40-50vuotiaat naiset, mitä vaatteita ostatte itsellenne nuortenvaatekaupoista (Gina Tricot, New Yorker ym)?
Kommentit (30)
Ikinä en ole ostanut mitään kummastakaan.
N46
Sukkia, pikkuhousuja, t-paitoja ja huppareita (miestenpuolelta niin ei napa vilku).
En ole ostanut kummastakaan mitään koskaan.
Minulla on juuri nyt päälläni H&:ltä ostetut löysät farkkutyyliset punaiset housut joissa on isot reisitaskut ja musta olkaintoppi. Olen 41vuotias mutta käsittääkseni näissä vaatteissa ei ole ikärajaa.
RAKASTAN New Yorkerin miesten-osaston huppareita! Väreissä ja kuvioissa löytyy ja ovat rentoja päällä. Naisten-osastolta en osta,ovat liian lyhyitä ja kireitä.
Olen viisikymmpinen. En ole tajunnut, että gina tricot on nuorten vaatekauppa:nähdäkseni mallit olisi ok vanhemmillekin ihmisille, mutta laatu ei juuri koskaan täytä odotuksiani. En siis ole pstanut mitään. Sama new yorkerin suhteen, vaikka sieltä olen ostanut jotain perusfarkkuja joskus halvalla.
En ole tiennyt että nämä ovat nuortenvaatekauppoja. Olen luullut että ne ovat vain vaatekauppoja ja ostanut New Yorkerista kesähousuja ja mekkoja, Ginasta jotain alustoppeja ja pikkareita.
N46
En osta noista mainitsemistasi kaupoista, laatu ja mallit eivät ole vaikuttaneet kiinnostavilta. . Mangosta olen ostanut muutaman bleiserin ja päällystakin, klassisia malleja molemmat. Cubuksesta ostin viime talvena pari merinovillaneuletta ja Zarasta housuja ja paitapuseroita.
New Yorkerista tuli ostettua joskus nuorena, kun sitä ei vielä Suomessa ollut. Oli olevinaan hienoa.
Tuosta toisesta en ole kuullutkaan, mutta GinaTricotista olen ostanut muutaman hameen sekä yhden palmikkoneuleen. Ja joo, tuo yksi lempparihuivihan on sieltä.
Nämä vaatteet ei kyllä ole mitenkään erityisen nuorekkaita vaan ihan tavallisia.
Perus lyhythihaisia kotikäyttöön, ja kevyitä kesähousuja kivoissa kuoseissa. Ei ole mitään järkeä ostaa laadukkaita ja kalliita paitoja puutalkoisiin, koiran lenkittämiseen, ja yleiseen röhnöttämiseen.
Muistaakseni olen ostanut housuja ja topin Gina Trico:sta. Joskus sieltä voi jotain klassiseen tyyliin löytää. Miten niin?
New Yorkerista en mitään. G.T.:sta joskus ostin perusfarkkuja ja alushousuja.
Toppeja, neuletakkeja, mekkoja. Mistä löytyy nykyään laadukkaita vaatteita? Joskus kun olen vähistä rahoistani ostanut jotain kalliimpaa, niin on harmittanut kun nekin kuluvat parin käyttökerran jälkeen kelvottomiksi.
Yhden mekon olen ostanut. Ei tullut käytettyä sitä kertaakaan, karmeaa keinokuitua.
Useimmat mun vaatteista on 5-20 vuotta vanhoja. Inhoan vaatteiden ostamista.
Noita merkkejä ostan vain käytettynä. En maksaisi täyttä hintaa siitä laadusta.
En omista nuortenvaatteita.