Kiihkoilijat, yksi päivä ilman provoja, please!
Jestas minua ärsyttää näiden aloitusten taso. Sota siellä, persu/vihervassari täällä. Minulla on selkeä mielipide, ei tarvita venäjän tappiolukuja tai Zelenskyin kommenttia Trumpin hajuvedestä. Moni alkaa olla niin täynnä sotaa, ettei lue enää iltasanomistakaan sota-uutisia.
Näyttää siltä että ääriainekset ovat kaapanneet tämän palstan, täällä ei viitsi edes aloittaa enää mitään näin aamua lukuunottamatta, jolloin provoilijat nukkuvat vielä. Ikävää, onneksi ulkona on kipakka pakkaskeli, nyt aamulenkille.
Kommentit (14)
Et huomioinut minua päivystävää palstapunikkia. Kohta on tulossa ensimmäinen Orpoa ja Purraa solvaava postaus.
Trollit trollaavat ihan tasan niin kauan, kun heille vastaillaan, peukutetaan ja aloituksia poistellaan. Tämä sinunkin aloituksesi on pelkkää trollien ruokkimista.
Jos kaikki siivuttaisivat trollit tyysti ja keskittyisivät järkevään keskusteluun, he poistuisivat täältä alta aika yksikön. Trolli elää vain ja ainoastaan huomiosta.
Trollit on niin ahkeria. Mutta joillekin trolleille, provoaminen ym. hämmentäminen on ainoa tulon lähde. Eli eiköhän me tämä kestetä?
Tai pysyisivät ääri-ääliöt omissa ketjuissaan. Täällä oli hyvä keskustelu tulevaisuuden kommunistisesta maailmasta pari päivää sitten. Siellä oli rumaa kieltä, täydellistä junttiutta ja henkilökohtaista haukkumista ihan tapa itsesi-kommentteihin asti. Se keräsi asenteittensa puolustajia kuin hunaja mehiläisiä. Hyvä, riidelkää siellä omissa ketjuissanne, älkää provoilko täällä.
Vierailija kirjoitti:
Onko elämää ilman peppukipuisia vasemmistolaisia.
-TrumPutin
Tässä tyypillinen av-tollon kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Et huomioinut minua päivystävää palstapunikkia. Kohta on tulossa ensimmäinen Orpoa ja Purraa solvaava postaus.
Miksi tekeydyt muuksi kuin olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko elämää ilman peppukipuisia vasemmistolaisia.
-TrumPutin
Tässä tyypillinen av-tollon kommentti.
niissä myöskin syy poistoihin, vähä-älyisiä möläytyksiäkö pitäisi säilöä vuosikaudet ketjuissa.
Vierailija kirjoitti:
Trollit on niin ahkeria. Mutta joillekin trolleille, provoaminen ym. hämmentäminen on ainoa tulon lähde. Eli eiköhän me tämä kestetä?
No eipä rusutrollien, kuten aloittajan, tarvitsisi tulla toimeen lainkaan, jos minulta kysytään. Luin lehdestä, että rintamalle värvättävä saa kymppitonnien palkkiot kertalinttuulla (yhdellä kertaa, tiedoksi suomen propagandatoimistossa oppineille), kokeilkaahan sitä.
Vetoaminen trollaamista vastaan vihjaa, että ei itse trollaa. Kuitenkin sananvapauden rajoittaminen on yksi selkeimmistä trollauksista. Ikään kuin haetaan huomiota aiheille, joista "ei saa puhua".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tekeydyt muuksi kuin olet?
Hyvä toveri, loukkaat minua. Olen homo ja pesunkestävä kommunisti. Miten edes rohkenet epäillä vasemmistolaisuuttani?
Venäjän asevoimien tappiot ajalta 24.02.2022-02.01.2025 :
* 792170 (+1370) sotilasta
* 9676 (+4) taistelupanssarivaunua
* 20056 (+13) panssaroitua miehistönkuljetus- ja taisteluajoneuvoa
* 21552 (+20) tykistöasejärjestelmää
* 1256 MLRS raketinheitinjärjestelmää
* 1032 ilmatorjuntajärjestelmää
* 369 lentokonetta
* 330 (+1) helikopteria
* 21200 (+69) operatiivis-taktisen tason miehittämätöntä lennokkia
* 3003 risteilyohjusta
* 28 sotalaivaa ja venettä
* 1 sukellusvene
* 32729 (+54) kuorma-autoa ja polttoainesäiliöautoa
* 3675 (+3) yksikköä erikoiskalustoa
Vierailija kirjoitti:
Venäjän asevoimien tappiot ajalta 24.02.2022-02.01.2025 :
* 792170 (+1370) sotilasta
* 9676 (+4) taistelupanssarivaunua
* 20056 (+13) panssaroitua miehistönkuljetus- ja taisteluajoneuvoa
* 21552 (+20) tykistöasejärjestelmää
* 1256 MLRS raketinheitinjärjestelmää
* 1032 ilmatorjuntajärjestelmää
* 369 lentokonetta
* 330 (+1) helikopteria
* 21200 (+69) operatiivis-taktisen tason miehittämätöntä lennokkia
* 3003 risteilyohjusta
* 28 sotalaivaa ja venettä
* 1 sukellusvene
* 32729 (+54) kuorma-autoa ja polttoainesäiliöautoa
* 3675 (+3) yksikköä erikoiskalustoa
Aivan, ja muutenkin Ukrainan vastahyökkäys etenee mallikkaasti minimaalisin tappioin. Menehtyneet ovat enimmäkseen suomalaisia.
Olet oikeassa. Aloituksista 90% on nykyään provoilua tai turhaa jankkaamista.