Miehen sukulaiset kovia ryyppäämään. Jos tulevat mökille voinko
Ehdoksi sanoa että ei saa ryypätä. Kaikilla pieniä lapsia.
Olen ilonpilaaja, ei väliä
Kommentit (36)
Jos mökki on sinun niin voit esittää mitä vain ehtoja.
Ei saa päästää mökille tuollaisia. Aivan ehdoton kielto.
Järjestä asiat niin, että itse et ole mökillä silloin kun mies kestitsee siellä alkoholitisukulaisiaan. 927
Ainoa ratkaisu on lähteä pois mökiltä lasten kanssa. Älä mene sinne takaisin ennen kuin saat mieheltä kuvia, josta näet, että mökki on siivottu. Juopot kyllä osaa juoda missä tahansa, kun viina vie.
Jos se on sun mökki, sinä määräät. Voit soittaa vaikka poliisit hakemaan epäsopivat vieraat pois. Tai sitten tekisin heidän vierailusta epämukavaa. Toki siis osaavat varmaan tehdä itse asioita, heitä ei tarvitse palvella. Jos valvovat myöhään, herää aikaisin ja pidä meteliä, että nukkuminenkin katkeaa.
Mökillä pitää saada ryypätä ja mökkiläisten pitää tarjota juomat. Kuuluu etikettiin.
Tämä vaatii ehdottomasti jälkipuinnin täällä. Laita muikkari kalenteriiin ap.
Jätä jätkät itsekseen,siinäpä repivät viinaa. Älä passaa tms. ei mitään ruokaa, siivousta!
Hoitakoon sikolättinsä.
Jos olisi mun mökki niin tasan varmasti sinne ei kukaan tulisi juopottelemaan ja örveltämään! Ehdottomasti tekisin selväksi että se ei käy. Juopot tuskin tulisivat sitten ollenkaan, ja hyvä niin. Jos kaikesta huolimatta tulisivat, ja suorasta kiellosta piittaamatta alkaisivat juomaan, lähtisin itse pois. Jos heillä on tosiaan lapsia mukana, ottaisin myös puhelun lastensuojeluun. Jälkeenpäin ilmoittaisin miehelle että hänen moukka-sukulaisillaan ei enää ole mitään asiaa meidän mökille. Kyllä oma mieheni ainakin olisi ihan sanomattakin kanssani samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Lähde pois sieltä.
Ei kai nyt kukaan omalta mökiltään joudu lähtemään jotta juoppo-porukka saisi tulla sinne rellestämään!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde pois sieltä.
Ei kai nyt kukaan omalta mökiltään joudu lähtemään jotta juoppo-porukka saisi tulla sinne rellestämään!?
Ei joudu, mutta on suotavaa saa se hapannaama pois sieltä.
Mikä lasketaan örvellykseksi? Kaksi saunajuomaa ja lasten mentyä nukkumaan aikuisten vielä esim pelatessa korttia kaksi lisää?
Ei kai kukaan niin uuvatti ole että kirkasta viinaa kiskoo lasten kanssa esim pihaleikeissä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä lasketaan örvellykseksi? Kaksi saunajuomaa ja lasten mentyä nukkumaan aikuisten vielä esim pelatessa korttia kaksi lisää?
Ei kai kukaan niin uuvatti ole että kirkasta viinaa kiskoo lasten kanssa esim pihaleikeissä?
Todellakin otetaan kirkasta! Kuka niitä kirkuvia kakaroita selvinäin jaksaa?
Jos on paikalla lapsia niin kukaan ei juo.
Voit. Aikaa voi viettää yhdessä selvinpäinkin: ulkoilua, retkeilyä, ulkopelejä, seurapelejä, elokuvia, ruoanlaittoa yhdessä.
Tai jokainen voi olla omissa oloissaan, esim. lukien tai aurinkoa ottaen.
Lapsille on kivempaa, kun aikuiset ovat selvinpäin. Eikä aikuisilla ole huono olo seuraavana päivänä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Silloinhan sitä vasta otetaan! Lapsetkin viihtyy kun hiprakassa tulee pelleiltyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloinhan sitä vasta otetaan! Lapsetkin viihtyy kun hiprakassa tulee pelleiltyä.
Ei viihdy. Tuollaisesta juhlimisesta voi jo etukäteen ilmoittaa poliisille, että pitävät juhlat missä on paikalla lapsia ja päihtyneitä aikuisia eikä virallista valvontaa ole. Paikkakunnan poliisin on hyvä tietää jo valmiiksi koordinaatit että voivat käydä katsomassa mikä on meno. Lastensuojeluilmoitus tulee siinä samalla.
Lähde pois sieltä.