Kommenteja? Pituus 167, paino 57,
hoikka vyötärö & siro yläkroppa, a-kuppi, leveähkö lantio ja pyöreä perä, paksut reidet.
Kommentit (65)
Landella asuvien sukulaisten mielestä olin laiha, mutta IRL olin lähinnä " sporttinen" - en todellakaan mikään LAIHA sanan varsinaisessa merkityksessä. Paras kaverini oli sitä, hän painoi saman verran kuin minä ja oli 178cm pitkä.
Päärynävartalosta pääsee kyllä aika hyvin eroon kuntoilemalla. Meilläki on suvun naisissa sellainen malli kaikilla, myös mulla. 2001 aloin käymään kuntosalilla Satsissa mieheni kannustuksesta (silloin olin 28v). Vuodessa saa jo näkyviä tuloksia, kahdessa muutkin huomaa muutoksen, ja kolmen vuoden treenin jälkeen on kroppa ihan eri mallinen. Yläkroppaan vähän lisää lihasta ja ryhtiä ja alakropasta saman verran rasvaa pois.
Tiedän et salille on vaikee mennä ja minäkään en ollu koskaan aikaisemmin harrastanut. Mutta kun sinne sitten pääsee, sieltä ei enää pääse pois! :D
mulla on 10v aktiivisen ratsastuksen myötä tulleet tosi mahtavat reisilihakset - niiden kuihduttaminen oliskin vaikeaa...
Tämä tieto fysioterapeutilta. Olen käynyt läpi rankan kuntoutusjakson sairauden jälkeen. Olin 6 vkoa sairaalassa vuodelevossa. Kesti yli puoli vuotta saada lihakset takaisin.
Lihakset eivät tee reisistä paksuja, tai ainakin harvoin. Ammattilaisratsastajillakin näyttää olevan hyvin sopusuhtaiset reidet. Joku pikaluistelu ammattilajina saattaa tietysti olla jo liikaa.
Katsokaapa vaikka fitness-harrastajia. Kisakuvissa näyttää olevan hirveet reidet, mutta siviilivaatteissa jalat ovat todella kapoiset.
eivät ne silti liian massiiviset ole. Itse olen 169cm ja 52 kiloa ja todella hoikassa kunnossa. vähän liiankin, koska rintakehän luut näkyvät. 167cm ja 57 kiloa kuulostaa minusta oikein hyvältä:)
Sama pituus (167) mutta painoa 10 kiloa enemmän.
Läskikö?
Vartaloita on erilaisia (niinkö? heh..) Joillakin paino tulee rasvasta, toisilla lihaksista, kolmansilla kroppa on sen mallinen että pienikin ylipaino näkyy heti. Itsehän te parhaiten saatte selville oletteko läskejä tai jotain muuta.
Tehkää muutama testi:
1. Istu lattialle selkä seinää vasten (90 asteen kulmassa). Onko vatsassasi makkaroita? Jos vatsapoimussa pysyy lyijykynä pokittain, aloita kuntoilu ja syö terveellisesti.
2. Laita farkut jalkaan ja kiristä vyö lantioluiden kohdalle. Nouseeko jenkkakahvat esiin? Jos nousee, aloita kuntoilu jne.
3. Mittaa leveimmän kohtasi ympärysmitat navan yläpuolelta (yleensä hartiat :) ja alapuolelta (lantio/takapuoli). Jos jälkimmäinen on leveämpi, aloita kuntoilu...
4. Istu selkä seinää vasten " näkymättömällä tuolilla" , jalat 90 asteen kulmassa. Siis nojaat seinään, myös takaraivo seinää vasten. Etureisien pitäisi olla käytännössä kivikovat. Jos et pysy asennossa minuuttiakaan, aloita kuntoilu...
5. Ja vielä lihaskunnon perustesti: Jos et saa tehtyä yhtään leuanvetoa, aloita kuntoilu.
Kommentteja?
oli ulkonäkö mitä tahansa, jos on huono kunto kannattaa aloittaa kuntoilu.
Siis vaikka kuinka joku väittää että " oot ihan hyvän näköinen" ja " ei se 10 kiloo ylipainoo haittaa, jenkkakahvat on kivat" jne...
Hyvä kunto ei varmasti ole tehnyt kenestäkään sisäisesti tai ulkoisesti huonommin voivaa.
muulla kaverilla. Sen sijaan vyötäröni on kapeampi kuin näillä hoikkareitisillä. Mielestäni reiteni olivat suhteessa muuhun kroppaan [b]jättimäiset[/b] silloinkin, kun urheilin noin 1-3h/pvä ja mittani olivat 47kg/164cm.
en edes silloin, kun urheilin paljon. En ymmärrä tekniikkaa...
