Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö uskot rakastuvasi?

Vierailija
07.07.2022 |

Pettymykset, tyytymättömyys itseen, deittailun pinnallisuus, parisuhteen kahleet, ikääntyminen.... jne. On vaikka kuinka paljon syitä miksi ei enää usko rakastuvansa. Miten sinä vieläkö uskot amorin nuolen osuvan sinuun?

Kommentit (155)

Vierailija
141/155 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein jaksa uskoa. Se oli tuo viimeisin ehkä se suurin elämässä, näin viisikymppisenä vasta. Ja sitten sai kuulla haukkuja ulkonäöstäni yms. Ja näytti hakevan sitä mieleistään, nuorempaa ja tosi nättiä, vaikkei itse ole. Ja nyt tuntuu että enhän enää voisi edes riisua, kun olen tämmöinen ruma paska, kuten hän sanoi. Ja tääkin onnistui ensin esittämään että kelpaan. En mä enää jaksa tämmöistä. Vanha kaljuuntuva ruma roikkuvanahkainen ja -vehkeinen ukko haukkuu minut, että mun pitäis olla nuorempi ja kauniimpi ja alipainoinen. No, sen viimeisen voisi jotenkin saavuttaa, muttei muita. Ja mitä minä siitä saan? Se mies ei muutu komeaksi.

Vierailija
142/155 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta kesti, että löysin arvoiseni miehen ja parisuhteen. Laskelmieni mukaan kerkesin tavata 15 miestä tätä ennen ja ajatelkaa, että yksikään niistä ei lopulta halunnut parisuhdetta tai käytös oli sitä luokkaa että ei terve. Hyviä miehiä ei montaa ole..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/155 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

..näin vanhempana ja "viisaanpana" ei helposti ajaudu sellaisiin tilanteisiin, joissa joku, mahdollisesti Nainen, olisi vanhasta ukosta kiinnostunut, se on pelastanut minut jo monesti, tietysti pukeutuminen vaikuttaa..

Kokeilin Juhannuksena, olisiko tällä vanhalla ukolla vielä mahdollisuuksia.. Ihmeekseni.. jopa nuorten tyttöjen päät kääntyivät, kun pyyhälsin kauluspaidassa ja suorissa housuissa Baariin jossa muut miehet olivat valinneet T-paidan

näyttääkseen lihaksensa..?

Itselläni ei lihaksista voida puhua, tynnyri vatsani 'luotaantyöntää' helposti, mutta koe osoitti, että voisin -ihme kyllä- pärjäillä nuortenkin NAISTEN huomiosta.

Vierailija
144/155 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettymyksiä ollut muilla elämänalueilla. Huono itsetunto on yksi haaste. Hämmentyneenä katson, miten deittailu on muuttunut pinnalliseksi. Ei ole parisuhteen kahleita, koska sinkku. Ensi vuonna 30. Netissä sanotaan, että naisen arvo menee alaspäin mitä vanhempi on. Usko ei ole kauhean korkealla.

N29

Vierailija
145/155 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa. En tosin kaipaakaan rakastumista. Naiset niin kuin miehetkin muuttuvat vanhetessaan sellaisiksi niin ulkoisesti kuin sisäisesti ettei paljoa kiinnostele.

Vierailija
146/155 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaankin. Pitäisi jostain löytää ensin vapaa mies. Mies voisi olla noin 185 cm pitkä, yli viisikymppinen, tanssitaitoinen, metsässä ja keittiössä viihtyvä nallekarhu. 

Vierailija
147/155 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmaankin. Pitäisi jostain löytää ensin vapaa mies. Mies voisi olla noin 185 cm pitkä, yli viisikymppinen, tanssitaitoinen, metsässä ja keittiössä viihtyvä nallekarhu. 

Pituuden perusteella kannattaakin karsia miehiä. Otan osaa, jos siitä riippuu löytääkö rakkauden. T. Nainen

Vierailija
148/155 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosin 5 vuotta sitten, ja viimeiset kolme vuotta olen ollut aktiivisesti Tinder maailmassa.

Näiden viimeisen kolmen vuoden kokemusten jälkeen voin sanoa lähes varmasti että en tule enää koskaan rakastumaan. Kaikki aiemmat positiiviset tunteet naisia kohtaan on tässä vaiheessa aika tehokkaasti myrkytetty pois minusta, jäljellä on enää seksuaalinen kiinnostus naisiin (joka sekin toivon mukaan laskee, kun testotasot lähtee kohta tippumaan).

Mies, 34

En ole eronnut, enkä pahemmin parisuhteillut. Tinderissä olin, mutta kyllästyin ihmisten pinnallisuuteen ja typeryyteen. Se siitä naisten "syvällisyydestä ja keskustelutaidon kaipuusta", kun ainoa mikä tuntuu kiinnostavan on miehen ulkonäkö, raha ja materia, tai ainakin tulevaisuuden tuotto-odottama. Ihan sama, onko nainen kokoomuslainen ktm tai viherhippiäinen, kyllä noilla avuilla parisuhteita muodostuu!

Vierailija
149/155 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi.

Vierailija
150/155 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varsin tyytyväinen, jos nykyinen rakkaus kestäisi.

Vierailija
151/155 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa uskoa, että osuu enää kohdalleni. Tuhlasin ison osan elämästäni yhden miehen rinnalla, jonka luulin aina olevan elinikäinen liitto. Monen kymmenen vuoden jälkeen, otti ja lähti, mitään varoittamatta tai selittämättä. Ilmoitti haluavansa elää yksin. En vielä kolmen vuoden jälkeenkään tiedä, mikä oli vialla. Koen tulleeni niin pahoin petetyksi, etten voisi enää luottaa keneenkään.

Vierailija
152/155 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Olen 40+ ja sinkkuna ollut 10 vuotta. Seuranhaku ei ole koskaan kiinnostanut, vaan kaikki miehet ovat tulleet sattumalta elämään.

Enää en usko näihin sattumiin, koska kaikkien pitäisi muka olla netissä etsimässä seuraa. Ja suomalaiset miehet on niin hiiriä, etteivät he uskalla lähestyä muuten.

Vierailija
153/155 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On osunut 💘

Sitten kunhan vain tietäisin miten pyytää treffeille. Hirveä kynnys siinä edessä.

Vierailija
154/155 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein jaksa uskoa. Se oli tuo viimeisin ehkä se suurin elämässä, näin viisikymppisenä vasta. Ja sitten sai kuulla haukkuja ulkonäöstäni yms. Ja näytti hakevan sitä mieleistään, nuorempaa ja tosi nättiä, vaikkei itse ole. Ja nyt tuntuu että enhän enää voisi edes riisua, kun olen tämmöinen ruma paska, kuten hän sanoi. Ja tääkin onnistui ensin esittämään että kelpaan. En mä enää jaksa tämmöistä. Vanha kaljuuntuva ruma roikkuvanahkainen ja -vehkeinen ukko haukkuu minut, että mun pitäis olla nuorempi ja kauniimpi ja alipainoinen. No, sen viimeisen voisi jotenkin saavuttaa, muttei muita. Ja mitä minä siitä saan? Se mies ei muutu komeaksi.

Onpa ikävä kokemus. Ja täysin uskottava. Sysipaska on arvostelija sielultaan ja lisäksi osiltaan roikkuva.

Vierailija
155/155 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parhaillaan rakastunut. Tunnetta on kestänyt nyt 7 vuotta.

N48