Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos löytäisit pahimman koulukiusaajasi tajuttomana ojasta maksamasta, soittaisitko hänelle apua?

Vierailija
09.07.2022 |

Miksi/miksi et?

Kommentit (143)

Vierailija
41/143 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskisi tikullakaan tai menisi lähelle. Soittaisin kyllä mutta katkaisin matkaa samalla.

Vierailija
42/143 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastauksista voi päätellä ettei nämä "kiusatut" ole edelleenkään menneet elämässään eteenpäin. XD

Hmm.. Entä sinä, jos olisit esim alaikäisenä joutunut usein rikoksen uhriksi eikä tekijää olisi koskaan tuomittu, mitä ajattelisit? Pääsisitkö siitä helposti yli. Tulevaisuudessa kiusaamisnimike tulee muuttumaan väkivallaksi ja siitä aletaan antaa tuomioita myös alaikäisille. Siihen on vielä aikaa mutta asia etenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/143 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haaveilen että minulla olisi joku gorillajoukko joka sieppaisi kaikki kiusaajani ja kokoaisi nämä yhteen. Sieltä yksitellen tuodaan seinän eteen Thaimaan tyylisen teloituspyssyn eteen, kerron heille mitä ovat minulle tehneet -sillä eiväthän ne minua edes muista kun taas minä saan heidän edesottamuksiaan muistella päivittäin- ja sitten vaan KARAMMM!

tämmöinen kouluampujafantasia tänään

Koulu päättyi 31 vuotta sitten. Minä olen 47 ja sairaseläkkeellä mt-ongelmieni takia sinunkaltaisten kiusaajien takia. Noh, siinähän painat töitä ja maksat minun elatukseni. Laiha lohtu mutta kumminkin.

Vierailija
44/143 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut se joka on aiheuttanut sen että on jäänyt sinne.

Vierailija
45/143 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tarvittaessa maksaisin sakot heitteillejätöstä.

Vierailija
46/143 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaan lanssin tilaisin.

Totta kai haluaisin, että paskiainen tietäisi loppuikänsä olevansa minulle kiitollisuuden velassa hengestään. :D

Tuskin olisi, kiusaamilla ei ole omatuntoa , ei jää vaivaamaan ja tuskin muistaisi sinua.

Kiusaaja näkee auttamisen vain heikkoutena, tästäkin kokemusta.

Vierailija
47/143 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aluksi voi tuntua siltä että tekisi mieli jättää toinen kuolemaan, mutta alkaisiko asia sitten haitata itseä myöhemmin? Koska en voi tietää, niin soittaisin apua. Ja katsoisin että kys hlö saisi tietää että hengenpelastaja olin minä. Ehkä omakin loppuelämä olisi mukavampi elää niin että moinen olisi "kiitollisuudenvelassa" kuisatulleen?

Kiusaaja nauraisi sen kuullessaan makeasti ja kehuskelisi, että olet selvästi vammainen ja hän on älyllään saanut sinut ihastumaan itseensä. Kuten hän aina tiesikin. Taas yksi todiste kaikille, että kiusaaminen on harmitonta hevosenleikkiä, josta kiusattu reppana nauttii.

Vierailija
48/143 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan se on.

Kuka pakottaa? Laki, mutta tuskin kukaan saa tietää.

Vierailija
49/143 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastauksista voi päätellä ettei nämä "kiusatut" ole edelleenkään menneet elämässään eteenpäin. XD

Pidä huoli ettet päädy koskaan ojanpohjalle :) 

No pidän totisesti. En harrasta huumeita ja alkoholia, enkä liiku mystisillä ojilla pimeään aikaan neekeridenympäröimänä.

Vierailija
50/143 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnistaisi kiusaajiani enää, kouluajoista on 40 vuotta. Eli suhtautuisin ojassa makaavaan tajuttomaan samalla tavalla kuin keneen tahansa. Jos minulla olisi puhelin mukana, tietysti soittaisin häkeen, mutta aika usein lähden lenkille ilman puhelinta. Sitten pitäisi vain katsoa, olisiko lähellä muita ihmisiä, joita voisi pyytää soittamaan.

Vierailija
51/143 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pidän totisesti. En harrasta huumeita ja alkoholia, enkä liiku mystisillä ojilla pimeään aikaan neekeridenympäröimänä.

Elvistelee eteenpäinmenneellä elämällään vaikka on rasupersu?

Vierailija
52/143 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyäänhän kaikki ottaisivat selfien ja jatkaisivat matkaa

Vierailija
53/143 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en asu suomessa apina.

Vierailija
54/143 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin soittaisin. Kiusaaja on paskiainen, minä en.

Vierailija
55/143 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en asu suomessa apina.

Rasupersuus ei kysy paikkaa. Ja apinoittele vaan. Todistat lisää mikä klöntti olet.

Vierailija
56/143 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka realistinen tuo alkuasetelma edes on? Todennäköisyys yhden suhde miljoonaan?

Vierailija
57/143 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kiusattu,rääkätty ja syrjitty kouluminä varmaan jättäisi lojumaan, moraaliminä tuskin jättäisi. En pysty vastaamaan yksioikoisesti.

Vierailija
58/143 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä soittaisin. Vaikka rehellisesti sanoen en koe olleeni vakavasti koulukiusattu vaan ainoastaan jokseenkin koulukiusattu. Ja näitä kiusaajia ei ollut vain yhtä vaan useita.

Vierailija
59/143 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusisi päälle, ja jatkaisin matkaa. Ikinä ei kaduttaisi pätkääkään, joskus saattaisi hymyilyttää.

Vierailija
60/143 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosto kiusaajalle kannattaa suunnitella niin että siitä ei voi jäädä kiinni... aloittajan esimerkistä voi jäädä kiinni jos ei pyydä apua mutta kannattaa kehitellä kosto kiusaajalle siten että kiusattua ei voi saada kiinni siitä... ei mitään armoa kiusaajille heitä paapotaan nyt ja kiusaajien uhrit tuhotaan täysin tässä surkeassa maassa...

Miksei se toinen sitten pyydä, joka näkee, ettei kiusattu pyydä? Voihan sitä aina sanoa, että luuli, että se toinen pyysi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän