Vaimo oli pakannut laukut ja häipyi kylmästi eilen
Puskista tuli vaimon lähtö ja sekin olisi jäänyt näkemättä ellen olisi tullut tuntia aiemmin kotiin. Onko tämä lopullinen ero? Sanokaa naiset että ei ole. Olen aivan rikki ja murrettu. Kahdeksan vuoden avioliitossa ei ole ollut suurempia allikoita, on ollut hyvät puhevälit, rakastettu ja annettu anteeksi. Minä en halua erota, en koska rakastan vaimoa todella paljon ja olen luvannut olla hänen kanssaan kunnes kuolema erottaa eikä vaimokaan ole laittanut eroa vireille. Eilenkään ei maininnut sanallakaan että laittaisi eropaperit vetämään mutta sen verran päättäväisesti lähti ja sanoi vain ettei ole muita (ei ole pettänyt) mutta haluaa aikalisän. Pelkään pahinta mutta miten saan vaimoni palaamaan takaisin? Somesta on poistanut kaikki kuvat eikä vastaa viesteihin. Ei kertonut mihin lähti kun kysyin. Lapsia ei ole, mutta eihän kukaan voi noin vain lähteä. Olen huolissani. Annanko nyt aikaa ja kuinka kauan? Viime yö meni valvoessa ja asioita vatvoessa kun en halua erota vaimosta. Viimeisin viesti jonka vaimolle lähetin oli iltayhdeksän jälkeen mutta en ole sen jälkeen enää tavoitellut. En ole pettänyt enkä kohdellut kaltoin vaimoa mutta toinen vaan lähtee noin vain. Neuvoja kaipaisin.
Kommentit (299)
Teki kalastajan vaimot, uusi äijä jo valmiina.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kuullut, että joku lähtisi suhteesta noin, paitsi kahdessa tapauksessa:
-suhteessa on väkivallan uhkaa ja hän pelkää sinua
-olet pettänyt häntä
Muuten se kuulostaa käsittämättömältä.
Niin, että vain mies voi olla syyllinen, pettäjä? Jos aloittaja olisi antanut olettaa olevansa nainen ja mies oli se joka yhtäkkiä lähti, kaikki olisivat syyttämässä miestä kuinka hänellä on varmasti toinen jossain. Kyllä sama toimii toisinkin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos teillä oli puhevälit, osaat sanoa, mistä aiheesta te olette viimeiseksi jutelleet. Se voi toimia vihjeenä vaimosi lähdölle. Kerro siis meille.
Toissapäivänä puhuttiin vihkivalojen uusimisesta ja kysyin haluaako vaimo uuden sormuksen nykyisen rinnalle, mutta ei kuulemma halunnut ja odotti innoissaan valojen uusimista. Sitten vaan pakkasi laukut ja lähti kylmästi. Ap
Epäilinkin jo provoksi. Nyt varmistui.
Miksi? Turhaa syyttelet provoksi kun näitä tapahtuu oikeastikin.
Ei Suomessa mitään vihkivaloja uusita.
Olen ollut monissa vihkivalojen uusimisissa ihan kotisuomessa. Sullon väärää tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Sillä oli parempaa kiikarissa, sellaisia naisten kiintymys on kuin tuuliviiri. Itsellä kävi samoin 5 vuoden jälkeen ilmoitti että muuttaa pois ilman mitään varoituksia. Ilman riitelyä tai että olisi kertonut mitään syytä. Noin vain.
Vaikuttiko onnelliselta sun kans? Mistä piti sängyssä? Mitä teitte yhdessä? Mistä haaveili? Millaisia kokemuksia hällä oli ennen sinua? Viitsitkö edes tutustua tähän ihmiseen? Millaiset oli teidän tulevaisuuden unelmanne? Puhuitteko edes näistä?
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt yhtään ottaa silmän käteen ja analysoi noita Ap:n vastauksia niin tää ketju on pelkkä hillitty provo. Jokaiseen väittämään ja kysymykseen "täysin oikea" vastaus.
Vastaan kysymyksiin rehellisesti ja kerron minkälaista elämämme on jos se on sinusta väärää niin sille en voi mitään mutta nyt on kyse minusta ja vaimostani. Emme elä kiiltokuvaelämää. Ap
Risti kädet kyynärpäitä myöten kiitollisena. Huomaat myöhemmin. miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YES!!!!!!!!
Palstalla tapahtui ihme kun kerrankin sika itse tajusi lähteä. Aloittaja vaikuttaa sankarilta. :D
Zika kipitti pois ja jätti pikkuzian yksinään itkemään. Lohdutan että kyllä routa zian kotiin ajaa ja voitte puhua asiat läpi ja ellei kahdestaan puhuminen auta niin vie zika pariterapiaan. Zemiä teille!!!
Mitä olisit tehnyt, jos olisit tiennyt, että hän suunnittelee lähtöä?
