Eikö raksoilla ole pukukoppeja
Vai mitä nää noloihihin ja likaisiin neonkeltaisiin pukeutuneet jonnet aamuruuhkissa on. Vai saavatko nukkua 15min pitempään aamulla tuon oivalluksen ansiosta?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Koomisen näköistä kun nämä minionit kaahaavat skuuteilla töihin😀 kypärä tietty hyvä kun on jo päässä
Me sanotaan naapuritontin skuuttitimpureita teletapeiks
Raksoilla alkaa työt jo viimeistään seittemältä. Sä raukka nukut vielä silloin kun raksalle mennään töihin.
Raksalla on ammattimiehillä hyvät palkat, niinpä heillä on omat autot.
Loppujen lopuksi raksatyö on aika siistiä, ei raksalla kurassa möyritä eikä maalaritkaan maaleja päälleen roiski.
Itse remontoin vuokra-asuntoja. Menen suoraa työmaalle (joka vaihtuu jatkuvasti) ja lähden sieltä sitten suoraa kotiin. Ei kiinnosta siellä remontin keskellä vaihtaa työvaatteita, ei tällaisissa töissä ole sosiaalitiloja.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä rakennustyömaalla tai läheisyydessä on sellasia kontteja joissa on työntekijöiden puku, kahvihuoneet ja saattaapi olla vielä toimistot.
Niihin on paperilla kirjoitettu että pukuhuone/sosiaalitila, mutta oikeasti se on täynnä romua ja jos siellä haluaa vaihtaa vaatteita niin se on sitten kenen tahansa näkyvillä.
Vierailija kirjoitti:
Raksakundien äidit ja tyttikset pahoittivat mielensä😢
Siskot myös. Teillä ei pysy edes työkalut kädessä ja aikanne menee muiden miesten pukeutumisten tarkkailuun, kun raksamiehet vievät kaikki naiset.
Vierailija kirjoitti:
Saa nukkua pitempään👍
Se on todella hyvä syy. Jos jotakuta häiritsee duunarin näkeminen, niin sitten vaan itse nousee aikaisemmin ja valitsee varhaisemman bussin tai kävelee tai ihan mitä vaan.
Duunari on unensa ansainnut, ihan joka sekunnin.
Mitään noloa ei työasussa ole. Sen sijaan aloittaja on tosi nolo typerys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koomisen näköistä kun nämä minionit kaahaavat skuuteilla töihin😀 kypärä tietty hyvä kun on jo päässä
Me sanotaan naapuritontin skuuttitimpureita teletapeiks
Oletteko loisia, joilla on aikaa istuskella nälvimässä kunnollisia ihmisiä?
Tietäisittepä, miksi teitä sanotaan. Ja ihan aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Raksoilla alkaa työt jo viimeistään seittemältä. Sä raukka nukut vielä silloin kun raksalle mennään töihin.
Raksalla on ammattimiehillä hyvät palkat, niinpä heillä on omat autot.Loppujen lopuksi raksatyö on aika siistiä, ei raksalla kurassa möyritä eikä maalaritkaan maaleja päälleen roiski.
Joo, mutta ongelma voikin olla parkkipaikka.
Naisille ei aina ole omaa tilaa järjestetty. Jos kopissa 30 miestä ja yksi nainen niin en kyllä siellä vaihda vaatteita.
Ja tosiaan ei kyllä pienissä huoneistoremonteissa mitään vaatteidenvaihtokontteja raahata pihaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa nukkua pitempään👍
Se on todella hyvä syy. Jos jotakuta häiritsee duunarin näkeminen, niin sitten vaan itse nousee aikaisemmin ja valitsee varhaisemman bussin tai kävelee tai ihan mitä vaan.
Eihän tässä haukuta duunareita vaan ihmetellään sitä miten viitsii likaisissa työvaatteissa ängetä julkisiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa nukkua pitempään👍
Eihän tässä haukuta duunareita vaan ihmetellään sitä miten viitsii likaisissa työvaatteissa ängetä julkisiin
Kuinka usein olet oikeasti nähnyt että likaa on jäänyt penkkeihin?
Itse olen tehnyt maalarin töitä, ja maalarin työhousuissa on AINA kuivunutta maalia, vaikka ne olisivat juuri vedetty pesukoneesta. Jos maali ei lähde pyykissä, niin ei se kyllä bussin penkkiinkään tartu.
Mitä muuta voi odottaa kun rakentaminen on ihan surkeaa nykyään suomessa. Taitaa virolaiset tehdä työt ja suomijampat ojentelee lautoja
Riippuu ihan työmaasta mutta ei välttämättä ole. Joskus voi olla. Harvemmin kukaan niitä vaatteita vaihtaa., kyllä ne jo kotona puetaan.