Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommenteja? Pituus 167, paino 57,

Vierailija
19.10.2006 |

hoikka vyötärö & siro yläkroppa, a-kuppi, leveähkö lantio ja pyöreä perä, paksut reidet.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu ja seuraavaksi sanotte että keira knightley tai charlize theron tai cameron diaz tai nicole kidman ovat kamalia luurankoja joita kaikki miehet kammoksuu ja naiset säälii...

Vierailija
42/65 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

juu ja seuraavaksi sanotte että keira knightley tai charlize theron tai cameron diaz tai nicole kidman ovat kamalia luurankoja joita kaikki miehet kammoksuu ja naiset säälii...

Mun mielestä ne on kyllä kaikki todella kauniita naisia! Mutta eivät ne maratonia juoksis. :-D

t. 169/56/b. Peppu kuin J LOlla, sääret kuin Nicolella ja kasvot kuin Kata Kärkkäisellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maratoni menee ajassa 3,55 (okei, ei mikään huippuaika, 38-vuotiaaksi aika hyvä kumminkin).

Vierailija
44/65 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Referenssistä tuo riippuu. Ainakin minulla

Omavaimo kun ei ole koskaan, edes raskaana painanut edes 60kg, niin helposti katteleln naisten olevan pulskia.

Syö silti lähes suklaalevyn päivässä. Ruokaa tosin aikasta vähän, paitti iltapalaa.

Alimmillaan tuo painoi 44 kg normisti 10 vuoden ajan on painanut 48kg. Pituus oli siis 167cm

Vierailija
45/65 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Omavaimo kun ei ole koskaan, edes raskaana painanut edes 60kg, niin helposti katteleln naisten olevan pulskia.

Syö silti lähes suklaalevyn päivässä. Ruokaa tosin aikasta vähän, paitti iltapalaa.

Alimmillaan tuo painoi 44 kg normisti 10 vuoden ajan on painanut 48kg. Pituus oli siis 167cm

Vierailija
46/65 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on itsellänikin ongemia niin näkyy olevan muillakin. 169cm ja eka sairaalareissu tuli 47 kiloisena. anoreksiasta siis kyse. pahimmillaan mun paino oli 36 kiloa. tänäpäivänä mä olen terve, 59 kiloinen " läski" . mä toivon että suurin osa näistä vastauksista on ollut provoja:(

Vierailija
47/65 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

keira knightley tai charlize theron tai cameron diaz tai nicole kidman

Vierailija
48/65 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
49/65 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä vanhemmaksi tulee sitä viisaammaksi tulee: Tänne palstalle eksyessäni nyt tiedän, että olenkin oikeasti läski.

Yksikään miesystäväni ei minua läskiksi ole haukkunut, päinvastoin, mutta hehän eivät tiedä " oikeasta" elämästä mitään.

Läskinä kuolen......

Vierailija:

jos on itsellänikin ongemia niin näkyy olevan muillakin. 169cm ja eka sairaalareissu tuli 47 kiloisena. anoreksiasta siis kyse. pahimmillaan mun paino oli 36 kiloa. tänäpäivänä mä olen terve, 59 kiloinen " läski" . mä toivon että suurin osa näistä vastauksista on ollut provoja:(

Vierailija
50/65 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen 162/63 ja tunnen itseni hoikaksi, käytän 36-38 vaatteita.. ei se paino ratkaise mitään!!

Vierailija
51/65 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina noiden miesten mielipide naisten ulkonäössä! Naisen elämässä on kropalla paljon muutoksia ja monien synnytysten ja imetysaikojen jäljet näkyy kropassa ja toisilla kroppa muuttuu enemmän kuin toisilla! Itse olen katsellut ja ihmetellyt näitä meidän miehiä joilla vaan plösö kasvaa ja silti naisen vierellä täytyy näyttää hyvältä ja hoikalta, ihan kun se olisi miehen oikeus, hah. Mun nuoruudessa näitä aikuisiällä ihasteltuja hoikkia naisia haukuttiin laudoiksi, mut sitten aikuisiällä se onkin ihailtavaa? Todella harvoin näkee hyväkroppaista hoikkaa naista eli oikeastaan kova urheilia näyttää hyvältä hoikkana.

Vierailija
52/65 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen 162/63 ja tunnen itseni hoikaksi, käytän 36-38 vaatteita.. ei se paino ratkaise mitään!!

Vaatekokoa 38 käyttävä ei ole hoikka.

50kg on sopiva 167cm naikkoselle.

Tämä on mielipide ulkonäöstä.

Vierailija
53/65 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekokoa 38 käyttävä ei ole hoikka.

50kg on sopiva 167cm naikkoselle.

Tämä on mielipide ulkonäöstä.

Jos on täysin lihakseton laihaläski niin juu, on oikein hyvä paino tuo. Hyvältä se tosin ei näytä...

Vierailija
54/65 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin todella nähdä ne miehet jotka kirjoittavat että 57kg on läski...minkäköhänlainen makkaramaha heillä itsellä on?

pelkkää paskaa täys tääkin sivusto, hoh hoijaa

Vierailija
55/65 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tosta voi vielä 7-10kiloa helposti pudottaa että näyttäisit naiselta etkä suonpolkijalta kainuusta.

Vierailija
56/65 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa nähdä että joku pitää huolta linjoista raskaudenkin jälkeen. Miehenkin on seurattava mitä sinne vaimon suuhun menee, ei siinä avio-onni kukoista kun sohvalla mässytetään sipsiä siiderillä salkkarien aikana...

Sopivalla annostelulla vaimo pysyy napakassa kunnossa eikä ala levetä kuin muitten vaimot.

Vierailija
57/65 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa nähdä että joku pitää huolta linjoista raskaudenkin jälkeen. Miehenkin on seurattava mitä sinne vaimon suuhun menee, ei siinä avio-onni kukoista kun sohvalla mässytetään sipsiä siiderillä salkkarien aikana...

Sopivalla annostelulla vaimo pysyy napakassa kunnossa eikä ala levetä kuin muitten vaimot.

Kappas. Olen näemmä joskus tänne jotain kirjoitellut.

Kyllä pitää hiukka valvoa mitä tuo vaimo syö. Lähinnä kyllä toiseen suuntaan, mitä tämä kettuili yritti minua panetella.

Salkkarit?? Emme katso TV:tä. Kumpikaan.

Miksi joillakin on tapana "tietää" asioita toisista ihmisistä peilaten muiden elää omaansa?

Elää kun voi niin moneen eri malliin.

Vierailija
58/65 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olen sanonut vaimolle eron tulevan jos alkaa muistuttaa hyljettä. Kerran viikossa olen pistänyt hänet puntarille ja kertaakaan ei ole heilahtanut yli 60kilon(pituutta hänellä 172cm). Hän jumppaa, lenkkeilee ja käy salilla ahkerasti ja tarkkailee syömisiään. Sänkypuuhatkin luonnistuvat erinomaisesti kun on hyvässä kunnossa ja mieli virkeä. tiedoksi vain kaikille miehille ;)

Vierailija
59/65 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkin varmaan tiedät, että "aika" moni katsoo salkkareita. Jos et tiedä, elät varmaankin tynnyrissä.

Salkkarit?? Emme katso TV:tä. Kumpikaan.

Miksi joillakin on tapana "tietää" asioita toisista ihmisistä peilaten muiden elää omaansa?

Elää kun voi niin moneen eri malliin.

Vierailija
60/65 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

47 kiloinen on passeli 57 kiloinen on pulska ja muodokas. Ok jos sattuu olemaan oikean muotoinen ja fysiikka on kunnossa. 67 kiloinen näyttää ja tuntuu jo selvästi plösöltä. Miehet haluaa hoikkaa, koska hoikan kanssa pystyy sängyssä asioihin joihin ylipainoisen kanssa ei pysty. Sanokaa tantat Ihan Mitä Lystäätte.

Mä olen sitten 167cm ja 77kg eli tämän palstan mukaan norsu. Mutta kummasti miehet on mun perään ja minkälaiset miehet, todella hyvännäköset alfaurokset. Mutta olen sinut vartaloni kanssa ja treenaan 6 kertaa viikossa ja käyn lenkillä ainakin 5 kertaa viikossa. Oma mies kehuu kauniiksi ja supersexyksi, vieraat miehet punastuu kun ovat mun kanssa tekemisissä. Mitäköhän tuo punastuminen tarkoittaa???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä