Jos löytäisit pahimman koulukiusaajasi tajuttomana ojasta maksamasta, soittaisitko hänelle apua?
Kommentit (143)
Nähtävästi kiusaaminen tekee kohteistaan ihmisyytensä menettäneitä paskiaisia. Uskomatonta että niin moni olisi valmis syyllistymään heitteillejättöön ja pahempaankin. Oksettavaa luettavaa tämä ketju!
Kuljen aina sammuneiden känniläisten ohi.
Tottakai ,minä en ole hän enkä toimi samoin.
En. Ehkä jopa pitäisin huolen ettei kukaan muukaan häntä sieltä pelasta. Olen joskus jopa haaveillut miten tietyt henkilöt olisivat kitumassa ja anoisivat armoa, mutta minä vain katsoisin ja hymyilisin hiljaa. Olen työkyvytön kiusaamisen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Heitteillejättö on rikos.
Mutta tällaisissa tilanteissa käytännössä mahdoton todistaa.
Luulen että aika moni vastais toisin, jos itse olis ollu todella koulukiusattu, ei sitä voi tietää miltä sellanen tuntuu, ennenku on sen itse kokenu
Vierailija kirjoitti:
Nähtävästi kiusaaminen tekee kohteistaan ihmisyytensä menettäneitä paskiaisia. Uskomatonta että niin moni olisi valmis syyllistymään heitteillejättöön ja pahempaankin. Oksettavaa luettavaa tämä ketju!
Kiusaaminen (varsinkin rankempi) tekee tekijästään ihmisyytensä menettäneitä paskiaisia. Niiden kohtalo saa olla synkkääkin synkempi.
Vierailija kirjoitti:
Jos susta olisi vuosien ajan levitetty valheita, sua olisi pahoinpidelty, sun omaisuutta anastettu ja henkeäsi uhattu, niin riemumielinkö ryntäisit auttamaan sitä pskiaista, joka kaiken sen kärsimyksen sulle aiheutti?
Alhaiset öykkärit saavat sitä mitä tilaavat. Eli ignoorausta ja olankohautusta hädän hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että aika moni vastais toisin, jos itse olis ollu todella koulukiusattu, ei sitä voi tietää miltä sellanen tuntuu, ennenku on sen itse kokenu
kuule eipä taida kovin montaa olla jota EI ole kiusattu koulussa ja vielä työssäkin
sivu
En huomaa, kuten en muitakaan ikäviä asioita. Jos kompastun tollaseen ja lyön pääni saa syytteen.
En varmasti soittaisi, kävisin kusemassa päälle ja jatkaisin matkaani.
En soittaisi. En olisi paikalla koskaan ollutkaan. Jos joku näkisi: "hups, luuri jäi kotiin".
En tietenkään. Toisin paikalle lihansyöjäbakteerin ja antaisin sen hoidella loput.
Vierailija kirjoitti:
Olet ymmärtänyt väärin. Kiusaajalla ei ole ihmisyyttä, eikä häntä tarvitse ihmisenä kohdata. Minulle kiusaaja on täysin lainsuojaton. Kaikki tulee takaisin korkojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Heh heh, kiusaajaa alkoi pelottaa oma tuleva kohtalo. Olet tainnut joutua ojan pohjalle useinkin.
Toivottaisin vain hyvää päivän jatkoa.
Tää oli paras 😄