Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko "onnistunut" voittamaan narsistia?

Vierailija
06.07.2022 |

Tuttavapiirissä on eräs narsisti, joka on onnistunut manipuloimaan ihmisiä ja kääntämään toisia toisiaan vastaan ja aiheuttanut paljon draamaa ja ikävyyksiä ihmisten välille. Nyt olen kuullut ja huomannut, että korttitalo alkaa pikku hiljaa romahtamaan ja yhä useampi on alkanut nähdä tuon hänen näytelmänsä läpi. Olen kieltämättä sisimmässäni iloinen, että moni on alkanut nähdä kaiken tuon esityksen läpi ja tämä narsisti on jäämässä kiinni valheistaan ja kaikesta aiheuttamastaan pahasta. Itsekin olin joskus uhrinsa, mutta tajusin todellisuuden aika pian ja pistin vastaan, sekös hänet suututti ja onnistui kääntämään muutaman "alaisensa" minua vastaan.

Oletko sinä koskaan onnistunut nujertamaan narsistin tai vaikka edes pääsemään eroon sellaisesta ja jos olet, niin mitä se vaati?

Kommentit (145)

Vierailija
1/145 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päässyt eroon. Vaati paljon hyvää tuuria, mahdollisuus muuttaa useita kertoja sekä se, että narsisti löysi uuden uhrin.

Vierailija
2/145 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan onnistunut työpaikalla saamaan manipuloijanarsistia aisoihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/145 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain niin ainakin väliaikaisesti, ettei minusta ollut enää hyötyä. Seuraukset on niin kovia, että pitää lähteä maasta.

Vierailija
4/145 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes yrittänyt: totesin vaan ettei ikinä enää!!!

🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃

Vierailija
5/145 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtui?

Vierailija
6/145 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin narsistin kanssa. Erottiin koska petti minua, eli pääsin eroon. Olen myös vahva nainen, joten en ota tai ole koskaan ottanut toisen käskytyksiä tai haukkumisia hyvällä, vaan olen tunnistanut arvoni ja sen, että toinen käyttäytyy väärin. Olin siis hänelle vääränlainen / mahdoton uhri.

Vierailija
7/145 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin, mutta sain maksaa siitä kalliisti. Menetin asunnon hänen takiaan. Onneksi hän ei tiedä missä asun nykyään. Kostaisi varmaan lisääkin jos saisi tietää olinpaikkani.

Vierailija
8/145 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voitan jo heti kättelyssä.

En päästä ihoni alle, olen täydelllisen välinpitämätön.

Vierailija
9/145 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, grey rock ollut alusta asti käytössä eli mulla ei ole mitään annettavaa mutta silti tuo narsku palaa aina kokeilemaan, siihen voi mennä vaikka monta vuotta välissä niin yhtäkkiä hän lähestyy taas.

Ollaan alun alkaen seurusteltu (ja erottu) yli 20 vuotta sitten.

Vierailija
10/145 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan törmännyt narsistiin ainakaan niin, että olisin tutustunut häneen. Heitä on tilastojen mukaan 0,5 -3 % väestöstä. Jos joku on elämänsä aikana useammankin kanssa ollut tekemisissä, niin siinä on kyllä peiliinkatsomisen paikka itsekkäänkin.

Vierailija
11/145 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtui?

Kaikki alkoi "kevyellä härnäämisellä", joka sittemmin muuttui silkaksi kiusaamiseksi.

Kommentoi esim. ulkonäköäni ikävästi ja yrittää sabotoida parisuhdettani levittämällä valheita milloin minusta, milloin kumppanistani. Minulle puhuu pahaa hänestä, hänelle taas pahaa minusta. Käärmeilee ja yrittää mustamaalata minua muille, jotta kaikki kääntyisivät minua vastaan. Riippuu seurasta, kuinka käyttäytyy. Kun on yksin ja törmään häneen, on hän todella ilkeä, mutta jos läsnä on tiettyjä ihmisiä mm. hänen kumppaninsa, hän esittää maailman hienointa ihmistä. Kun hänelle sanoo, että hänen toimintansa loukkaa, hän uhriutuu ja esittää täysin tietämätöntä. Kaikin puolin ikävä ihminen, joka kiusaa muita verhoamalla sen vitsiksi ja käyttäytyy kuin lapsi, joka ei saa tarpeeksi huomiota.

Vierailija
12/145 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos yrität jotenkin voittaa sen, osallistut vaan sen geimeihin. Kannattaa jättää ne ihan täysin huomiotta. Ja kritisointi saa ne raivariin, jos nyt välttämättä haluat sohia.

Vierailija
13/145 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistat narsistin ensitapaamisella? Kerro, miten ja mistä.

Vierailija
14/145 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko narsistin voittaa? Tuhlata elämäänsä sellaiseen?

Vierailija
15/145 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaisut välit lopullisesti lähisukulaislta!.Hyvin yksin kertaista. Asiat jättänyt taakseni ,Enkä niitä vatvo .Olen jatkanut elämää ja voin hyvin juuri siksi,Yhtään en tilaa anna heille vaikka sukua.

Vierailija
16/145 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistat narsistin ensitapaamisella? Kerro, miten ja mistä.

Veikkaan, että minut on tuolla tavalla "tunnistettu narsistiksi" ja "oltu välinpitämättömiä", sitten kuitenkin suututtu kun ei itseasiassa oltukaan huomionkohteenani :D 

Vierailija
17/145 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras tapa "voittaa" on olla hänestä erillään, riippumaton ja ei mene mukaan hänen peleihinsä. Eli olla kuin saippoa, josta se ei saa otetta ja ennen kaikkea elää narsistista riippimatonta omaa elämäänsä omilla ehdoillaan, olla onnellinen ja kukoistaa - sitä ne ei kestä. 

Vierailija
18/145 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tuntematon hyökkääjä, vaikka jatkuvasti vihainen "ahdisteleva" hammaslääkäri, tilanne on vaikea /mahdoton koska asiallisesti takaisin sanominen koetaan negatiiviseksi - eivät yritä ymmärtää oikein ja se on melko turhaa, sama jatkuu. Ellei pääse vaihtamaan. Kaverista periaatteessa pääsee eroon lähtemällä jos kaveri on narsku tai ristiriita joka ei selviä koskaan. Sukulaisen kanssa pitää olla etäisyys, puhelun lopetus ajoissa, näytelmäkerho, rajat tai joutuu leikkimään että on itse pöyristynyt jostain kohottaa vähän ääntä korkeammalle ihmetellen. Huh.

Vierailija
19/145 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan törmännyt narsistiin ainakaan niin, että olisin tutustunut häneen. Heitä on tilastojen mukaan 0,5 -3 % väestöstä. Jos joku on elämänsä aikana useammankin kanssa ollut tekemisissä, niin siinä on kyllä peiliinkatsomisen paikka itsekkäänkin.

Ootko ollut elämässäsi tekemisissä vain 97 ihmisen kanssa? Ja nekin onnistuivat olemaan just sitten ne 97 ei-narsistia sadasta?

Vierailija
20/145 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan itsekin häiriöinen miettii jotain voittamisia ja nujertamisia. Normaali ihminen välttelee vahingollisia tyyppejä, jos suinkin pystyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi