Miksi kaikki mekot ovat lyhyitä?
Miksi vaatekaupat ovat pullollaan lyhyitä minimekkoja, eikä yhtään pidempiä? Siis on vain joko mini- tai maksi-pituisia.
Minusta liian lyhyet mekot näyttävät täysin mauttomille ja halvalle, niin että hävettää pukeutua sellaiseen juhlatilaisuudessa. Miksei ole tyylikkäitä mekkoja niin, ettei tarvitse miettiä peittyykö edes takapuoli. Itse olen mallimitoissa, siitä ei ole kyse, mutta en halua pukeutua kuin teinilumppu.
Kommentit (29)
Eihän pidemmillä mekoilla pystyisi uhriutumaan ja aiheuttamaan potkuja miehille niin kuin se vihreä poliitikko opetti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunnista ongelmaa. Tänä kesänä on kyllä aika laatikkomallista mekkoa tarjolla, mutta aivan hyvin on ollut eri pituuksia. En tosin ole mikään henkkamaukkashoppailija.
Tämän vuoden satoa on mm. nilkkapituinen väljä mekko, joka vyöllä kurottua nousee lähes puoleen sääreen, että polvipituinen kimonomekko.
Suosin eettisen muodin verkkokauppoja, joissa on ilmoitettu vaatteen mitat sentteinä.
N43
Aloittaja haluaa vain kertoa olevansa hoikka ja pääsee vielä haukkumaan liian lyhyissä helmoissa kulkevia hutsuiksi.
Todellista mekko-ongelmaa ei ole.
Löytyihän se pahin kateellinen kaikista. Eikö tuo nyt ole aika noloa. ei ap
Mitä ihmettä, nythän on muotia maxi ja midi. Varmaan 8 kymmenestä mekosta kaupoissa on miltei maahan asti, minejä saa hakemalla hakea.
Kävin just eilen kauppakeskuksessa ja vilkaisin tarjontaa. Indiska, Vila ja Cubus ainakin myivät just noita liian lyhyitä mekkoja.
"pukeutua kuin teinilumppu" yritä siivota kielenkäyttöäsi. Jos puhut noin typerästi niin mikään helman pituus ei pelasta sinua nolaamasta itseäsi.
Täytyy pystyä vilauttelemaan.
T. S. M.
Ompelen itse mekkoni. Ja muut vaatteet.
Nykyään vaatteet ovat ylhäältä leveitä ja lantiolta kapeita, kuin miehille tehty. Naisilla on vyötärö, lantio ja rinnat, outoa että vaatesuunnittelijat laativat naisten paidat miehen vartalolle. Ehkeivät ole heteroita.
Googletin "polvipituinen mekko" ja hyvinhän noita löytyi. Katsokaa esim Ellokselta.
Ei minulla ole tarvetta kehuskella hoikkuudella. Tarkoitin vain, että inhoni lyhyitä mekkoja kohtaan ei liity istuvuuteen. En myöskään hauku muita hutsuiksi, mutta mielipiteeni on, että sellainen juuri ja juuri takapuolen peittävä mekko näyttää yleensä halvalle kun sen pukee päälle tosielämässä. Mainoskuvissa lyhyt mekko voi näyttää vielä ok, mutta sitten kun laitat sen johonkin sukujuhliin tai työtilaisuuteen päälle, niin kyllähän se näyttää aivan naurettavalta. Vai voitko kuvitella esim. poliitikkoja tai kuninkaallisia edustamassa minimekossa?