Lue keskustelun säännöt.
Pitäisi mennä jo nukkumaan, mutta ei nukuta!
18.10.2006 |
Join tuossa illalla kupillisen kahvia, vaikka yleensä en niin tee. Se taitaa kostautua nyt.
Kommentit (2)
mutta olen yksin kotona lasten kanssa niin silloin aina vaikea saada unenpäästä kiinni... =(
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Uni ei tule.