Uusi Vitaepro-mainos
Alkoi naurattaa tänään, kun telkasta tuli uusi Vitaepro-mainos. Nicke Lignell on korvattu uudella nuorella miehellä, mutta laulu on otettu vanhasta mainoksesta ja siinä laulaa edelleen Nicke.
Kommentit (15)
Vaan nyt kaikki on paskaa
Ei seiso mulla lain
Naiset hymyillen karttaa mua
Ei jaksa kikkeli nousta
Ja vihellän vain
VitaePro on pelkkää kusetusta
Ja taustalla kiemurtelee kaikella tavalla täysin vieraita (itäaasiasta, kaakkoisaasiasta (ja muut samanlaiset) ja afrikasta). Eli niiden piti kaikella tavalla täysin vieraita esitellä
Ihmettelen sitä vitapron mainostamisen määrää. Ne pitkät mainokset ovat pyörineet jo kauan. Lisäksi muu kuin tv mainonta. Jos se toimisi niin eihän se tarvisi noin massiivista mainoskamppanjaa.
Tässä orkkis. Onko Nickestä tullut liian vanha vitaepro mainokseen?
Ostaisin vaan olen täynnä tuota ainaista maonontaa.En osta.
Saako tota pilleriä jauheena, niin olis heti taas hauskaa?
Hauskaa voi olla ilman vitamiinilisiäkin.
Jos kansan syvät rivit eivät luottaisi tohtori Tolosen ihmepulvereihin, niin ei hänellä olisi myöskään varaa näin massiivisiin mainosbudjetteihin. Sinänsä ihan sama, jos söisi pulun xxx , mikä kylläkin on halvempaa.
Norjalainen Vitaepro täyttä kusetusta. Myynti perustuu kovaan mainontaan. Itse tuote sisältää muutamia tavallisia vitamiineja ja syötiksi jotain ihmeainetta, joka auttaa kaikkeen vaivaan. No, kyllä norjalaiset osaa mainonnan.
Vierailija kirjoitti:
Norjalainen Vitaepro täyttä kusetusta. Myynti perustuu kovaan mainontaan. Itse tuote sisältää muutamia tavallisia vitamiineja ja syötiksi jotain ihmeainetta, joka auttaa kaikkeen vaivaan. No, kyllä norjalaiset osaa mainonnan.
Placebo efekti toimii tässäkin. Kun vedän näitä kalliita pillereitä niin heti sujuu kaikki paremmin!
Luulis suomalaistenkin keksivän vastaavan placebon, julkkikset mainostamaan, kova hintaka kauppa kävis.
Tämä todistaa ihmisten tyhmyyden.
Hetkinen...mainoksessa noin kolmekymppinen nuorimies muistelee nuoruuttaan 80-luvulla?
Kasarinuoret ovat nyt 50-60 vuotiaita.
eikö nää kaikki vitamiinimainokset ole aika naurettavia? ota pilleri ja hups hei kun on taas kivaa