Kommenteja? Pituus 167, paino 57,
hoikka vyötärö & siro yläkroppa, a-kuppi, leveähkö lantio ja pyöreä perä, paksut reidet.
Kommentit (65)
Muut mitat siedettävät, mutta a-kupit pilaavat kaiken. Auttamattomasti. Riippumatta siitä, ovatko pystyt nysät tai riippuvat.
47 kiloinen on passeli 57 kiloinen on pulska ja muodokas. Ok jos sattuu olemaan oikean muotoinen ja fysiikka on kunnossa. 67 kiloinen näyttää ja tuntuu jo selvästi plösöltä. Miehet haluaa hoikkaa, koska hoikan kanssa pystyy sängyssä asioihin joihin ylipainoisen kanssa ei pysty. Sanokaa tantat Ihan Mitä Lystäätte.
Mä olen sitten 167cm ja 77kg eli tämän palstan mukaan norsu. Mutta kummasti miehet on mun perään ja minkälaiset miehet, todella hyvännäköset alfaurokset. Mutta olen sinut vartaloni kanssa ja treenaan 6 kertaa viikossa ja käyn lenkillä ainakin 5 kertaa viikossa. Oma mies kehuu kauniiksi ja supersexyksi, vieraat miehet punastuu kun ovat mun kanssa tekemisissä. Mitäköhän tuo punastuminen tarkoittaa???
Mittojesi perusteella olet seksikkäästi naisellinen.
Tämähän on ihan pelleketju, nuo jonkun mainitseman kuntoilulistan jutut menee erittäin helposti leuanvetoa lukuunottamatta (montako aikuista naista olette nähneet livenä, jotka oikeasti osaavat vetää leukaa... Aivan.) vaikka mitat ovat 175/82. 20 kg keveämpänä anorektikkoläpän kuunteleminen oli aika jokapäiväistä kauraa, eikä vieläkään ole kukaan läskiksi haukkunut. Tiedättekö oikeasti mitä kanssaihmisenne painavat, minullekin painoarvio on yleensä alle 70 kg?
Itse olen 166cm ja laihdutin yläasteella 59 kilosta 47 kiloon ja jouduin sairaalaan! Menkat loppu 53 kilon tietämillä. Nyt mun ihanne paino on jotain 65-70 kiloa. Tosin jos on ruumiinrakenteeltaan hento niin voi toki olla terve ja painaa vähemmänkin.