Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo oli pakannut laukut ja häipyi kylmästi eilen

Vierailija
06.07.2022 |

Puskista tuli vaimon lähtö ja sekin olisi jäänyt näkemättä ellen olisi tullut tuntia aiemmin kotiin. Onko tämä lopullinen ero? Sanokaa naiset että ei ole. Olen aivan rikki ja murrettu. Kahdeksan vuoden avioliitossa ei ole ollut suurempia allikoita, on ollut hyvät puhevälit, rakastettu ja annettu anteeksi. Minä en halua erota, en koska rakastan vaimoa todella paljon ja olen luvannut olla hänen kanssaan kunnes kuolema erottaa eikä vaimokaan ole laittanut eroa vireille. Eilenkään ei maininnut sanallakaan että laittaisi eropaperit vetämään mutta sen verran päättäväisesti lähti ja sanoi vain ettei ole muita (ei ole pettänyt) mutta haluaa aikalisän. Pelkään pahinta mutta miten saan vaimoni palaamaan takaisin? Somesta on poistanut kaikki kuvat eikä vastaa viesteihin. Ei kertonut mihin lähti kun kysyin. Lapsia ei ole, mutta eihän kukaan voi noin vain lähteä. Olen huolissani. Annanko nyt aikaa ja kuinka kauan? Viime yö meni valvoessa ja asioita vatvoessa kun en halua erota vaimosta. Viimeisin viesti jonka vaimolle lähetin oli iltayhdeksän jälkeen mutta en ole sen jälkeen enää tavoitellut. En ole pettänyt enkä kohdellut kaltoin vaimoa mutta toinen vaan lähtee noin vain. Neuvoja kaipaisin.

Kommentit (299)

Vierailija
181/299 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimosi on raskaana, mutta ei halua pitää lasta. Käy siis tekemässä abortin, ja tulee sitten takaisin kotiin (jos tulee).

Tuskin on eikä vaimo muutenkaan vitsailisi raskausaiheella. Ap

Vierailija
182/299 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lähes samanlaisia kokemuksia. Asioiden "piti" olla kunnossa, mutta eräänä päivänä vaimoehdokas vain ilmoitti, että ei halua jatkaa enää tätä suhdetta. Hänkin lähti ovet paukkuen samantien. Tavaransa haki parin kuukauden kuluttua yhteisestä (vuokra) kämpästä. Myöhemmin kuulin, että oli ollut jo pitemmän aikaa kolmas pyörä kuvioissa mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/299 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut kaikkia kommentteja, mutta minäkin olen aikoinani lähtenyt "äkisti" tai niin se miehestäni tuntui. En tosin noin kylmästi, mutta kyllä se miehelle tuli puun takaa. Siitäkin huolimatta että ongelmia oli ollut jo kolme vuotta, joista 1,5 olin yrittänyt jutella ja selvittää. En sano että teidän tapauksessa on näin, mutta voiko olla että vaimolla on ollut jotain selvittämättömiä asioita? Hän puhui aikalisästä, joten ei peli välttämättä ole menetetty. Anna aikaa.

Vierailija
184/299 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda se nainen ja käyttäydy kuten mies! Aivan turha pillittää joutavista asioista.

Vierailija
185/299 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jos lähtee kotoa vain sanoen että ero tuli niin on lähtenyt uuden kumppanin luokse jota jo tapaillut jonkun aikaa.

Saattaa se olla myös että jokinlainen kriisi tullut vaan ja päättänyt lähteä kokeileman elämää sinkkuna ja vapaana.

Vierailija
186/299 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tulethan kertomaan tänne jos vaimosi palaa ja kertoo syyn miksi halusi aikalisää?

Vierailija
187/299 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tekee ihan samaa.

Kokemusta on.

Vierailija
188/299 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että ap on syyllinen vaimon katoamiseen. Ketjusta poistattanut kaikki keskustelut jotka ovat epäedullisia hänelle.

Vierailija
189/299 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että olet ollut helvetin tylsä ja röhkinyt vain pimeässä peiton alla sen päällä about 3 minuuttia 8 vuotta putkeen. Eihän tossa muuten ole mitään järkeä että lähtee tuosta vain.

Ei tarvitse olla noin julma ja lyödä vyön alle. Vaimo ei pidä kovista otteista ja on tämän ihan itse sanonut kysyttäessä ja olen itse ihan samanlainen. En ole haukkunut tai moittinut vaimoa. Ap

Minä olenkin mies enkä mikään mehtikana.

Vierailija
190/299 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalisä= on tekosyy ja sillä on jo uusi katsottuna.

Vierailija
191/299 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole lapsia. Aikuiset aina selviytyy.

Vierailija
192/299 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies katosi ja halusi aikalisän ja kappas vain kun olikin uusi muija jo menossa mukana. Siellä oltiin jo puskettu uutta perunaa kasvavaksi. Että sellainen aikalisä.

Vierailija
193/299 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan. Voi olla,että huomaa kodin arvon,kun ei ole sitä. Kuten ed. kirjoitti ,anna aikaa. Älä itse ota toista seuraksesi,ennen kuin näet mikä on lopullinen tilanne. Hankkiudu ystävien pariin,ulos kodista. Puhu luotettujen kanssa tai käy papin luona tms. On tärkeää sinun saada puhua kuuntelevien ihmisten kanssa. Ulkoile,ota lemmikki. Tee sitä,mitä olet aina halunnut, sillä sinulla on nyt myös vapaus. Matkustele,jos jaksat. 228

Vierailija
194/299 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimosi on psykoosissa?!

Vierailija
195/299 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos se lähti lomalle? on kesä.

Ei ole vaimon tapaista lähteä lomalle noin kylmäkiskoisesti. Olen miettinyt mikä vaimon mieltä voisi mahdollisesti painaa, mutta lähdön hetkellä vältteli katsekontaktia muuten paitsi sanoessaan että tarvitsee aikalisän eikä ole pettänyt. Ap

Tää on hyvä Ap. Vielä pari kommenttia ja sit toteat, että vaimo on joskus ollut uskoton jne. ja sitten ketju jatkuukin hyvänä naisten haukkumisketjuna 👍

Vaimo ei ole ollut uskoton enkä sen puoliin minäkään. Ap

Olen pahoillani, mutta sinä et voi tietää mitä vaimosi on tehnyt.

Etenkin tuo että ei voi katsoa silmiin on vahva vihje siitä että häpeää jotain todella paljon. Suurin osa pettäjistä vannoo uskollisuutaan vaikka olisi jäänyt jo kiinni.

Kannattaa siis varautua henkisesti siihen että se kolmas pyörä on todennäköisesti olemassa.

Vierailija
196/299 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, mistä kaikista asioista vaimo on sulle vuosien aikana sanonut. Siis sellaisia, jotka ärsyttävät tai painavat hänen mieltään, mitä tulee suhun tai sun käytökseen. Oletko tehnyt niille asioille mitään? Oletko ymmärtänyt vaimosi huolet?

Ehkä vaimo kokee, ettei voi tehdä muuta kuin lähteä. Tosin aika tylyllä tavalla hän sen teki...

Vierailija
197/299 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vaimosi ihan yllättäen ja kylmästi lähtenyt. Luulet vain.

Minun ukkoni ryyppäsi koko avioliittomme ajan. Lasten vuoksi pysyin hänen luonaan mutta usein sanoin, että jos ryyppääminen ei lopu, niin minä lähden. Kun nuorin lähti opiskelemaan, annoin vielä kerran ukolle tilaisuuden parantaa tapansa. Mitään ei tapahtunut, joten kun oli ryyppyreissulla, tilasin muuttoauton ja otin kaikki ne kamat, jotka olin itse maksanut eli lähes kaikki. Sain muuttaa työnantajani omistamaan asuntoon vuokralle.

Vieläkin nyt vuosia myöhemmin ukko itkee kaikille, että mitään ei sanonut, lähti vain ihan yllättäen, vaikka kaikki oli niin hyvin. 

198/299 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on vain tarinan toinen puoli ,vaimon versio voi olla toisenlainen..

Vierailija
199/299 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n vastauksista saa kyllä täysin sellaisen kuvan, että ap on kontrollifriikki. Eihän suhteessa voi olla vikaa, jos siinä ei ole ap:n mielestä vikaa. Henkistä väkivaltaa on myös se, että toinen tukahdutetaan "pumpuliin". Itse ymmärrän täysin miksi vaimo lähti ja toivotan todellakin onnea hänelle vapaammassa elämässä ilman ap:tä

Vierailija
200/299 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lykitkö häntä kakkoseen ilman liukkaria??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän