Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eräs ystäväni väitti kivenkovaan,etten voi juoda kahvia ja mennä nukkumaan. Todistin asian ja suuttui :D

Vierailija
10.02.2024 |

Meillä oli leffa-ilta ja varoitin että saatan nukahtaa kun kello oli jo jotain 20.00,ystäväni sanoi keittävänsä minulle kahvia ja vastasin ettei se auta. Voin juoda pannullisen ja mennä suoraan sänkyyn. Ystävä ei uskonut.

Toisen  leffan alkaessa,kolme kahvikupillista myöhemmin kuorsasin sohvalla :D Kaveri sitten tuohtuneena herätti ja sanoi ettei halua katso elokuvaa yksin. Oli selvästi vihainen vaikka olin varoittanut

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vautsi vau. Näytit sille todellakin.

Vierailija
2/10 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kahvi ei kaikkia piristä, ite samanlainen. Ennen päiväunia on hyvä ottaa pari kupillista niin hyvin nukuttaa.

Elokuvailtaan pitää mennä pirteänä, tuhma ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ei vaikuta mun yöuniin.

Vierailija
4/10 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se pullo kossuakaan vie jalkoja niiltä,  joilla on paljon harjoitusta alla.

Vierailija
5/10 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ADHD,ap`? Mulla ja tyttärellä on eikä kumpaakaan meistä virkistä kahvi tai energiajuomat.

Mä juon kahvia aamuisin vain koska se nyt vain on semmoinen aamurituaali.

Vierailija
6/10 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kahvi ei kaikkia piristä, ite samanlainen. Ennen päiväunia on hyvä ottaa pari kupillista niin hyvin nukuttaa.

Elokuvailtaan pitää mennä pirteänä, tuhma ap.

Arvaa yritinkö :D Olin töissä kuudesta kahteen ja illemmasta sitten ystävän luo tyttöjen iltaan eli leffailtaan. Ystävä on saikulla niin ei tainnut tajuta, että joku on vähän väsynyt.

.Ap

Vierailija
7/10 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei virkistä kahvi minuakaan. Alkuyöstä keitän usein kahvit ja juon tv:ta katsoessa ja kun aamulla tulen yövuorosta kotiin niin juon kahvit ja menen nukkumaan. 

Vierailija
8/10 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, ei mitään vaikutusta. Tai no, jos saattaa kahvi närästää, mutta uniin ei vaikuta ja monesti töiss jopa kahvin jälkeen tulee väsy 

Vierailija
9/10 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se kaveri olisi halunnut tehdä muuta kuin nukkua..... 

Vierailija
10/10 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttää paljon kofeiinia niin sen vaikutus on liiallisena väsyttävä. Kofeiinin liiallinen käyttö on hyvin helppoa koska määrät on törkeän pieniä sille mikä lasketaan normi kulutukselle.