Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko miehelle laittaa viestiä?

Vierailija
08.07.2022 |

No niin miehet, onko se tosiaan niin, että jos mies ota itse yhteyttä, hän ei ole kiinnostunut? Onko epätoivoista laittaa naisena miehelle viestiä?

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. 

Vierailija
42/68 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta, että ei ole koskaan johtanut mihinkään ihmeelliseen, jos itse olen laittanut viestiä. Olen siis nainen.

Tietysti pahin mitä voi tapahtua on, että mies ei vastaa/ halua tavata. Mitä sitten? Helpompi jatkaa eteenpäin kuin jäädä miettimään, että jos olisin laittanut viestiä niin olisiko jutusta sittenkin tullut jotain. Ja ihmissuhteiden pituudet vaihtelee niin monista syistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos mies olisi oikeasti kiinnostunut, se ottaisi itse yhteyttä. Joten jos haluat jotain vakavaa, itse ottamalla yhteyttä saat korkeintaan fwb-suhteen. Ujotkin miehet muuten yleensä pääsevät yli ujoudestaan edes sen yhteydenoton vaatiman verran, jos nainen oikeasti kiinnostaa.

Juu ei - nykyään on sellainen ilmapiiri ettei mies epävarmoissa tilanteissa uskalla lähestyä. Varsinkin töissä tai harrastuksissa.

No ei todellakaan ellei ole ihan varma asiasta koska metoo ja muu öyhötys.

Asiallinen treffipyyntö ei ole kenenkään mielestä mikään metoo tai muu öyhötys. Jos et ymmärrä eroa, niin kannattaa sitten varmaan jättääkin naiset rauhaan. Myös työpaikka on paikkana treffipyyntöjen esittämiseen aivan väärä, ja eri kuin harrastus, tätäkään nyt et näköjään tajunnut.

Jos nainen pyytää miespuolista työkaveriaan treffeille, onko se metoo-öyhötyksen paikka, vai onko tilanne eri kun sukupuolet ovat toisin päin?

No kuka nainen noin muka tekee? Yleensä ihmisillä, siis naisilla, on sen verran sosiaalista silmää, että työkavereihin ei lähdetä sekaantumaan ihan heppoisin perustein.

Vierailija
44/68 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on ihan väärä luulo että kiinnostunut vaan jos ottaa yhteyttä.

VOI olla kiinnostunut mutta ei uskalla yhteyttää.

Niin VOI, mutta useimmiten ei ole.

Vierailija
45/68 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen miettinyt samaa, en ole uskaltanut laittaa

Vierailija
46/68 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaa a, näiden vastausten perusteella sain vahvistusta ettei mies ole kiinnostunut. :( en ikinä löydä ketään

Vierailija
47/68 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos mies olisi oikeasti kiinnostunut, se ottaisi itse yhteyttä. Joten jos haluat jotain vakavaa, itse ottamalla yhteyttä saat korkeintaan fwb-suhteen. Ujotkin miehet muuten yleensä pääsevät yli ujoudestaan edes sen yhteydenoton vaatiman verran, jos nainen oikeasti kiinnostaa.

Juu ei - nykyään on sellainen ilmapiiri ettei mies epävarmoissa tilanteissa uskalla lähestyä. Varsinkin töissä tai harrastuksissa.

Asiallinen treffipyyntö ei ole kenenkään mielestä mikään metoo tai muu öyhötys. Jos et ymmärrä eroa, niin kannattaa sitten varmaan jättääkin naiset rauhaan. Myös työpaikka on paikkana treffipyyntöjen esittämiseen aivan väärä, ja eri kuin harrastus, tätäkään nyt et näköjään tajunnut.

Jos nainen pyytää miespuolista työkaveriaan treffeille, onko se metoo-öyhötyksen paikka, vai onko tilanne eri kun sukupuolet ovat toisin päin?

No kuka nainen noin muka tekee? Yleensä ihmisillä, siis naisilla, on sen verran sosiaalista silmää, että työkavereihin ei lähdetä sekaantumaan ihan heppoisin perustein.

Onhan noita nähty. Sellaisiakin pösilöitä, jotka eivät tajua ensimmäisestä kohteliaasta tyrmäyksestä "ei kiitos, en ole sinkku", vaan jatkavat piiritystään ja kyselevät uudestaan ja uudestaan treffeille. Miten muuten miespuolinen voi tyrmätä naispuolisen työkaverin treffipyynnöt sillä tavalla kohteliaasti ettei nainen suutu ja ala levittää perättömyyksiä ja jatkossakin työnteko samassa paikassa olisi mahdollista?

Vierailija
48/68 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla ja päästä mies menemään, ei kukaan mies halua olla naisen kanssa suhteessa.

Vierailija
49/68 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa tai älkää, mutta useimmat miehet ei edes tajua että pitäisi ottaa joitain yhteyttä.

Silloin kun vielä tekemisissä olin naisten kanssa niin itseä aina mietitytti että voiko ottaa yhteyttä ettei vaikuta naisen silmissä liian needyltä eli tarvitsevalta.