" 57 kiloinen on pulska ja muodokas. Ok jos sattuu olemaan oikean muotoinen ja fysiikka on kunnossa"
En ole lukenut koko ketjua, mutta nyt on pakko kommentoida.
Olen itse samanpainoinen, mutta sentin pidempi. Ja olen _ihan oikeasti_ hoikka. Siis a-kuppinen, xs-kokoinen, niin hoikka, että luut näkyvät. Kuulen jatkuvasti " syötkö sä koskaan" ja " no kyllähän sulle nyt sopii kaikki vaatteet, kun sä oot noin laiha" -kommentteja.
Eli pituus ja paino ei tosiaan kerro paljoakaan ihmisen ulkomuodosta.
Ja muutenkin tämä keskustelu on täysin turha.
" 57 kiloinen on pulska ja muodokas. Ok jos sattuu olemaan oikean muotoinen ja fysiikka on kunnossa"
En ole lukenut koko ketjua, mutta nyt on pakko kommentoida.
Olen itse samanpainoinen, mutta sentin pidempi. Ja olen _ihan oikeasti_ hoikka. Siis a-kuppinen, xs-kokoinen, niin hoikka, että luut näkyvät. Kuulen jatkuvasti " syötkö sä koskaan" ja " no kyllähän sulle nyt sopii kaikki vaatteet, kun sä oot noin laiha" -kommentteja.
Eli pituus ja paino ei tosiaan kerro paljoakaan ihmisen ulkomuodosta.
Ja muutenkin tämä keskustelu on täysin turha.
Jos sun pituutta ja painoa pelkästään vertaa, olet jopa 10kg alle keskimääräisen normaalipainon, eli siis ihannepainoinen.
Olen samanpituinen kuin sinä, mutta aivan eri mallinen. Minulla on d-rinnat, mutta hoikat jalat ja pieni (liian pieni) takamus. Tosin painan 30 kiloa enemmän kuin sinä!! Eli siis olen todella reilusti ylipainoinen. Minulla on kaikki ylimääräinen tuossa vatsassa ja selkäpuolellakin jonkun verran. Tosin kukaan ei koskaan usko, että painan niin paljon, työterveyslääkärikin luuli, että vaaka on rikki...
Teen ruumillista työtä, olen aina tehnyt ja liikun muutenkin paljon, joten lihasta löytyy ja sehän tunnetusti painaa paljon enemmän kuin läski.
Hyvin alkanut tavoitteeni on laihduttaa 15-20 kiloa, missään nimessä ei enempää! Sittenkin painan vielä 10-15 kiloa enemmän kuin sinä. Missään tapauksessa en haluaisi painaa niin vähän kuin sinä, vaikka olen samanmittainen. Eli ruumiinrakenne tosiaan vaikuttaa. Älä laihduta, vaan kiinteytä, jos kropassasi on kohtia, mistä et pidä.
Joo ja ymmärrän että minun tavoitteeni on sellainen että nämä luurankojen ihailijat eivät minusta sittenkään pitäisi, mutta eivätpä he muutenkaan liene samalla aaltopituudella kanssani. Näine 20 kilon ylipainoineni (täällä jonkun mielestä sitä ilmeisesti on jopa 40 kg liikaa)
kuitenkin pyörii välillä miehiä ympärillä ja kiinnostuneita ja ehdottelijoita on joka lähtöön. Upeita hoikkia kunnon miehiä. Omaa miestäni se vaan innostaa.
Ja mielestäni sitä vaakaa ei saisi tuijottaa. katso peiliin ja sovita sellaisia vaatteita, joiden sopiessa olet ollut itseesi tyytyväinen. ja tosiaan, kiinteytä, jos on tarvista. Unohda ne kilot, katso peiliin ja hymyile.
Olen 169 ja kävin vaa' alla aamulla, näytti 56 kiloa. Olen liikunnallinen, harrastan pitkänmatkanjuoksua, spinningiä, bodypumpia ja tanssia. Mulla on litteä vatsa ja läskittömät ripakintut. Lantio on suomalaiseen tapaan leveähkö, mutta onneksi tuo takapuolikin on mallia J LO eli terhakka, pyöreän pysty pikajuoksijan peppu ja koon 36 housut mahtuvat päälle. Rinnat ovat kokoa b. Mä en voi tajuta miestä, joka vois väittää näillä spekseillä meikäläistä pulskaksi pelkkien kilojen perusteella!
