Millainen on ihana ihminen
Millainen on teistä ihana ihminen? Ylimieliset ja ilkeät ihmiset eivät ikinä ole olleet puoleensa vetäviä
Kommentit (22)
Minun mielestä kunnianhimoiset ihmiset jotka ovat terveellä tavalla ylimielisiä niin ovat ihania.
Kukaan ei tykkää epäterveydestä.
Ihminen, jolla on kyky myös KUUNNELLA toista. Se kyky on nykyihmisiltä hukassa.
Muut huomioiva, kohtelias ja kunnioittava.
Ihminen, joka ei harrasta jatkuvaa piilov*ttuilua, vaan ottaa toisen ihmisen huomioon.
Ei halua tahallaan loukata ja provosoida muita.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä kunnianhimoiset ihmiset jotka ovat terveellä tavalla ylimielisiä niin ovat ihania.
Kukaan ei tykkää epäterveydestä.
Minun mielestä tätä kommenttia alanuolittanut on joku idioootti testaaja joka voisi mennä tästä palstasta testaamaan äitiään minne hän varmasti tykkää upottaa terskansa ja te loput muut idiootit hurritte.
Ihana ihminen on mielestäni lempeä, puhuu kauniisti muille ihmisille. Hän on kohtelias ja huomioi kaikki ympärillään pienillä eleillä (katsekontaktilla, hymyllä yms). Ihana ihminen ei puhua kailota menemään, vaan antaa tilaa muille. Eli rauhallinen ja empaattinen.
Mummini, roolimallini. Hän on liian sydämellinen tähän julmaan maailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen, joka ei harrasta jatkuvaa piilov*ttuilua, vaan ottaa toisen ihmisen huomioon.
Ei halua tahallaan loukata ja provosoida muita.
2kommentissa oli juuri joku tälläinen mutta se oli sisäsiitoisen oloinen ja naamattoman oloinen. Tuntuu ihan siltä että sinä alanuolitit 2 kommenttia ja teit 5 kommenttia.
Kaksoismoraaliset ihmiset ovat epärehellisiä koska heidän mielipiteensä perustuu keinotteluun.
Ihana on kirjoitti:
Nainen joka ymmärtää paikkansa.
Fy fan.
Ihana on kirjoitti:
Nainen joka ymmärtää paikkansa.
Jep! Se paikka on aina sinun yläpuolellasi, paskainen taikinanaama!
Sellainen joka on Sydämellinen ja ystavallinen.
Mitä pahaa on jos on ylimielinen ja kertoo egostaan?
Mitä pahaa on jos on ylimielinen eikä kerro egostaan ja yrittää pomppia muiden päällä superegolla?
Eikö tämän eron tasapainoittaja ole terve kunnianhimo?
Jos ei ole niin mikä on sitten tasapainoittaja?
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa on jos on ylimielinen ja kertoo egostaan?
Mitä pahaa on jos on ylimielinen eikä kerro egostaan ja yrittää pomppia muiden päällä superegolla?
Eikö tämän eron tasapainoittaja ole terve kunnianhimo?
Jos ei ole niin mikä on sitten tasapainoittaja?
Jos kertoo egosta niin silloin myöntää egonsa. Jos ihminen ei myönnä egoaan ja elää sitä varten että ego olisi piilossa niin silloin on joku kuninkaallinen ongelma ihmiskunnassa jossa ihmiskunnan tasapainoittajan eli Kuningatar Elizabeth2 pitäisi silloin olla oikaisemassa asioita esim. Lord Rothschildin ja turkulaisen mielisairaan palloilijan superegosta jotta asiat ei menisi yli hilseen.
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllä moneen törmännyt elämäni aikana, eikä tullut nyt suoraan ketään mieleen. Varmaan äiti Teresa.
Äiti tereska. Äitini koski minun pippeliin kuin olin pieni enkä tykännyt siitä. Hän piti sitä hauskana kun se nousi ylös.
En ole kyllä moneen törmännyt elämäni aikana, eikä tullut nyt suoraan ketään mieleen. Varmaan äiti Teresa.