteita on oikeasti.
Onko oikeasti suomalaissyntyinen? Jos, niin on psykopaatti_narsisti, joka pyrkii vain kontrolloimaan sinua. Rakkaus peristuu aina luottamukseen, ei vankeuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka olisi eka seurustelusuhde, niin kai sul sentään järkeä päässä pitäisi olla sen verran että tajuat ettei tuo todellakaan ole normaalia???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä miehen vaatimukset ovat lisääntyneet koko ajan, sitä mukaa kun hän on pakottanut ja hyväksyttänyt ne mykkäkoululla ja olen antanut periksi koska en halua riidellä vaikka miehen mielestä vain minä olen riitoihin syyllinen, koska hän on täysin tyyni ja on vain hiljaa. Mykkäkoulun kesto on myös pidentynyt joka kerran jälkeen. APOletko autistinen ja et ymmärrä lainkaan sarkasmia? Tuo vastaus kääntyy näin 'juujuu on tosi normaalia tuollainen hillitön hullu, jatka ihmeessä niin kuolet' Ja jos et ymmärrä vieläkään niin suhteesi ei ole millään tavalla normaali vaan niin sairas ja kuvottava, että sitä on oikeastaan edes vaikea uskoa ellei tietäisi että näitä suhteita on oikeasti.
Minkä takia tämmöiseen aiheeseen pitää vastata sarkasmilla? Kyllä on paljon epävarmoja nuoria tyttöjä, jotka eivät tiedä, mikä parisuhteessa on ok ja mikä ei, ja aikuisten ihmisten kannattaisi vastata heille asiallisesti ja kunnolla selittäen, ei millään sarkasmilla.
Missä nykynaisten itsekunnioitus? Liitytään postimyynti- ja seksin kauppaamissivustoille sietäen miehiltä ties mitä.
vttu äijä yrittää pedata varmaa paikkaa ettei löytäs parempaa
todella törkeetä rajottaa, ei ole kyse rakkaudesta vaan jostain ihan muusta
Olisipa mulla noin pakkomielteisen omistautunut mies
Vierailija kirjoitti:
Olisipa mulla noin pakkomielteisen omistautunut mies
Eihän mikään estä hakeutumasta postimyyntimorsian saiteille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä miehen vaatimukset ovat lisääntyneet koko ajan, sitä mukaa kun hän on pakottanut ja hyväksyttänyt ne mykkäkoululla ja olen antanut periksi koska en halua riidellä vaikka miehen mielestä vain minä olen riitoihin syyllinen, koska hän on täysin tyyni ja on vain hiljaa. Mykkäkoulun kesto on myös pidentynyt joka kerran jälkeen. APOletko autistinen ja et ymmärrä lainkaan sarkasmia? Tuo vastaus kääntyy näin 'juujuu on tosi normaalia tuollainen hillitön hullu, jatka ihmeessä niin kuolet' Ja jos et ymmärrä vieläkään niin suhteesi ei ole millään tavalla normaali vaan niin sairas ja kuvottava, että sitä on oikeastaan edes vaikea uskoa ellei tietäisi että näitä suhteita on oikeasti.
Minkä takia tämmöiseen aiheeseen pitää vastata sarkasmilla? Kyllä on paljon epävarmoja nuoria tyttöjä, jotka eivät tiedä, mikä parisuhteessa on ok ja mikä ei, ja aikuisten ihmisten kannattaisi vastata heille asiallisesti ja kunnolla selittäen, ei millään sarkasmilla.
Jotkut vastaa, en minä ole sitä kirjoittanut. Silti sen kaikki tajuaa olla ottamatta kirjaimellisesti ja ymmärtää mitä ilmaisu sisältää.
"puolustan miestäni koska tuntuu että kaikki ovat häntä vastaan"
Ok tästä selvisi että aloitus on trolli. Ei kukaan ensin mieti onko normaalia ja sitten sanoo että puolustaa miestään koska kaikki ovat tätä vastaan.