Onneksi on tullut ostettua varasto täyteen -50% ja -30% poistohintaisia hygieniatuotteita
Nyt ei tarvitse ostaa pitkään aikaan kaupasta mitään vaan voi hyvillä mielin tyhjentää varastoa.
Lähikaupasta hamstrasin aikoinaan esim. -50% shampoita ja hoitoaineita, kun oli poistumassa valikoimasta. Kyllä kannatti.
Kommentit (3)
Kauan sulla ne oikein kestää? Mulle riittää 1 kpl 500ml shampoo vuodeksi. Mulla on viime kesänä ostettuja hiustenhoitoaineita vielä. Viime kesänä ostettu palasaippua vielä paketissa, koska purkkisaippuaa on vielä, sekin on kestänyt syksystä asti. Ihan normihinnoilla, eikä tinkiä tarvinnu.
Ne mitä mulla vielä on, riittää varmasti ensi kesään. Sit voi taas tuhlata 30e-40e..
Shampoo ja hoitoaine yht n. 10e
Suihkusaippuaan menee 2e.
Sit katselen mitä ostaisi ja millä hemmottelisi hiuksia.
Vierailija kirjoitti:
Ostin kaikki tietyn merkin deodorantit, kun olivat poistossa -50%. Ne on jo käytetty. mutta kestihän ne kolmisen vuotta?
En normaalihinnoilla osta juuri mitään, tiskiaineet ehkä (maksaa euron).
Vaikka olen muuten säästeliäs, Fairy on ainoa tiskiaine mitä ostan, laatuero huima. Tulee lopulta halvemmaksi, kun ei kulukaan niin paljon.
Ostin kaikki tietyn merkin deodorantit, kun olivat poistossa -50%. Ne on jo käytetty. mutta kestihän ne kolmisen vuotta?
En normaalihinnoilla osta juuri mitään, tiskiaineet ehkä (maksaa euron).