Viestitteleekö teidän äidit teille joka päivä??
Minun äiti viestittelee.. Kun tekee jotain, niin laittaa viestiä. Mietin onko normaalia vai onko yksinäinen ?
Kommentit (52)
Miten niin viestittelee? Palstalla olevat ovat pääosin keski-ikäisiä, joten vanhemmat ovat vanhoja. Minun äitini soittaa. Ei soittele.
Ei.
Täytin 40 ei soittoa tai edes viestiä.
Ei. Välillä voi mennä yli kuukausikin ettei viestitellä. Ei myöskään soitella ikinä. N29
No en tosiaan laita lapsilleni viestejä joka päivä kuin ehkä jossain poikkeustilanteessa.
Ja mua ahdistaa sekin, jos ja kun mutsi soittaa tyyliin kerran kuukaudessa. En haluaisi vastata puhelimeen...
Minä laittelen aikuisen tyttäreni kanssa viestejä muutaman kerran viikossa. Hänellä on pieni lapsi niin en viitsi niin usein soittaa kilkutella, jos siellä on jotakin just kesken. Hän kyllä vastaa viesteihin ja myös soittaa, kun miehensä on vaikka lapsen kanssa puistossa.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin viestittelee? Palstalla olevat ovat pääosin keski-ikäisiä, joten vanhemmat ovat vanhoja. Minun äitini soittaa. Ei soittele.
Mun äiti 73 v ja tädit 83 v ja 85 v laittavat viestejä Whatsappissa. Eihän siihen yläikärajaa ole 🤔
Vierailija kirjoitti:
Ei. Välillä voi mennä yli kuukausikin ettei viestitellä. Ei myöskään soitella ikinä. N29
Surullista.
Laittaa viestiä ja soittaa monesti päivässä. Käyn siellä vähintään kerran päivässä. Vietetään myös monesti lomia yhdessä
Joo. Päivittäin laittaa jotain whatsapissa.
Vierailija kirjoitti:
Soittaa vai ei soita?🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista.
Ai? Mulle tuo olis unelmaa. Toivoisin, että vanhempani unohtaisivat minut ja voisin itse unohtaa heidät. Sama periaate kuin linnuilla; kun lennät pesästä ei ole enää mitään sitoumuksia.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Päivittäin laittaa jotain whatsapissa.
Onko sulle ok?
En viestittele päivittäin. Vain kun on asiaa. Kun on asiaa, voin viestitellä koko päivän - kuten tänään kun yksi lapsista on lentämässä kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista.
Ai? Mulle tuo olis unelmaa. Toivoisin, että vanhempani unohtaisivat minut ja voisin itse unohtaa heidät. Sama periaate kuin linnuilla; kun lennät pesästä ei ole enää mitään sitoumuksia.
Voi kuule, kyllä lintuemot huolehtii vielä pitkään pesästä lentämisen jälkeenkin. Ruokkivat ja puolustavat.
Vierailija kirjoitti:
Ajasta jäljessä, jos 70+ ei osaa viestejä kirjoittaa. Meillä 92-vuotias mummonikin osaa. Hitaasti, mutta osaa kuitenkin. Hitaus johtuu lähinnä sormien motoriikan haasteista.
Voisi vähän kuumottaa, jos viestittelisi. On kuollut.
Normaalia ei minusta ole tuollainen päivittäinen tyhjästä asian keksiminen. Kun äiti oli elossa niin soitti, jos minusta ei kuulunut pariin viikkoon. Koskaan ei viestitelty.