Mitä tekisit jos saisit viettää yhden kesäpäivän miehenä?
Kommentit (60)
Lähtisin vähissä vaatteissa illalla kaupungille, ja kokeilisin, miltä tuntuu, kun saa kulkea ilman varautumista ja pelkoa.
Olisi mielenkiintoista yrittää iskeä nainen ja varsinkin harrastaa seksiä. Nauttisin myös parantuneesta lihasvoimasta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti se olisi palkkapäivä... Olisi kiva kokea miltä tuntuu kun euro onkin euro eikä 80 senttiä.
Joudut jakamaan palkan puoliksi vaimon kanssa 🤣
Istuisin järven rannalla toinen käsi housuissa, toinen käsi ongella.
Oon jo miespuolinen. Mutta elämää naisena päivän olis jännää kokeilla kyllä.
Nauttisi siitä, että ei tarvitse tehdä kotitöitä, eikä muutenkaan tarvitsisi tehdä yhtään mitään. Tästä syystä olen useasti toivonutkin, että olisin syntynyt mieheksi.
Menisin järveen kelluttamaan kassejani.
Saisin? Pikemminkin joutuisin, koska miksi koskaan haluaisin viettää edes minuuttia miehenä?
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista yrittää iskeä nainen ja varsinkin harrastaa seksiä. Nauttisin myös parantuneesta lihasvoimasta.
Saat kokea miltä tuntuu, jos ei ole paremman 10 prossan kastissa.
Susta tulee alle kuukaudessa inceli.
Kyllä mä vetäisin käteen, koska haluan tietää kuinka paha pettymys se miehen orgasmi on naisen orgasmiin.
Vierailija kirjoitti:
Oon jo miespuolinen. Mutta elämää naisena päivän olis jännää kokeilla kyllä.
Lääh voinko lähettää sulle peniskuvia??
Menisin isolle uimarannelle varjoon istumaan, ja tiirailisin naisia näin😎
Istuisin ja makaisin sohvalla ja kysyisin välillä milloin saa ruokaa. Illalla haluaisin pimpeliä ja olisin hyvin hämmästynyt, jos vaimoa ei haluta. Hurmuri kun olen.
Terassille kaljaa juomaan ja tsirpuloida katselemaan!
Vierailija kirjoitti:
Saisin? Pikemminkin joutuisin, koska miksi koskaan haluaisin viettää edes minuuttia miehenä?
Nyt loukkaat tr ans miehiä!
Hakisin töitä ja pyytäisin kovempaa palkkaa. Ottaisin kaiken irti alfafiiliksestä.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti se jäisi yritykseksi. Yksi päivä ei mitenkään riittäisi kiinnostuneen naisen löytämiseen kun pitäisi yrittää iskeä satoja tai tuhansia naisia että löytäisi yhden kiinnostuneen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä vetäisin käteen, koska haluan tietää kuinka paha pettymys se miehen orgasmi on naisen orgasmiin.
Joo, ja tämä olisi pakko kokea. Väitän, ettäon huonompi.
Toivottavasti se olisi palkkapäivä... Olisi kiva kokea miltä tuntuu kun euro onkin euro eikä 80 senttiä.