Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhlavieraille aamupala?

Vierailija
07.07.2022 |

Pitkään yölle venyviin juhliin on järjestetty yöpymismahdollisuus. Yöpyjille on varattu aamupalaa.

Kuuluuko mielestäsi isäntäväen herätä ensimmäisten vieraiden noustessa laittamaan aamupalatarjoilut valmiiksi, vai onko ok jos isäntäväki nukkuu pitkälle päivään ja vieraat itse etsivät aamupalatarpeet ja laittavat itselleen siitä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu ilman muuta herätä ja laittaa aamiainen nätisti tarjolle ja seurustella vieraiden kanssa. Kumma että tällaista pitää edes kysyä.

Vierailija
2/12 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot illalla (ennen porukan humaltumista), että aamupalan tarpeet löytyvät tuolta ja kukin voi ottaa omaan tahtiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tarjoilen aina vuoteeseen aamiaisen kaikille vieraille.

Vierailija
4/12 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan gluteeniton leipä itse leivottua ja tuoretta. Ja kauramaitopuuroa?

Vierailija
5/12 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin kyllä vieraana hämmentynyt, jos juhlien järjestäjät nukkuis pisimpään ja nousis sitten vieraiden laittamaan aamupalapöytään....

Vierailija
6/12 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä herään aina laittamaan aamiaisen vieraille. Olisi minusta tosi kiusallista mennä ottamaan aamiaista vieraassa paikassa noin vain, isäntäväen kuorsatessa.

Mutta tilaisuuden luonteesta riippuen voihan asioista sopia toisinkin, erityisesti jos yöpyjät ovat läheisempiä tuttuja.

Vierailija
7/12 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu ilman muuta herätä ja laittaa aamiainen nätisti tarjolle ja seurustella vieraiden kanssa. Kumma että tällaista pitää edes kysyä.

Ei kuulu! Tarvikkeet keittiössä,siellä voi jokainen syödä kun herää. 

Vierailija
8/12 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tarjoilen aina vuoteeseen aamiaisen kaikille vieraille.

Tarjoatko muitakin palveluita?

Vierailija
9/12 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä herään aina laittamaan aamiaisen vieraille. Olisi minusta tosi kiusallista mennä ottamaan aamiaista vieraassa paikassa noin vain, isäntäväen kuorsatessa.

Mutta tilaisuuden luonteesta riippuen voihan asioista sopia toisinkin, erityisesti jos yöpyjät ovat läheisempiä tuttuja.

Ei olisi jos isäntäväki pyytää, että jokainen ajallaan laittaa kahvit ja mitä itse kukanenkin haluaa. 

10/12 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäntäväen kuuluu olla hereillä ja kattaa aamiaistarjoilu. 

Jos kuitenkin on olemassa realistinen vaara, että isäntäväki ei pysty tarjoilemaan aamiaista, heidän täytyy jättää keittiön pöydälle lappu, jossa kehotetaan ottamaan aamiaista itse sekä neuvotaan, mistä mitäkin löytyy.

Huonoin vaihtoehto olisi, että vieraat joutuisivat olemaan nälkäisiä ja ilman kahvia monta tuntia.

Vierailija
11/12 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oe kysymys hotellimajoituksesta.Vieraat eivät maksa mistään, minkä takia isäntäväen pitää juhlien jälkeen jatkaa tarjoilua? En ymmärrä.

Vierailija
12/12 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Isäntäväen kuuluu olla hereillä ja kattaa aamiaistarjoilu. 

Jos kuitenkin on olemassa realistinen vaara, että isäntäväki ei pysty tarjoilemaan aamiaista, heidän täytyy jättää keittiön pöydälle lappu, jossa kehotetaan ottamaan aamiaista itse sekä neuvotaan, mistä mitäkin löytyy.

Huonoin vaihtoehto olisi, että vieraat joutuisivat olemaan nälkäisiä ja ilman kahvia monta tuntia.

Ei kuulu.Ehkä pari päivää järjestäneet juhlia.On heilläkin oikeus lepoon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän