Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos löytäisit pahimman koulukiusaajasi tajuttomana ojasta maksamasta, soittaisitko hänelle apua?

Vierailija
09.07.2022 |

Miksi/miksi et?

Kommentit (143)

Vierailija
61/143 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyäänhän kaikki ottaisivat selfien ja jatkaisivat matkaa

Tää oli paras 😄

Vierailija
62/143 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti auttaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/143 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtävästi kiusaaminen tekee kohteistaan ihmisyytensä menettäneitä paskiaisia. Uskomatonta että niin moni olisi valmis syyllistymään heitteillejättöön ja pahempaankin. Oksettavaa luettavaa tämä ketju!

Vierailija
64/143 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen aina sammuneiden känniläisten ohi.

Vierailija
65/143 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ,minä en ole hän enkä toimi samoin.

Vierailija
66/143 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ehkä jopa pitäisin huolen ettei kukaan muukaan häntä sieltä pelasta. Olen joskus jopa haaveillut miten tietyt henkilöt olisivat kitumassa ja anoisivat armoa, mutta minä vain katsoisin ja hymyilisin hiljaa. Olen työkyvytön kiusaamisen vuoksi. 

Vierailija
67/143 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitteillejättö on rikos.

Mutta tällaisissa tilanteissa käytännössä mahdoton todistaa.

Vierailija
68/143 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että aika moni vastais toisin, jos itse olis ollu todella koulukiusattu, ei sitä voi tietää miltä sellanen tuntuu, ennenku on sen itse kokenu

Vierailija
69/143 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähtävästi kiusaaminen tekee kohteistaan ihmisyytensä menettäneitä paskiaisia. Uskomatonta että niin moni olisi valmis syyllistymään heitteillejättöön ja pahempaankin. Oksettavaa luettavaa tämä ketju!

Kiusaaminen (varsinkin rankempi) tekee tekijästään ihmisyytensä menettäneitä paskiaisia. Niiden kohtalo saa olla synkkääkin synkempi.

Vierailija
70/143 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos susta olisi vuosien ajan levitetty valheita, sua olisi pahoinpidelty, sun omaisuutta anastettu ja henkeäsi uhattu, niin riemumielinkö ryntäisit auttamaan sitä pskiaista, joka kaiken sen kärsimyksen sulle aiheutti?

Vierailija
71/143 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alhaiset öykkärit saavat sitä mitä tilaavat. Eli ignoorausta ja olankohautusta hädän hetkellä.

Vierailija
72/143 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että aika moni vastais toisin, jos itse olis ollu todella koulukiusattu, ei sitä voi tietää miltä sellanen tuntuu, ennenku on sen itse kokenu

kuule eipä taida kovin montaa olla jota EI ole kiusattu koulussa ja vielä työssäkin

sivu

Vierailija
73/143 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomaa, kuten en muitakaan ikäviä asioita. Jos kompastun tollaseen ja lyön pääni saa syytteen.

Vierailija
74/143 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti soittaisi, kävisin kusemassa päälle ja jatkaisin matkaani.

Vierailija
75/143 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkaisin p*skaksi sinne ojaan.

Vierailija
76/143 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En soittaisi. En olisi paikalla koskaan ollutkaan. Jos joku näkisi: "hups, luuri jäi kotiin".

Vierailija
77/143 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Toisin paikalle lihansyöjäbakteerin ja antaisin sen hoidella loput.

Vierailija
78/143 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ymmärtänyt väärin. Kiusaajalla ei ole ihmisyyttä, eikä häntä tarvitse ihmisenä kohdata. Minulle kiusaaja on täysin lainsuojaton. Kaikki tulee takaisin korkojen kanssa.

Vierailija
79/143 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh heh, kiusaajaa alkoi pelottaa oma tuleva kohtalo. Olet tainnut joutua ojan pohjalle useinkin.  

Vierailija
80/143 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottaisin vain hyvää päivän jatkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme