Miksi monien parisuhdetta kaipaavien on niin vaikeaa sellainen löytää?
Olen ehkä ollut liian kauan parisuhteessa, koska en ymmärrä näitä ongelmia. Kyse on niistä jotka haluavat parisuhteen eivätkä ole tyytyväisiä sinkkuna.
Mistä se kiikastaa?
Kovat odotukset? Haluttomuus kompromisseihin? Mikä?
Avatkaa asiaa tyhmälle, te jotka tiedätte.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Naiset on niin nirsoja.. miksi tavismies ei kelpaa pullukkanaiselle.. pitäis olla atleettinen ja akateeminen et sais naisia
Mitäs Allulle kuuluu?
En oikein ymmärrä kaikkia kommentoijia. Tarkoittavatko ihmiset tyytymisellä eri asioita? Itselle tyytyminen on sitä, että otetaan vaan joku, jotta olisi joku. Tähän en pystyisi koskaan.
Tuolla ei ole kuitenkaan mitään tekemistä täydellisyyden tavoittelun kanssa. Olen suhteessa sen ihmisen kanssa, josta olen ensin kiinnostunut ja johon olen sitten rakastunut. Jos alkaisin miettiä asiaa vain "kylmällä järjellä" niin löytyisihän hänestä vikoja. Mutta niinhän löytyy minustakin.
Joskus mietin onko ikisinkkuus joillain myös sitä, ettei suostuta/pystytä avaamaan itseään muille. Ajatellaan vaan pragmaattisesti tasoja tms. sen sijaan, että oikeasti tutustutaan ja kohdataan ihmisiä. Varsinkin nettideittailussa voi käydä niin ettei heti ensimmäisillä treffeillä kolahda, koska tilanne on niin tekemällä tehty.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu siltä, että naiset ei ymmärrä mikä miehiä kiinnostaa kun eivät ole halukkaita kehittämään niitä ominaisuuksia.
Suurimman osan naisista joutuu hylkäämään siksi, että heidän rasvaprosentti on liian korkea ja he eivät ole kiinnostuneita liikunnasta.
Viehätys ulkomaalaisissa naisissa on usein se vartaloiden paremmuus, hoikkuus ja sirous viehättää.
Noin kuvottava luonne karkottaa, meidät hoikatkin. Tuollaisen ei pidä pariutua elävän ihmisen kanssa, nukella se rasvaprosentti olisi oikea.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on niin nirsoja.. miksi tavismies ei kelpaa pullukkanaiselle.. pitäis olla atleettinen ja akateeminen et sais naisia
Tuosta näkee yhdestä lauseesta missä on vika. Eikä se ole naisissa.
Mielestäni moni parisuhdetta etsivä/kaipaava unohtaa sen että kukaan ei ole täydellinen. Niin kauan kuin olemme ihmisiä meissä on valuvikoja ja ei niin miellyttäviä ominaisuuksia. Nämä pitää vain hyväksyä osana pakettia.
Vai niin. Katsos mua ei kiinnosta palvella herraa ja herran viikonloppu kavereita. Mitä tilastoja katselee eipä kauniita tuontejakaan vaikuta kiinnostavan. Saat ihan omin kätösin vääntää sapuskat kaveriporukalle.