Vaimosi on raskaana, mutta ei halua pitää lasta. Käy siis tekemässä abortin, ja tulee sitten takaisin kotiin (jos tulee).
En osaa sanoa ap:n tapauksessa, mistä syystä vaimo on lähtenyt. Mutta muistan vuosia sitten kun työkaverini (mies) oli aivan kummissaan, kun tyttöystävänsä oli lähtenyt ilman mitään ennakkovaroitusta(!).
Mies itse ei tosin vaikuttanut ymmärtävän, kuinka hankala hän oli ihmisenä ja työkaverina. Kaiken olisi pitänyt mennä hänen mielensä mukaan ja oli aina määräilemässä. Koki myös olevansa ylivertainen muihin verrattuna.
Samainen mies naureskellen kertoi olleensa kaverillensa muuttoavussa ja vaati kaveriltaan palkkaa 20 euroa tunnille, jonka kaverinsa oli jostain kumman syystä maksanut. Silloin hän sai töistä palkkaa jotain 12 euroa tunnille, joten melko kovan palkan vaati muuttoavusta. Itse en tosin ikinä ole "älynnyt" pyytää rahallista korvausta, kun olen ollut kaverille muuttoapuna.
Odottele muutama viikko ennen kuin alat juhlia vaimon lähtöä. Jos aloitat heti ja vaimo palaa, hän luulee että juot ikävään.
Onpas täällä erilaisia vastauksia verrattuna eilen näkemääni ihan samanlaiseen ketjuun, jossa mies jätti naisen yllättäen. Taitaa olla niin, että ihan sama kumpi lähtee yllättäen, se on aina täällä miehen vika. :D
Naiselle näköjään on sallittua tuosta vain lähteä sanomatta mitään etukäteen. Mies kun tekee niin naiselle, on se mies ihan kauhea.
Anna naisen mennä. Tulee muita naisia ja uusi elämä. Minäkään en soitellut perään kun ex lähti. Tosin se alko valittaa koska en soitellut jakysellyt kuulumisia ja lähetteli viestejä. Sanoin että eihän minua voi enää kiinnostaa hänen elämä koska e olla yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt yhtään ottaa silmän käteen ja analysoi noita Ap:n vastauksia niin tää ketju on pelkkä hillitty provo. Jokaiseen väittämään ja kysymykseen "täysin oikea" vastaus.
Vastaan kysymyksiin rehellisesti ja kerron minkälaista elämämme on jos se on sinusta väärää niin sille en voi mitään mutta nyt on kyse minusta ja vaimostani. Emme elä kiiltokuvaelämää. Ap
Jättikö mun frendi? Vihdoinkin?
Sanoi mulle tossa keväällä ettei liittonne ollut kulissia. Käytät tismalleen samaa sanaa.
Hylännyt useimmat kaverinsa miehen (sun?) vuoksi. Katotaan onko milloin yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos se lähti lomalle? on kesä.
Ei ole vaimon tapaista lähteä lomalle noin kylmäkiskoisesti. Olen miettinyt mikä vaimon mieltä voisi mahdollisesti painaa, mutta lähdön hetkellä vältteli katsekontaktia muuten paitsi sanoessaan että tarvitsee aikalisän eikä ole pettänyt. Ap
Niin, ei ehkä ole pettänyt, mutta onko mahdollisesti ihastunut johonkin ja haluaa olla tämän kanssa? Ja siksi mahdollinen aikalisä. Eli haluaisi katsoa kuinka mahdollisen ihastuksen kanssa sujuu?
Vierailija kirjoitti:
Monesti täällä vauvapalstalla on joutunut miettimään onko jonkun ap:n huoli, kertomus tai kysymys aito? Mistä nuo tietää? On tasan kaksi vaihtoehtoa: kyllä tai ei.
Jos tämä tarina on tosi, niin mulle tuli naisena heti mieleen joko vaimon ihastuminen toiseen (voi olla nainenkin) tai että joku on mustamaalannut ap:a vaimolle.
Minulle tuli mieleen väsymys. Vaimo haluaa olla rauhassa ja vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Odottele muutama viikko ennen kuin alat juhlia vaimon lähtöä. Jos aloitat heti ja vaimo palaa, hän luulee että juot ikävään.
Ei ole mitään syytä juhlia ja en käytä alkoholia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättikö mun frendi? Vihdoinkin?
Sanoi mulle tossa keväällä ettei liittonne ollut kulissia. Käytät tismalleen samaa sanaa.
Hylännyt useimmat kaverinsa miehen (sun?) vuoksi. Katotaan onko milloin yhteydessä.
Tuskin on ystäväsi ja vaimolla on edelleen samat ystävänsä sekä meillä on muita yhteisiä ystäviä. Ap
Ei Suomessa mitään vihkivaloja uusita.