Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viestitteleekö teidän äidit teille joka päivä??

Vierailija
05.07.2022 |

Minun äiti viestittelee.. Kun tekee jotain, niin laittaa viestiä. Mietin onko normaalia vai onko yksinäinen ?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia ei minusta ole tuollainen päivittäinen tyhjästä asian keksiminen. Kun äiti oli elossa niin soitti, jos minusta ei kuulunut pariin viikkoon. Koskaan ei viestitelty.

Vierailija
2/52 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, onneksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin viestittelee? Palstalla olevat ovat pääosin keski-ikäisiä, joten vanhemmat ovat vanhoja. Minun äitini soittaa. Ei soittele.

Vierailija
4/52 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole millään tasolla normaalia.

Vierailija
5/52 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Täytin 40 ei soittoa tai edes viestiä.

Vierailija
6/52 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Välillä voi mennä yli kuukausikin ettei viestitellä. Ei myöskään soitella ikinä. N29

Vierailija
7/52 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tosiaan laita lapsilleni viestejä joka päivä kuin ehkä jossain poikkeustilanteessa.

Vierailija
8/52 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mua ahdistaa sekin, jos ja kun mutsi soittaa tyyliin kerran kuukaudessa. En haluaisi vastata puhelimeen...

Vierailija
9/52 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laittelen aikuisen tyttäreni kanssa viestejä muutaman kerran viikossa. Hänellä on pieni lapsi niin en viitsi niin usein soittaa kilkutella, jos siellä on jotakin just kesken. Hän kyllä vastaa viesteihin ja myös soittaa, kun miehensä on vaikka lapsen kanssa puistossa.

Vierailija
10/52 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin viestittelee? Palstalla olevat ovat pääosin keski-ikäisiä, joten vanhemmat ovat vanhoja. Minun äitini soittaa. Ei soittele.

Mun äiti 73 v ja tädit 83 v ja 85 v laittavat viestejä Whatsappissa. Eihän siihen yläikärajaa ole 🤔

Vierailija
11/52 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Välillä voi mennä yli kuukausikin ettei viestitellä. Ei myöskään soitella ikinä. N29

Surullista.

Vierailija
12/52 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa viestiä ja soittaa monesti päivässä. Käyn siellä vähintään kerran päivässä. Vietetään myös monesti lomia yhdessä

Vierailija
13/52 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Päivittäin laittaa jotain whatsapissa.

Vierailija
14/52 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soittaa vai ei soita?🤣

Vierailija
15/52 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista.

Ai? Mulle tuo olis unelmaa. Toivoisin, että vanhempani unohtaisivat minut ja voisin itse unohtaa heidät. Sama periaate kuin linnuilla; kun lennät pesästä ei ole enää mitään sitoumuksia.

Vierailija
16/52 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Päivittäin laittaa jotain whatsapissa.

Onko sulle ok?

Vierailija
17/52 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viestittele päivittäin. Vain kun on asiaa. Kun on asiaa, voin viestitellä koko päivän - kuten tänään kun yksi lapsista on lentämässä kotiin.

Vierailija
18/52 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista.

Ai? Mulle tuo olis unelmaa. Toivoisin, että vanhempani unohtaisivat minut ja voisin itse unohtaa heidät. Sama periaate kuin linnuilla; kun lennät pesästä ei ole enää mitään sitoumuksia.

Voi kuule, kyllä lintuemot huolehtii vielä pitkään pesästä lentämisen jälkeenkin. Ruokkivat ja puolustavat.

Vierailija
19/52 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajasta jäljessä, jos 70+ ei osaa viestejä kirjoittaa. Meillä 92-vuotias mummonikin osaa. Hitaasti, mutta osaa kuitenkin. Hitaus johtuu lähinnä sormien motoriikan haasteista. 

Vierailija
20/52 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi vähän kuumottaa, jos viestittelisi. On kuollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi