Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun omaa vaimoa panee joku muu

Vierailija
04.07.2022 |

Miltä se tuntuu? En ole kokenut käytännössä mutta mietin mitä ajatuksia ja tunteita se herättää kun noin käy.

Kun ajattelen asiaa niin ahdistaa, mutta muna seisoo

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo häpäisee minua vieraiden miesten kanssa ja koko kylä tietää asian. Kaikki nauravat minulle päin naamaa kun tulevat autoilla tai kävellen vastaan. Katson nöyryytettynä, kyyneleet silmissäni toiseen suuntaan tuntien suurta nöyryytystä ja itseinhoa kun en uskalla sanoa vaimolle tai naureskelijoille takaisin. Kaikki viisi lasta ovat muiden tuotoksia.

Vierailija
62/104 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama kokemus kimpasta. Sitten kun vaimo on saatu hyvin mukaan, niin kiimaista  itse siirtyä hieman sivun

ja antaa vaimolle tilaisuus rakastella vieraan kanssa. Kiimaista  jos hän tulee toisen kanssa.

Näin se on, kun vain vaimon saa houkuteltua, olisiko joku moraalijuttu, niin hän nauttii siitä kuin sata jänistä, on se nautittavaa katseltavaa ja lopuksi itse alkaa naimaan kiimaista vaimoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ristiriitaa kun se käy näin.

Meillä oli pidempi kuiva kausi menossa ja jossain vaiheessa sitten ehdottelin, että käyköön herättelemässä halujaan vaikka vieraissa eli ikään kuin lupasin. Vaimoa ei kiinnostanut sellaiset. Tai niin hän väitti. Noh kuinkas kävikään?

Olin sitten reissussa viikonlopun ja palasinkin reilusti etuajassa sunnuntaiaamuna vaikka piti mennä iltaan. Avaimilla kotia rivariin mutta huhuiluuni ei vastattu joten ajattelin ettei ketään ole kotona. Reppu eteiseen ja keittiöön juomaan.

Yllätyspä olikin suuri kun keittiöstä avautui isot ikkunat takapihalle. Siellähän oli akti menossa terassin patjalla. Vaimo pylly pystyssä ja joku äijä tikkasi takaapäin ihan huolella. Viha kiohui ylitse ja verenpaine nousi. Sen sijaan että olilin hyökännyt takapihalle jähmetyin tuijottamaan kurkan takaa. Siinä tuijottaessa itseasiassa alkoi näyttöö aika epätodellisen herkulliselta miltä vaimo näyttää miehen kanssa. Rinnat heiluen ja huohottaen tuntui vastaanotrtavalta ja mietin tuoltako me näytetään. Ikään kuin olisi katsellut elokuvaa isolta näytöltä.

Kayselin muutaman minuutin pariskunnan touhua kunnes äijä veti ulos ja lennätti spermansa kaaredss vaimon takapuolelle. Tuossa vaiheessa päätin kahmaista reppuni ja poisyia autolle ja huoltsikalle. Sieltä sitten kahvin yhgeydessä soitinkotia ja kerroin olevani tulossa ihan pian.

Vastassa kaulaani kiepsahti juuri suihkusta tullut vaimo joka oli kuulemma ottanut takapihalla aamun aurinkoa ja päättänyt sen suihkuun. Tosi ystävällinen kjn keitti kahvit ja halaili. En ole maininnut edelleenkään että tiedän jotain mitä ei pitäisi.

Illasta antoi muuten minullekkin suuhoidon sohvalla. Ei tosin muuta vedoten menkkoihin.

Vierailija
64/104 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on monta kertaa vuodessa parin-kolmen viikon keikkatyö. On sovittu, että silloin saa käydä vieraissa, kunhan taudeilta suojaudutaan. Minulla on sen verran rankkoja ne keikkatyöpäivät, etten jaksa jos kerran viikossa. Kun tulen kotiin, on vaimolla usein alapää turvoksissa ja kävely vaikeaa. Mutta niin kiltti ja tyytyväinen hän ei ole koskaan muulloin. Kuka tai ketkä ovat kololla nautiskelleet, ei minulle kuulu.

