Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki mekot ovat lyhyitä?

Vierailija
08.07.2022 |

Miksi vaatekaupat ovat pullollaan lyhyitä minimekkoja, eikä yhtään pidempiä? Siis on vain joko mini- tai maksi-pituisia.

Minusta liian lyhyet mekot näyttävät täysin mauttomille ja halvalle, niin että hävettää pukeutua sellaiseen juhlatilaisuudessa. Miksei ole tyylikkäitä mekkoja niin, ettei tarvitse miettiä peittyykö edes takapuoli. Itse olen mallimitoissa, siitä ei ole kyse, mutta en halua pukeutua kuin teinilumppu.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäättekö muut naiset pukeutua lyhyisiin mekkoihin?

Ap

Vierailija
2/29 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne on muotia? Tosin niin on midimittaisetkin ja niitä on myös kaupat pullollaan. En tiedä mistä olet etsinyt jos et löydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut päinvastaista, mekot on liian pitkiä, nilkkaan asti.

Vierailija
4/29 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska joku pervo on ne suunnitellut

Vierailija
5/29 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoisia just polveen asti yltäviä ei tosiaan hirveästi ole, se ei ilmeisesti ole nyt muodikas mitta.

Vierailija
6/29 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin myös sellaisia polvipituisia, mutta suurin osa muuten kivoista on aika lyhyitä. 

Sitten on jonkin verran niitä liian pitkiä mekkoja, mutta todella vähän polvipituisia. 

Tai sitten olen väärän mittainen niihin.

Vierailija
7/29 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten merkeillä on lyhyitä mekkoja. Aikuisille suunnatuista löytyy monen pituisia.

Vierailija
8/29 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä kuva sun mallimittaisesta takamuksesta

Vierailija
9/29 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Erikoista, että mulla on kaapissa noin 30 mekkoa joista yksikään ei ole liian lyhyt. Niitähän löytyy mistä tahansa. On taas varsinainen "ongelma" juu.

Vierailija
10/29 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä oot löytänyt noin pitkiä? Kaikki pidemmät mitä olen nähnyt on ärsyttäviä midi mittaisia.

Vierailija
11/29 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin siis enemmän polvimittaisia mekkoja. Kaikki mekot on joko mini, midi tai maksi. Mielestäni polvipituinen on klassinen ja tyylikäs, mutta niitä ei ole tarjolla. Midi taas ei mielestäni imartele vartaloa ja on jotenkin "tanttamainen".

Harmittaa, kun löytyy niin paljon ihania kesämekkoja, mutta kaikissa on liian lyhyt helma. Olen itse aika pitkä, niin ne näyttävät aivan liian lyhyiltä päälläni. Koen liian lyhyessä menossa oloni liian paljastavaksi ja epämukavaksi, eikä myöskään tunnu sopivalta laittaa sellaista arvokkaaseen tilaisuuteen. En myöskään halua liian lyhyellä mekolla kerätä törkykommentteja miespuolisilta.

Ap

Vierailija
12/29 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ärsyttävää. Myydään tunikoita mekkoina. Onneksi suuri osa kaupoista vielä kuvaa vaatteen mallin päällä, siitä näkee mittasuhteet eri tavalla kuin vain mekko kuvattuna ja mitat ilmoitettuna.

Maximekko-haulla usein mekkoja haenkin, vaikka pohjepituus olisi se ihanne.

Vierailija
13/29 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on ne suunnitelleen ja ovat suunniteleet ne tarkoituksella niin lyhyiksi että jos naisella on mekko niin sen saa helpommin pois tieltä kun mies harrastaa naisen kanssa yllätysseksiä.

Vierailija
14/29 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä ap:n kanssa. Mutta laita maksimekko, sellainen on aina tyylikäs. T. toinen mallimittainen

Vierailija
15/29 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä leikkasin mekon vuoren ja tein siitä jatko-osan helmaan .itse täytyy tehdä.

Vierailija
16/29 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäättekö muut naiset pukeutua lyhyisiin mekkoihin?

Ap

En, mekkoni ovat nilkkapituisia.

Vierailija
17/29 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuo midi-mitta ei ainakaan minulle sovi yhtään. Katkaisee jalat väärästä kohtaa ja saa ne näyttämään lyhyiltä ja mittasuhteet oudoilta. 

Vierailija
18/29 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista ongelmaa. Tänä kesänä on kyllä aika laatikkomallista mekkoa tarjolla, mutta aivan hyvin on ollut eri pituuksia. En tosin ole mikään henkkamaukkashoppailija.

Tämän vuoden satoa on mm. nilkkapituinen väljä mekko, joka vyöllä kurottua nousee lähes puoleen sääreen, että polvipituinen kimonomekko.

Suosin eettisen muodin verkkokauppoja, joissa on ilmoitettu vaatteen mitat sentteinä.

N43

Vierailija
19/29 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunnista ongelmaa. Tänä kesänä on kyllä aika laatikkomallista mekkoa tarjolla, mutta aivan hyvin on ollut eri pituuksia. En tosin ole mikään henkkamaukkashoppailija.

Tämän vuoden satoa on mm. nilkkapituinen väljä mekko, joka vyöllä kurottua nousee lähes puoleen sääreen, että polvipituinen kimonomekko.

Suosin eettisen muodin verkkokauppoja, joissa on ilmoitettu vaatteen mitat sentteinä.

N43

Aloittaja haluaa vain kertoa olevansa hoikka ja pääsee vielä haukkumaan liian lyhyissä helmoissa kulkevia hutsuiksi.

Todellista mekko-ongelmaa ei ole.

Vierailija
20/29 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella ärsyttävää. Myydään tunikoita mekkoina. Onneksi suuri osa kaupoista vielä kuvaa vaatteen mallin päällä, siitä näkee mittasuhteet eri tavalla kuin vain mekko kuvattuna ja mitat ilmoitettuna.

Maximekko-haulla usein mekkoja haenkin, vaikka pohjepituus olisi se ihanne.

Tämä juuri. Mekot ovat niin lyhyitä että ovat minusta ennemmin tunikoita. Tunikat taas ovat vaatekappale, jota en ikinä ole ymmärtänyt. Mitä sellaisen tunikan kanssa pitäisi pukea alle, että olisi tyylikäs?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi