Millä viikolla olet saanut abortin?
Ja joo, hullujen turha tulla pasaamaan murhaamisesta kun en jaksa edes vaivautua lukemaan niitä kommentteja, ne tunnistaa niistä miljoonista huutomerkeistä ja kysymysmerkeistä.
Mutta siis te asialliset ihmiset, millä viikolla? Mä sain tänään ajan parin viikon päähän jolloin on rv 8+0. Kuulostaa kauhean pitkältä kun oon tässä jo rv 5 asti pyörinyt eri ihmisten luona ja verikokeissa. Huohhhh tää odottaminen on kyllä....
Kommentit (54)
Mulla oli keskeytys 14 raskausviikolla. Tuli alkuun menkat raskaudesta huolimatta, siksi pitkälle edennyt oli yllätys/shokki
Vierailija kirjoitti:
Vasta viikolla 11, koska ei saanut aiemmin aikoja. Ikävää, koska raskaus alkoi jo näkymään.
Höpö höpö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasta viikolla 11, koska ei saanut aiemmin aikoja. Ikävää, koska raskaus alkoi jo näkymään.
Höpö höpö.
Monesti abortin saamiseen menee useampi viikko siitä kun nainen huomaa olevansa raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SYNTYMÄTTÖMÄN LAPSEN PÄIVÄKIRJA
5. LOKAKUUTA:
Elämäni alkoi tänään. Vanhempani eivät vielä tiedä sitä, mutta minä se jo olen. Ja minusta tulee tyttö. Saan vaaleat hiukset ja siniset silmät. Joka tapauksessa lähes kaikki on määräytynyt, jopa sekin, että pidän kukista.
19. LOKAKUUTA:
Jotkut sanovat, etten ole vielä oikea ihminen ja että vain äitini on olemassa. Mutta minä olen oikea ihminen, aivan samoin kuin pieni leivänmurunen on oikeaa leipää. Äitini on ihminen, ja minä olen ihminen.
23. LOKAKUUTA:
Suuni on juuri nyt avautumassa. Ajattelehan, että noin vuoden kuluttua minä nauran ja myöhemmin puhun. Tiedän, mikä on ensimmäinen sanani: se on ÄITI.
25. LOKAKUUTA:
Tänään sydämeni alkoi sykkiä itsestään. Tästedes se lyö kevyesti loppuelämäni pysähtymättä koskaan lepäämään! Ja monien vuosien kuluttua se väsyy. Se pysähtyy, ja silloin minä kuolen.
2. MARRASKUUTA:
Kasvan hiukan joka päivä. Käsivarteni ja jalkani alkavat muotoutua. Mutta saan odottaa vielä kauan ennen kuin nuo pienet jalkani nostavat minut äitini syliin ja ennen kuin pystyn keräämään näillä pienillä käsilläni kukkia tai kietomaan ne isäni kaulaan.
12. MARRASKUUTA:
Käsiini alkaa muodostua pikkuruisia sormia. Hassua, miten pieniä ne ovat! Voin silittää äitini hiuksia niillä.
20. MARRASKUUTA:
Vasta tänään lääkäri kertoi äidille, että minä elän täällä hänen sydämensä alla. Voi, miten onnellinen hänen täytyykään olla! Oletko sinä onnellinen, äiti?
25. MARRASKUUTA:
Äiti ja isä luultavasti miettivät minulle nimeä. Mutta he eivät edes tiedä, että minä olen pieni tyttö. Haluan, että minua sanotaan Katiksi. Olen jo iso tyttö.
10. JOULUKUUTA:
Hiukseni kasvavat. Ne ovat sileitä, kiiltäviä ja hohtavia. Millaiset hiukset äidillä mahtaa olla?
13. JOULUKUUTA:
Pystyn melkein näkemään. Ympärilläni on pimeää. Kun äiti tuo minut maailmaan, se on täynnä auringonpaistetta ja kukkia. Mutta ennen kaikkea haluan nähdä äitini. Miltä sinä näytät, äiti?
24. JOULUKUUTA:
Mahtaako äiti kuulla sydämeni kuiskaukset? Jotkut lapset tulevat maailmaan hieman sairaina. Mutta minun sydämeni on vahva ja terve. Se sykkiikin niin tasaisesti: pom pom, pom pom. Saat terveen pikku tyttären, äiti!
28. JOULUKUUTA:
Tänään äitini tappoi minut.
Mistä irc-gallerian kätköistä sä tän revit? Pyörinyt. netissä iät ajat, ei koskettanut silloinkaan eikä kosketa nyt. Sori.