M35

Vierailija
65/104 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se helvetin kiihottavaa katsella, kun tuttavapariskunnan mies panee vaimoa. Samalla toki itse panen hänen vaimoaan...

Vierailija
66/104 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaimosi käynyt naisporukan kanssa Lapissa? Yksin laivalla tai ulkomaanmatkalla?

Ehkä vaimosi on sarjapettäjä niin, että et tiedä siitä mitään.

Vierailija
67/104 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kiihottavaa. Harrastan samaa toisen vaimon kanssa 💦💦

Vierailija
68/104 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä paneeko muita, lupa on. Itse panen muita naisia. 

Vierailija
69/104 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän olisi ero samalla minuutilla.

Vierailija
70/104 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on. Vaimo kertoi pettäneensä. Olin ensin suuttunut, mutta melko pian ajattelin, ettei vene soutamalla kulu. Myöhemmin kuulin yksityiskohtia tilanteesta, joista huomasin kiihoittuvani. En tuntenut itseäni nöyryytetyksi, vaan vähän jopa ylpeäksi, että vaimoni oli toisen miehen mielestä haluttava. Tämä kiihotus paransi seksieläämme kotona. Seksiä oli enemmän ja kokeiltiin kaikkea uutta. Vaimo tapasi miestä satunnaisesti ja kertoi satunnaisesti jälkikäteen. Kokeilin itsekin muita naisia kun oletin sen olevan tasapuolista ja ok. En tuonut näitä hoitoja esille, mutta tiesin vaimoni tietävän. Sekin paransi sekin määrää ja laatua kotona.

Kerran kävi niin, että eräs puolituttu nainen kertoi kännissä minulle haluavansa seksiä meidän kanssa kimppakivaa. Kerroin tästä kotona ja huomasin vaimoni kiihoittuvan. Pantiin kuin kanit ja fiilisteltiin ajatuksella. Kummallakaan ei ollut kokemusta kimpasta, eikä vaimollani toisesta naisesta. Vaimollani ei kuitenkaan rohkeus riittänyt ja hyvä tilaisuus jäi käyttämättä. Luulen, että vaimolleni olisi mielummin sopinut MMN kuin NNM. 

Homma jatkui vuosia ja vaimolla oli koko ajan sama vieras mies, minulla satunnaisia hoitoja. Kuitenkin kun vaimo sai tietää yhdestä tällaisesta naisesta, niin hänen kuppinsa meni nurin. Vaimoni kuvitteli, että minulla olisi ollut tunteet pelissä tämän naisen kanssa, vaikka näin ei ollut. Ero tuli.

Tarinan opetus on se, ettei parisuhteessa tulisi rajoittua seksiin vain yhden ihmisen kanssa. Tietoisuus siitä, että vipinää on muuallakin kuin omassa makuuhuoneessa parantaa seksiä kokonaisvaltaisesti.

Vierailija
71/104 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän siinä kiihottaa, kun tulen toisen vaimoon paljaalla ja lopuksi laukean syvälle sisään.. jos vaikka raskaaksi -kiihottaa!

Vierailija
72/104 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauselämäämme ei kuulu toisen osapuolen häpäiseminen, nöyryyttäminen tms. En voisi kuvitellakaan sellaista tilannetta, että minua panisi "kuin vierasta sikaa" vieras mies tai jopa useampi yhtäaikaa, mieheni tuijottaessa vieressä, kulli kourassa.  

Vierailija
73/104 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nähnyt, kun vaimo nussii vieraan kanssa, mutta ajatus saa kovaksi. En ollut asiaa miettinyt aiemmin, mutta sattui aiemmin sellainen juttu, että vaimolla tuli pienimuotoinen ihastus töissä, ja meni ystävänsä kanssa salaa kuuntelemaan tämän ihastuksen konserttia. Vaimo oli päätynyt illan päätteeksi tämän miehen kanssa kahden kesken meidän autoon. Olivat jutelleet siellä ja lopulta pussailleet ja halailleet.

