Voiko miehelle laittaa viestiä?
No niin miehet, onko se tosiaan niin, että jos mies ota itse yhteyttä, hän ei ole kiinnostunut? Onko epätoivoista laittaa naisena miehelle viestiä?
Kommentit (68)
Koskaan ei ole johtanut itselläni suhteeseen,jos olenollut aloitteellinen miestä kohtaan. Seksiä kyllä... Eli riippuu mitä haluat. Jos haluat vakavan suhteen, niin älä ole aloitteellinen.
N33
Vierailija kirjoitti:
Miten miehistä on tullut noin vaikeita? Ennen oli helppoa kun tavattiin sovittiin että nähdään (selvinpäin) ja jos natsasi se johti johonkin tai, jos natsannut päättyi siihen ekaan näkemiseen. Helppoa, ei tällaisia pelejä ja vääntöjä.
Johtuu naisten tehtailemista perättömistä syytöksistä ja siitä että miehet ovat perillä niiden mahdollisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos mies olisi oikeasti kiinnostunut, se ottaisi itse yhteyttä. Joten jos haluat jotain vakavaa, itse ottamalla yhteyttä saat korkeintaan fwb-suhteen. Ujotkin miehet muuten yleensä pääsevät yli ujoudestaan edes sen yhteydenoton vaatiman verran, jos nainen oikeasti kiinnostaa.
Juu ei - nykyään on sellainen ilmapiiri ettei mies epävarmoissa tilanteissa uskalla lähestyä. Varsinkin töissä tai harrastuksissa.
No ei todellakaan ellei ole ihan varma asiasta koska metoo ja muu öyhötys.
Asiallinen treffipyyntö ei ole kenenkään mielestä mikään metoo tai muu öyhötys. Jos et ymmärrä eroa, niin kannattaa sitten varmaan jättääkin naiset rauhaan. Myös työpaikka on paikkana treffipyyntöjen esittämiseen aivan väärä, ja eri kuin harrastus, tätäkään nyt et näköjään tajunnut.
Sama idiotismi kerta toisensa jälkeen sinulta.
Vierailija kirjoitti:
Koskaan ei ole johtanut itselläni suhteeseen,jos olenollut aloitteellinen miestä kohtaan. Seksiä kyllä... Eli riippuu mitä haluat. Jos haluat vakavan suhteen, niin älä ole aloitteellinen.
N33
Juuri näin. Eli aloitekyvyn puutteesta ei myöskään itsellä ollut kysymys, niin kuin joku aiempi mieskirjoittaja tuolla ehdotti. Se nyt vaan menee niin, että miehille vaikea pitää olla joko aidosti tai esittämällä, että suhde johtaa vakavampaan. Näin ollut ainakin itsellä niinä kertoina kun olen seurustellut vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos mies olisi oikeasti kiinnostunut, se ottaisi itse yhteyttä. Joten jos haluat jotain vakavaa, itse ottamalla yhteyttä saat korkeintaan fwb-suhteen. Ujotkin miehet muuten yleensä pääsevät yli ujoudestaan edes sen yhteydenoton vaatiman verran, jos nainen oikeasti kiinnostaa.
Juu ei - nykyään on sellainen ilmapiiri ettei mies epävarmoissa tilanteissa uskalla lähestyä. Varsinkin töissä tai harrastuksissa.
Asiallinen treffipyyntö ei ole kenenkään mielestä mikään metoo tai muu öyhötys. Jos et ymmärrä eroa, niin kannattaa sitten varmaan jättääkin naiset rauhaan. Myös työpaikka on paikkana treffipyyntöjen esittämiseen aivan väärä, ja eri kuin harrastus, tätäkään nyt et näköjään tajunnut.
Sama idiotismi kerta toisensa jälkeen sinulta.
Mikä idiotismi ja miten niin kerta toisensa jälkeen? Onhan tuo nyt jokaiselle normaalille selvää, että treffipyynnöt työpaikalla ovat kiusallisia. Jos et myöskään erota lähestymistä ahdistelusta, niin jälleen vika on sinussa eikä metoossa.
Ei voi laittaa viestiä. Etkö tiedä, että Suomessa miehet voivat vain lähettää viestejä mutta eivät vastaanottaa niitä. Vähän sama juttu kuin Nokia 1611:n kanssa (vai oliko se 1610).
Uskokaa tai älkää, mutta useimmat miehet ei edes tajua että pitäisi ottaa joitain yhteyttä.
Laita vaan tulemaan!
Olisin miehenä imarreltu jos nainen tekisi aloitteen.👍
Toi on ihan väärä luulo että kiinnostunut vaan jos ottaa yhteyttä.
VOI olla kiinnostunut mutta ei uskalla yhteyttää.
No ei kai kukaan kiinnostunut jätä ottamatta yhteyttä. Nykyään se on vielä niin helppoakin, ajatelkaas lankapuhelin aikaa kun ainoa vaihtoehto oli soittaa ja yleensä vastaaja oli muu kuin itse kohde.
Jos mies on liian ujo eikä saa lähetettyä viestiä sinulle? Ujo, mutta muuten fiksu.
Laitoin nykyiselle puolisolleni ensitreffien jälkeen (pe-iltana, olikohan joskus klo 22 aikoihin) viestiä ihan keksimällä keksitystä asiasta, koska olin niin ihastunut. Olin ihan maani myynyt, kun hän ei vastannut. Seuraavana päivänä hän soitti ja ehdotti uutta tapaamista. Sittemmin kävi ilmi, ettei hän vain yksinkertaisesti välitä viestittelystä ja lukee harvoin meseä, whatsappia tai edes tekstareita.
Eli tietysti voit laittaa miehelle viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen pyytää miespuolista työkaveriaan treffeille, onko se metoo-öyhötyksen paikka, vai onko tilanne eri kun sukupuolet ovat toisin päin?
Vierailija kirjoitti:
Miten miehistä on tullut noin vaikeita? Ennen oli helppoa kun tavattiin sovittiin että nähdään (selvinpäin) ja jos natsasi se johti johonkin tai, jos natsannut päättyi siihen ekaan näkemiseen. Helppoa, ei tällaisia pelejä ja vääntöjä.
Noinhan se toimii nytkin.
Vai tarkoititko että ennen mies otti riskin ja teki aloitteen, sitten nainen vastasi kyllä/ei/ehkä?
Vierailija kirjoitti:
No ei kai kukaan kiinnostunut jätä ottamatta yhteyttä. Nykyään se on vielä niin helppoakin, ajatelkaas lankapuhelin aikaa kun ainoa vaihtoehto oli soittaa ja yleensä vastaaja oli muu kuin itse kohde.
Ketjussa aika monikin on sanonut että jää odottamaan vastapuolelta aloitetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa aika monikin on sanonut että jää odottamaan vastapuolelta aloitetta.
No pakkohan se on jäädä, jos sattuu olemaan nainen, joka ei voi laittaa viestiä, koska leimautuu helpoksi ja kevyt kenkäiseksi.
Toivottavasti mies siten tajuaa laittaa viestiä.
Minä en kirjoita naiselle koskaan ensin viestiä juuri siksi, etten vaikuta missään tilanteessa epätoivoiselta. Jos viestiä ei kuulu, niin sitten ei kuulu. Sitten unohdetaan tämä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä saa esittää asiallisen treffipyynnön ja milloin?