Minua koskettaa syvästi, kahdesti kokemieni tahattomien keskenmenojen kokenutta. Olisin kovin mielelläni ollut äiti. Menivät kesken ennen 4ttä kk.
On se saa..na, kun aikuinen ihminen ei osaa huolehtia ehkäisystä!
Ja sitten ollaan niin koppavaa!
Abortti keskustelut olisi syytä käsitellä hienovaraisesti. Näitä luetaan hyvin herkällä mielellä monista eri syistä. Kuolema on aina lopullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on ihmisen henki halpa, kun pillu vie.
Ei ole ihmistä eikä henkeä vielä abortin aikoihin
Näin on pakko uskoa, jotta pystyy tappamaan ilman tunnontuskia. Näinhän myös eläinten tappamista on aina perusteltu. Ei tunteita, ei älyä. Eivät pysty kärsimään.
Abortintekijän kannattaa pyytää saada nähdä, mitä sisältä tulee ulos. Näkee itse sitten, että pieni ihminenhän siinä tuli tapettua. Valokuvakin kannattaa ottaa muistoksi ja laittaa instaan.
Se korkeintaan 1,5 cm kokoinen klöntti ei muistuta ihmistä millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten ollaan niin koppavaa!
Mikään ehkäisy - ei edes sterilisaatio - ei ole 100% varma. Lapsia syntyy jatkuvasti pillereistä ja kierukoista huolimatta - jopa kirjaimellisesti kierukka kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SYNTYMÄTTÖMÄN LAPSEN PÄIVÄKIRJA
5. LOKAKUUTA:
Elämäni alkoi tänään. Vanhempani eivät vielä tiedä sitä, mutta minä se jo olen. Ja minusta tulee tyttö. Saan vaaleat hiukset ja siniset silmät. Joka tapauksessa lähes kaikki on määräytynyt, jopa sekin, että pidän kukista.
19. LOKAKUUTA:
Jotkut sanovat, etten ole vielä oikea ihminen ja että vain äitini on olemassa. Mutta minä olen oikea ihminen, aivan samoin kuin pieni leivänmurunen on oikeaa leipää. Äitini on ihminen, ja minä olen ihminen.
23. LOKAKUUTA:
Suuni on juuri nyt avautumassa. Ajattelehan, että noin vuoden kuluttua minä nauran ja myöhemmin puhun. Tiedän, mikä on ensimmäinen sanani: se on ÄITI.
25. LOKAKUUTA:
Tänään sydämeni alkoi sykkiä itsestään. Tästedes se lyö kevyesti loppuelämäni pysähtymättä koskaan lepäämään! Ja monien vuosien kuluttua se väsyy. Se pysähtyy, ja silloin minä kuolen.
2. MARRASKUUTA:
Kasvan hiukan joka päivä. Käsivarteni ja jalkani alkavat muotoutua. Mutta saan odottaa vielä kauan ennen kuin nuo pienet jalkani nostavat minut äitini syliin ja ennen kuin pystyn keräämään näillä pienillä käsilläni kukkia tai kietomaan ne isäni kaulaan.
12. MARRASKUUTA:
Käsiini alkaa muodostua pikkuruisia sormia. Hassua, miten pieniä ne ovat! Voin silittää äitini hiuksia niillä.
20. MARRASKUUTA:
Vasta tänään lääkäri kertoi äidille, että minä elän täällä hänen sydämensä alla. Voi, miten onnellinen hänen täytyykään olla! Oletko sinä onnellinen, äiti?
25. MARRASKUUTA:
Äiti ja isä luultavasti miettivät minulle nimeä. Mutta he eivät edes tiedä, että minä olen pieni tyttö. Haluan, että minua sanotaan Katiksi. Olen jo iso tyttö.
10. JOULUKUUTA:
Hiukseni kasvavat. Ne ovat sileitä, kiiltäviä ja hohtavia. Millaiset hiukset äidillä mahtaa olla?
13. JOULUKUUTA:
Pystyn melkein näkemään. Ympärilläni on pimeää. Kun äiti tuo minut maailmaan, se on täynnä auringonpaistetta ja kukkia. Mutta ennen kaikkea haluan nähdä äitini. Miltä sinä näytät, äiti?
24. JOULUKUUTA:
Mahtaako äiti kuulla sydämeni kuiskaukset? Jotkut lapset tulevat maailmaan hieman sairaina. Mutta minun sydämeni on vahva ja terve. Se sykkiikin niin tasaisesti: pom pom, pom pom. Saat terveen pikku tyttären, äiti!
28. JOULUKUUTA:
Tänään äitini tappoi minut.
