Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko miehelle laittaa viestiä?

Vierailija
08.07.2022 |

No niin miehet, onko se tosiaan niin, että jos mies ota itse yhteyttä, hän ei ole kiinnostunut? Onko epätoivoista laittaa naisena miehelle viestiä?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä toivon että minut jätetään rauhaan. Jos ei niin sitten vain ghostaan.

Tuskin silloin jaat yhteystietojasikaan? Tai esität (liian) kiinnostunutta.

Vierailija
62/68 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskaan ei ole johtanut itselläni suhteeseen,jos olenollut aloitteellinen miestä kohtaan. Seksiä kyllä... Eli riippuu mitä haluat. Jos haluat vakavan suhteen, niin älä ole aloitteellinen.

N33

No eikös tässä jää saama puolelle kuitenkin? Seksiä, mutta aina on mahdollisuus, että saa suhteenkin eli hävittävää ei ole (paitsi, jos seksi huonoa, mutta se jää sitten siihen yhteen kertaan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen mies enkä mikään seksiobjekti tai lihanpala kirjoitti:

Suosittelen että yhteyksiä otetaan vain seuranhakusovellusten kautta. Siinä molemmat osapuolet ovat ilmoittaneet halukkuutensa lähettää ja saada yhteyenottoja. Kaikki muu on häirintää ja vähintään mikroagressiota, sortoa ja väkivaltaa. Myös katsominen ja hymyily ja yleensä puhuminen, vaikka ei suoraa ehdotusta teekään. Kaikenlainen toisen ulkonäön kommentointi ja muu esineellistäminen, ja sukupuolen olettaminen ei ole tätä päivää.

Esim jos sanot hei komea mies, halutko treffeille?

Kommentoit toisen ihmisen ulkonäköä, ylläpidät vääristyneitä kehoihanteita, oletit sukupuolen mikä on tosi loukkaavaa, toisaalta et saa sitä kysyäkään, voit toki kysyä mitkä hänen pronomininsa ovat. 

Mutta joka tapauksessa ihmisten tulee saada liikkua tuntematta oloaan turvattomaksi koska tuntemattomat hyökkäilevat kaduilla puhuttelemaan. Paniikkihan siinä tulee, sehän voi olla vain harhautus vaikka taskuvarkautta varten tai muu huijauksen alustus.

Älä jaksa höpsiä. Ja kyllä se on ihan tervettä että naisella on itsesuojeluvaisto, ette te miehet sitä ymmärrä kun maailma on teille oikeasti turvallisempi.

Vierailija
64/68 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten miehistä on tullut noin vaikeita? Ennen oli helppoa kun tavattiin sovittiin että nähdään (selvinpäin) ja jos natsasi se johti johonkin tai, jos natsannut päättyi siihen ekaan näkemiseen. Helppoa, ei tällaisia pelejä ja vääntöjä.

No, kun katsot maailmaa niin kaikki tämän maailman ongelmat, pahuudet ja epäkohdat ovat miesten syytä. Onko siis ihme, että miehet tässäkin asiassa ovat täysin perseestä?

Vierailija
65/68 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen mies enkä mikään seksiobjekti tai lihanpala kirjoitti:

Suosittelen että yhteyksiä otetaan vain seuranhakusovellusten kautta. Siinä molemmat osapuolet ovat ilmoittaneet halukkuutensa lähettää ja saada yhteyenottoja. Kaikki muu on häirintää ja vähintään mikroagressiota, sortoa ja väkivaltaa. Myös katsominen ja hymyily ja yleensä puhuminen, vaikka ei suoraa ehdotusta teekään. Kaikenlainen toisen ulkonäön kommentointi ja muu esineellistäminen, ja sukupuolen olettaminen ei ole tätä päivää.

Esim jos sanot hei komea mies, halutko treffeille?

Kommentoit toisen ihmisen ulkonäköä, ylläpidät vääristyneitä kehoihanteita, oletit sukupuolen mikä on tosi loukkaavaa, toisaalta et saa sitä kysyäkään, voit toki kysyä mitkä hänen pronomininsa ovat. 

Mutta joka tapauksessa ihmisten tulee saada liikkua tuntematta oloaan turvattomaksi koska tuntemattomat hyökkäilevat kaduilla puhuttelemaan. Paniikkihan siinä tulee, sehän voi olla vain harhautus vaikka taskuvarkautta varten tai muu huijauksen alustus.

Älä jaksa höpsiä. Ja kyllä se on ihan tervettä että naisella on itsesuojeluvaisto, ette te miehet sitä ymmärrä kun maailma on teille oikeasti turvallisempi.

Hah. Maailma on miehelle valtavasti vaarallisempi kuin naiselle.

Vierailija
66/68 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä ärsyttää se että mies näyttää viihtyvän seurassani muttei sitten itse saa aikaiseksi viestiä tai ehdottaa tapaamista. On kyllä sitten iloinen kun minä viestin tai ehdotan tapaamista muttei sitten saa mitään aikaiseksi itse. Ei ole niin vaikeata sanoa että kiinnostaa tai ei kiinnosta. Pahinta on se jos on niin ujo tai kohtelias ettei saa sanotuksi ettei kiinnosta - siinä haaskaa vain toisen aikaa ja roikottaa.

Vierailija
67/68 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyys maan perii. Ei ole todellakaan oikein roikottaa ketään, vaan kertoa omat tunteensa/ ajatuksensa ja toinen voi sitten tehdä omat ratkaisut. Jos ollaan vain kaveriasteella niin sitten ollaan niin. Monesti tuntuu, että järjestetyt avioliitot toimivat paljon paremmin.

Vierailija
68/68 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseä ärsyttää se että mies näyttää viihtyvän seurassani muttei sitten itse saa aikaiseksi viestiä tai ehdottaa tapaamista. On kyllä sitten iloinen kun minä viestin tai ehdotan tapaamista muttei sitten saa mitään aikaiseksi itse. Ei ole niin vaikeata sanoa että kiinnostaa tai ei kiinnosta. Pahinta on se jos on niin ujo tai kohtelias ettei saa sanotuksi ettei kiinnosta - siinä haaskaa vain toisen aikaa ja roikottaa.

Sun ""kiinnostus"" kestää tasan niin kauan että se mies tekee jonkun aloitteen. Sen jälkeen se ei enää jaksa kiinnostaa.