Vaimon kertoman mukaan jäi tähän, ja hän oli yllättynyt, että oli mennyt niin pitkälle. Uskon häntä, kun asiaa käyty huolella läpi. Se, että asia tapahtui salassa tuntui petokselta ja pahalta, mutta toisaalta se ajatus, että vaimo pussailee autossa, niin olen fantasioinut, että olisi laittanut käden miehen haarojen väliin ja hieronut vähän katsoen miestä samaten hymyillen silmiin. Pyytänyt sitten miestä aukaisemaan farkkujen nappeja ja ottanut suihin ja pannut oikein kunnolla. Tätäkin kirjoittaessa ajatus kiihot

On siellä nairu. Sori vaan

74/104 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni harrastaa seksiä kahden miehen kanssa, Minulla on rakastajatar ollut monta vuotta, Harrastamme seksiä kolme kertaa viikossa. Paljaalla aina,

Vierailija
75/104 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin moninaisuuden perusta on, että ihminen, niin nainen kuin mieskin, on rakenteeltaan moniavioinen, kuten melkein kaikki suvullisesti lisääntyvät olennot. Pitkä KULTTUURIN tuoma yksiavioisen seksin vaatimus on kuitenkin hämärtänyt tämän tosiasian niin, että jotkut aivan vakavissaan kiistävät sen.

Kun otamme tosiasian TODESTA, moni mystinen asia alkaa selvitä. Niin halu parinvaihtoon, sivusuhteeseen, kimppakivaan, peräkkäisiin seksisuhteisiin - vaikka vain yksi kerrallaan - KAIKKI ovat sopeutumia moniavioiseen taipumukseen.

Mutta niin on myös kiihottuminen siitä, kun oma rakas tekee jotakin seksiin liittyvää toisen kanssa. Nauttii siitä, että voi herrasmiehelle näyttää vittuaan ja tämä katselee sallien kyrpänsä olla aivan pystyssä yhtään yrittämättä piilotella, eli ilmaisee sanattomasti, että HERTTAILU on tullut perille.

Ystäväpariskunnan rouva nauttii, kun saa aina saunassa toisen miehen läsnä ollessa sormettaa vittunsa, ja mies saa nauttia sen katselemisesta. Samoin kyykkypissalla käynti on luonteva tapa toteuttaa haluaan näyttää vittuaan.

Kaiken tämän ymmärrämme paremmin, kun tajuamme, että ihminen on perusrakenteeltaan moniavioinen. Evoluutio on luonut myös moniavioisuuden vastakkaisen tendenssin, mustasukkaisuuden, mutta se EI POISTA moniavioista taipumusta, vaan nämä kaksi tendenssiä asettuvat TASAPAINOON, kuten muutkin evoluution luomat tendenssit.

Evoluution luomukset eivät suinkaan ole modaalisen logiikan tai matematiikan kaltaisia, vaan TASAPAINOISIA KOMPROMISSEJA, jotka soveltuvat parhaiten ympäristöön, mutta huomattavalla viipeellä ympäristön muutokseen verrattuna.

Evoluutio toimii vain ja ainoastaan geneettisesti. 100 000 vuoden viive kulttuuriin verrattuna ei ole vielä paljon. Moraalispohjaiset selitykset, kuten puheet jommankumman sukupuolen huonoudesta, eivät lisää tietoa. Kynis

Vierailija
76/104 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika homolta tuo toisen miehen sperman ihannointi kuulostaa

Minusta myös liukkaille pääsy - eli toisen miehen sperma - kulostaa liian homolta, joten pidän selvänä, että parinvaihdossa pitäisi olla vuorokauden tauko, tai edellinen mies olisi vähintään lauennut kortsuun.