Täytyy olla tyhmäkin tyhmempi, jos tämä uppoaa. Selkeästi hihhulien keksimää propagandaa eikä kirjoittajalla ole mitään tajua alkion/sikiön kehityksestä.
Jep, en ole lukenut mitään yhtä typerää aikoihin. Siis uskomattoman naurettavaa. "Olen pieni tyttö ja minua pitää kutsua Katiksi". Kumma ettei ole esim. transvauva. "Minulle on kehittymässä naisen elimet mutta olen kyllä mies, kutsukaa minua Kariksi." 😅Huonosti kirjoitettua fiktiota vailla mitään todellisuuspohjaa.
En ole koskaan tehnyt aborttia enkä tule tekemäänkään, mutta tietenkin sen on oltava laillista ja turvallista. Perusoikeus jokaiselle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten ollaan niin koppavaa!Mikään ehkäisy - ei edes sterilisaatio - ei ole 100% varma. Lapsia syntyy jatkuvasti pillereistä ja kierukoista huolimatta - jopa kirjaimellisesti kierukka kädessä.
Totta. Mutta yhdeksän kertaa? Aika hurjaa, itse ehkä olisin jossain vaiheessa alkanut käyttämään useampaa ehkäisykeinoa yhtä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Abortti keskustelut olisi syytä käsitellä hienovaraisesti. Näitä luetaan hyvin herkällä mielellä monista eri syistä. Kuolema on aina lopullista.
Yritä siinä olla hienovarainen kun pro life -hörhöt alkavat suoltaa propagandaansa ja julistamaan sanaa
Vkolla 6. Ehkäisy petti, hain katumuspillerin, ja plussasin. Olin vasta 17v, tapailusuhde.
Se oli hirveää, sattui, vuosin ja häpesin.
Toinen vkolla 8, sulhaseni jätti, yllättäen ja pieni 1,5v helmoissa. Koko tilanne löi minut ihan maahan, silloinen sulhaseni ilmoitti ettei lasta halua ja painosti aborttiin.
Sama kipu, vuoto ja suru.
Ystäväni sai Valviran päätöksellä keskeytyksen vko 17, ensin halusi lapsen ja sitten ei halunnutkaan. En juuri voinut empatiaa tai tukea hänelle antaa, ällötti niin paljon itsekkyytensä.
Vierailija kirjoitti:
Vkolla 6. Ehkäisy petti, hain katumuspillerin, ja plussasin. Olin vasta 17v, tapailusuhde.
Toinen vkolla 8, sulhaseni jätti, yllättäen ja pieni 1,5v helmoissa. Koko tilanne löi minut ihan maahan, silloinen sulhaseni ilmoitti ettei lasta halua ja painosti aborttiin.
Sama kipu, vuoto ja suru.
Sen siitä saa. Mitäs läksit. Helvetti odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten ollaan niin koppavaa!Mikään ehkäisy - ei edes sterilisaatio - ei ole 100% varma. Lapsia syntyy jatkuvasti pillereistä ja kierukoista huolimatta - jopa kirjaimellisesti kierukka kädessä.
Totta. Mutta yhdeksän kertaa? Aika hurjaa, itse ehkä olisin jossain vaiheessa alkanut käyttämään useampaa ehkäisykeinoa yhtä aikaa.
Onhan tuo iso määrä abortteja (jos on edes totta, mitä epäilen), itsekin käyttäisin jo tuplaehkäisyä tuossa vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kipu, vuoto ja suru.Sen siitä saa. Mitäs läksit. Helvetti odottaa.
Se helvetti odottaa uskovaista, joka ei toimi käskyjen mukaan vaan tuomitsee toisia. "Älkää tuomitko, jottei teitä tuomittaisi" ja "Synnitön heittäköön ensimmäisen kiven" ovat ihan outoja sinulle? Mihin se rakkaus ja nöyryys unohtui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen saanut 9 aborttia. Olleet viikoilla 7-14
Kerro lisää itsestäsi! Etkö ole kuullu ehkäisystä?
Voihan helvetti!
Jos vaix ehkäisy pettäny? Mut se on vaa kasa soluja, miks sua kiinnostaa?!
Aborttia ei saada, vaan se julmasti tehdään. Lapset SAADAAN.
s e oli vuoden viimeinen viikko, joten viikko 52
Mistä revit käsityksen, että tuo kirjoittaja olisi joskus tehnyt abortin? Aborttioikeutta voi puolustaa, vaikkei olisi koskaan aborttia tehnyt - en itsekään ole. Sinäkö adoptoit hoidat ja elätät kaikki lapset, jotka toiset väkisin synnyttävät - myös ne vaikeasti vammaiset?