Mitä tekisit jos saisit viettää yhden kesäpäivän miehenä?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
R ai skaisin niin monta kun kerkiäisin.
Yksikään nainen ei kirjoittaisi tällaista.
Oikeasti haluaisin kokea sen, jotta tietäisin mikä siinä on hauskaa
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti se olisi palkkapäivä... Olisi kiva kokea miltä tuntuu kun euro onkin euro eikä 80 senttiä.
Toivottavasti se ei olisi työpäivä, ettei tarvisi 600W tehoilla yrittää puskea ulos kilowattia.
En usko, että tekisin mitään tavallisuudesta poikkeavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista yrittää iskeä nainen ja varsinkin harrastaa seksiä. Nauttisin myös parantuneesta lihasvoimasta.
Todennäköisesti se jäisi yritykseksi. Yksi päivä ei mitenkään riittäisi kiinnostuneen naisen löytämiseen kun pitäisi yrittää iskeä satoja tai tuhansia naisia että löytäisi yhden kiinnostuneen.
Kyllä riittää, kun ei noin aktiivisesti estele naisen yritystä kiivetä ratsaille.
Jos olet varustettu keskiverto sosiaalisilla taidoilla, niin ei kukaan yrittäisi sun päälle kiivetä. Tai ehkä joku +100 kg nainen, jolla ei vientiä ole nimeksikään.
Oletan että osaisin puhua naisille koska kokemustabnaisena olosta on. Ja takaisin että tuo yh-poloinen saisi pahimpaan puutteeseensa valtaisan orkun koska tiedtäisin miten nainen saa.
No olen itse mies ja minusta pyöreys on seksissä vain etu. Jos vielä kyseessä on ihminen joka vain harvoin on saanut seksiä, on luvassa kiihkeää menoa. Tietenkin jokainen on omanlaisensa mutta tulee mieleen väittää että pitkään jatkunut puute tekee seksistä vieläkin parempaa.
Kertoisin samoja vitsejä kuin mitä naisena kerron, sillä erotuksella että niille naurettaisiin
Sitähän voisi näyttää rohkeasti omanlaisen miehen mallia esittäjille, olla avoin ja herkkä julkisesti.
Olisin koko päivän ilman paitaa ulkona, jos olisi lämmin ilma. Ei tarvitsisi välittää tisseistä.
Vierailija kirjoitti:
Sitähän voisi näyttää rohkeasti omanlaisen miehen mallia esittäjille, olla avoin ja herkkä julkisesti.
Ja samalla kuulla yhä uudestaan naisilta: "...joku saa susta vielä hyvän miehen!"
Vierailija kirjoitti:
Olisin koko päivän ilman paitaa ulkona, jos olisi lämmin ilma. Ei tarvitsisi välittää tisseistä.
Omista ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä vetäisin käteen, koska haluan tietää kuinka paha pettymys se miehen orgasmi on naisen orgasmiin.
Lecutre: How to deal with penis envy 101: imagine that men have bad orgasms. Professor Riivirauta from the university of Oregon.
Testaisin sen kropan. Miltä tuntuu pissata, masturboida jne..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä vetäisin käteen, koska haluan tietää kuinka paha pettymys se miehen orgasmi on naisen orgasmiin.
Lecutre: How to deal with penis envy 101: imagine that men have bad orgasms. Professor Riivirauta from the university of Oregon.
Oli taas niin kiire pahoittamaan mielensä, että luetun ymmärtäminen unohtui. Ei kukaan ole väittänyt miesten orgasmeja huonoiksi, vain huonommiksi kuin naisten orgasmeja.
Tutkitusti naisen orgasmi kestää n. neljä kertaa kauemmin kuin miehen orgasmi ja on 10 kertaa voimakkaampi.
Vierailija kirjoitti:
Et tietäne miten avoimille ja herkille miehille käy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli taas niin kiire pahoittamaan mielensä, että luetun ymmärtäminen unohtui. Ei kukaan ole väittänyt miesten orgasmeja huonoiksi, vain huonommiksi kuin naisten orgasmeja.
Tutkitusti naisen orgasmi kestää n. neljä kertaa kauemmin kuin miehen orgasmi ja on 10 kertaa voimakkaampi.
-sikäli että tutkimusta varten haastatellut naiset eivät valehdelleet, minkä todennäköisyys on tutkitusti pieni.
Kemikaaliali kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti se olisi palkkapäivä... Olisi kiva kokea miltä tuntuu kun euro onkin euro eikä 80 senttiä.
Joudut jakamaan palkan puoliksi vaimon kanssa 🤣
No en minä nyt thaimaalaisen kanssa naimisissa olevaksi halua muuttua ;)
Hiplailisin itseäni ja katselisin itseäni peilistä alasti. Ainakin jos saisin hyvän miehen kropan. Jos olisin ylipainoinen niin sit en tiiä mitä tekisin. Istuisin varmaan sohvalle ja katsoisin jalkapalloa.
En tiedä. Ehkä jos olisin suhteessa kysyisin vaimolta kuten kunnon suomalaisen miehen kuuluu tehdä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-sikäli että tutkimusta varten haastatellut naiset eivät valehdelleet, minkä todennäköisyys on tutkitusti pieni.
Ottaapa tämä asia sinulla nyt koville. Aivojen theta-aaltoja, millä asia on laboratorio-olosuhteissa selvitetty, ei mitata haastattelututkimuksella.
Moni luulee, että se on voimalaji mutta kyllä se on taitolaji.