Vierailija
50/68 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia vihaan ihastumista. Aina yksipuolista omalla kohdallani. Aivan kauhea tunne, kun ei pysty unohtamaan toista ja tietää ettei se toinen varmaan uhraa sulle ajatustakaan

Vierailija
51/68 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita nähty. Sellaisiakin pösilöitä, jotka eivät tajua ensimmäisestä kohteliaasta tyrmäyksestä "ei kiitos, en ole sinkku", vaan jatkavat piiritystään ja kyselevät uudestaan ja uudestaan treffeille. Miten muuten miespuolinen voi tyrmätä naispuolisen työkaverin treffipyynnöt sillä tavalla kohteliaasti ettei nainen suutu ja ala levittää perättömyyksiä ja jatkossakin työnteko samassa paikassa olisi mahdollista?

No mene vaikka sanomaan esimiehelle tai työpaikan luottamusmiehelle, että kyseinen henkilö häiritsee? Ai niin, mutta kun sehän olisi metoo ja sitä et voi itsellesi sallia :D

Vierailija
52/68 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi sanoa, ettei mies edes tajua laittaa viestiä? Nyt miesten kommentteja.

Olen kokenut, että mies on kiinnostunut, mutta silti ei ota yhteyttä.

Vierailija
53/68 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa tai älkää, mutta useimmat miehet ei edes tajua että pitäisi ottaa joitain yhteyttä.

Uskokaa tai älkää, mutta jos mies on noin tajuamaton en menetä mitään kun jätän hänet rauhaan.

Jos ei tajua, että pitäisi ottaa jotain yhteyttä niin olkoon tajuamatta.

Vierailija
54/68 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla miehillä in kynnys otta yhteyttä. Voi ajatella ettei ole edes mahdollisuuksia. Usein kiinnostus alkaa vasta, kun toinen lähestyy.

Omalla kohdalla ainakin mies sanoi ettei voinut kuvitellakaan minun olleen hänestä kiinnostunut. Itse otin ensin yhteyttä. Siitä heräsi sitten miehen kiinnostus.

Vierailija
55/68 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ujompi mies enkä ole koskaan tehnyt aloitetta. Naisten aloitteet eivät ole haitaksi olleet.

Vierailija
56/68 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen että yhteyksiä otetaan vain seuranhakusovellusten kautta. Siinä molemmat osapuolet ovat ilmoittaneet halukkuutensa lähettää ja saada yhteyenottoja. Kaikki muu on häirintää ja vähintään mikroagressiota, sortoa ja väkivaltaa. Myös katsominen ja hymyily ja yleensä puhuminen, vaikka ei suoraa ehdotusta teekään. Kaikenlainen toisen ulkonäön kommentointi ja muu esineellistäminen, ja sukupuolen olettaminen ei ole tätä päivää.

Esim jos sanot hei komea mies, halutko treffeille?

Kommentoit toisen ihmisen ulkonäköä, ylläpidät vääristyneitä kehoihanteita, oletit sukupuolen mikä on tosi loukkaavaa, toisaalta et saa sitä kysyäkään, voit toki kysyä mitkä hänen pronomininsa ovat. 

Mutta joka tapauksessa ihmisten tulee saada liikkua tuntematta oloaan turvattomaksi koska tuntemattomat hyökkäilevat kaduilla puhuttelemaan. Paniikkihan siinä tulee, sehän voi olla vain harhautus vaikka taskuvarkautta varten tai muu huijauksen alustus.

Vierailija
57/68 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen mies enkä mikään seksiobjekti tai lihanpala kirjoitti:

Suosittelen että yhteyksiä otetaan vain seuranhakusovellusten kautta. Siinä molemmat osapuolet ovat ilmoittaneet halukkuutensa lähettää ja saada yhteyenottoja. Kaikki muu on häirintää ja vähintään mikroagressiota, sortoa ja väkivaltaa. Myös katsominen ja hymyily ja yleensä puhuminen, vaikka ei suoraa ehdotusta teekään. Kaikenlainen toisen ulkonäön kommentointi ja muu esineellistäminen, ja sukupuolen olettaminen ei ole tätä päivää.

Esim jos sanot hei komea mies, halutko treffeille?

Kommentoit toisen ihmisen ulkonäköä, ylläpidät vääristyneitä kehoihanteita, oletit sukupuolen mikä on tosi loukkaavaa, toisaalta et saa sitä kysyäkään, voit toki kysyä mitkä hänen pronomininsa ovat. 

Mutta joka tapauksessa ihmisten tulee saada liikkua tuntematta oloaan turvattomaksi koska tuntemattomat hyökkäilevat kaduilla puhuttelemaan. Paniikkihan siinä tulee, sehän voi olla vain harhautus vaikka taskuvarkautta varten tai muu huijauksen alustus.

Pelottavaa kun joku kirjoittaa näin. Joku voi oikeasti ottaa tämän tosissaan ja jo elokuun alusta on rangaistavaa ottaa yhteyttä tuntemattomiin ihmisiin muuten paitsi deittisovellusten kautta.

Toisaalta, jos mies antaa itse numeronsa. Mites sitten?

Vierailija
58/68 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saako siihen mieheen ottaa yhteyttä vai ei?

Vierailija
59/68 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi sanoa, ettei mies edes tajua laittaa viestiä? Nyt miesten kommentteja.

Olen kokenut, että mies on kiinnostunut, mutta silti ei ota yhteyttä.

Elämässä on muitakin asioita ja murheita meneillään.

Vierailija
60/68 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä toivon että minut jätetään rauhaan. Jos ei niin sitten vain ghostaan.