Ei kiloista voi ihmisen läskiyttä päätellä! Oma äitini on samanmittainen kuin minä, mutta on rakenteeltaan siro ja lihaksiton kuin mikä. On nuorena painanut 48 kiloa ja nykyisin painaa 68 kiloa. Kilojen perusteella hän kuuluu ns. normaalipainoisten joukkoon, mutta on oikeasti +20 kg siihen verrattuna, mitä on aikoinaan ollut.
Äitini painaa siis ainoastaan n. 10 kiloa enemmän kuin minä, mutta hän on pulska (housut varmaan kokoa 44) ja minä olen laiha (=läskitön).
Lakatkaa naiset käymästä vaa' alla ja menkää peilin eteen. Se ratkaisee.
Ap on luultavasti oikein kauniin näköinen. :-D
Toi ap:n pituus ja paino kulkevat oikei ihanne käyrillä. Jos sitä bmi:tä tuijotettaisi olisit ap kohta jo alipainoinen. Menet juuri siinä rajalla. Painoindeksisi on 20 ja alle sen olisit jo oikeasti alipainoinen. Jos noi alkupään viestit ei ollut vitsejä, niin sitten täytyy sanoa että sairasta sakkia jos ihannoivat anorektikkoja! Ilmankos noita syömishäiriöisiä nuoria alkaa olemaan .
Eihän kukaan OIKEASTI sano ap:n mitoilla olevaa läskiksi NÄKEMÄTTÄ ihmistä.
Minun mittani ovat 160/60 ja vaatekokoni on S-M,36-38(Riippuu vaatteen valmistajasta) ja liivit 80B ja en todellakaan ole läski enkä pulska, en mitenkään päin katsottuna, mutta näiden valopäiden kommenttien mukaan minäkin olisin aivan sikalihava, kun painan 3kg enemmän, kuin ap.
Ketju täynnä taas provoiluja.
Jos ap on tosissaan, niin hän kuulostaa ihan normaalilta ja sopusuhtaiselta. itse soisin jopa kymmenen kiloa enemmän painoa, sillä laiha nainen ei mielestäni ole haluttava. Olen aina ollut hieman " pepputyyppiä" eli pidän siitä, että naisella on takapuoli, ei haittaa vaikka olisi isokin, ja reittä saa myös olla. rinnat saa olla mitä kokoa vain, kunhan ne nyt on rinnoiksi tunnistettavat.
Monesti naisen haluttavuuus ei yllätys yllätys lähde siitä, minkä näköinen tai kokoinen hän on, vaan siitä, miten hän minuun suhtautuu. Tärkeää on että kemiat pelaa yhteen ja että naisessa on luonnetta. Kaikista parasta omassa vaimossani on varmasti se, että hän haluaa minua edelleen paljon useiden yhteisten vuosien jälkeen.
Lapsia meille on tullut kaksi ja vaimon kropassa se näkyy niin, että rinnat on himpun isommat kuin ennen, mutta arpiset ja mahassa on leikkaushaava arpi. Selluliittia valittelee usein, mutta en minä sellaiseen huomiota kiinnitä, kun hän käy kimppuuni.
Olkaa nyt hyvät naiset rehellisiä itsellenne, mikä on se olotila ja kroppa missä itse viihdytte. Minä en kiukuttelevaa nälkäistä vaimoa halua, mutta sen halukkaan vaikkakin nykymitoissa hiukan pyöremmän kylläkin.
m26
että sitä naikkosta ei voinut viedä edes syömään, kun heti alkoi kauhea narina, kun kaikki lihottaa ja jos jotain joskus tilasi, niin alkoi rääpimään ruokaa, että tätä ei voi syödä eikä tätä, kun lihottaa.
Broidi kertoi, että exsänsä aina oli kyselemässä, että näytänkö mä tässä paidassa lihavalta ja onko hän lihava. Koko ajan sai kuulema olla todistelemassa, että ei ole missään ylimääräistä.
Velipoika sai tarpeekseen ja pisti naisen kiertoon.
Nyt on normaalipainoisen tyttelin kanssa ja saunassa ollessamme olin huomaavinani vähän pyöreyttäkin tytössä.
Eipä ole pyöreys estänyt ainakaan toistaiseksi tulevia häitä ja tuskin estääkään.
koko 36(38) sukulaisten antama lempinimi minulle oli riisitikku ;) Tosin mulla oli muotoja kyllä ,mm. suvun perintönä c-kupin rinnat. Oi niitä aikoja, maksaisin maltaita noista mitoista...