Ymmärrän kuitenkin, että sangen yleinen halu liukkaille on evoluution luoma halu, joka perustuu spermakilpailuun ja siihen, että jälkimmäisen miehen mahdollisuus tulla isäksi on n. 90 %, koska hänen kyrpänsä pumppaa pois naisen emättimestä n. 90 % edellisen miehen spermasta. Kynis

Vierailija
77/104 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä kiihotuksena toimii ihan vain se että varattu nainen on mennyt antautumaan toiselle miehelle. Ajatus siitä että toinen mies on nauttinut vaimostani vaikka alkukantaisesti ajatellen vain minulla pitäisi olla siihen oikeus. Pelkästään se että joku toinen mies katselee vaimoani kiihottaa melko paljon. Kiihotusta lisää se jos nainen ollut seksiä harrastaessaan kiimassa ja saanut vieraasta miehestä suurta nautintoa. Se herättää ehkä jonkin alkukantaisen kilpailuasetelman.

Alkujaan oli niin että halusin päästä vierestä seuraamaan aktia. Toki se vieläkin olisi kiihottavaa, mutta nyt on alkanut kiehtomaan enemmän se että vaimoni käy seikkailemassa ja palaa sitten luokseni. Tietysti haluan kuulla tapahtumista ja jos vaimoni ei kerro ihan kaikkea niin siitä syntyvä uteliaisuus ja epätietoisuus lisää tuskaa ja kiihotusta.

Psykopaattinarsistitutkija Sam Vakinin mukaan tuo johtuu siitä,että narsisti pysähtyneen kehityksensä vuoksi (alitajuisesti) tietää, ettei pysty tyydyttämään naistaan miehenä fyysisesti ja pitääkseen tämän, tarjoaa tälle toisen tien. Lisäksi tietysti se, että narsisti esineellistää kumppaninsa. Tässäkin puhutaan Rouvista ja Vaimoista sen kuuloisesti, että on ihan sama mikä minna tai sari siellä sattuu olemaan vaimon paikkaa pitämässä.

Psykologismia eli kyökkipsykologiaa. Mielipiteitään latelevan psykologistin nimittäminen tutkijaksi on silkkaa pelleilyä. 

Vierailija
78/104 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneskelin jonkun aikaa perheenäitiä kenen mies halusi, että vieras panee vaimoa. Aina kun me oltiin pantu, rouva lähti kiireellä kotia ukon pantavaksi. Outoa, mutta minä sain hyvät kyydit kiimaiselta rouvalta ja ukko kai sai mitä halusi kun pääsi minun liukkaille.  

Vierailija
79/104 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paneskelin jonkun aikaa perheenäitiä kenen mies halusi, että vieras panee vaimoa. Aina kun me oltiin pantu, rouva lähti kiireellä kotia ukon pantavaksi. Outoa, mutta minä sain hyvät kyydit kiimaiselta rouvalta ja ukko kai sai mitä halusi kun pääsi minun liukkaille.  

Minun vaimoa ollaan pantu kaverini kanssa kolmestaan ja ovat olleet myös kahdestaan naimassa. Kaverini kertoo oman version ja vaimoni oman version. Muutama vuosi sitten vaimoni löysi itsellee varatun miehen josta tuli hänelle ns vakkari. 

Vierailija
80/104 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollani oli aikoinaan, lapsikiireiden lomassa rakastaja. He kävivät kesämökillämme viettämässä herkkiä hetkiään. Lakanat olivat eritteissä. takkaan oli heitetty paperipyyhkeitä, joilla oli eritteet siivottu pillusta.

Vaikka tämä kaikki tuli kuin puskista, kiihotti se tavalla, jollaista en ennen ole kokenut. Kävimme pariterapiassa, kerran. Kerran siksi, että miespsykologi sanoi alkuun minulle, että kyllä sinua varmaan v...ttaa, kun vieras mies n...ii vaimoasi. No, en mennyt toista kertaa....

M58