Kun omaa vaimoa panee joku muu
Miltä se tuntuu? En ole kokenut käytännössä mutta mietin mitä ajatuksia ja tunteita se herättää kun noin käy.
Kun ajattelen asiaa niin ahdistaa, mutta muna seisoo
Kommentit (122)
Meillä pystyvä ulkopuolinen mies on pelastanut meidän yhteisen liiton jatkamaan niin, että olemme tehneet päätöksen yhteisestä haudasta.
M62
Olen kokenut, että joitakin pareja kiihottaa erityisesti se kun vaimo antautuu paljon itseään vanhemman, lähes kaksimetriä pitkän, isokaluisen miehen naitavaksi
On tosi kiihottaavaa, kun mies katsoo vierestä miten hänen kiltti pikku rouvansa ulvoo nautinnosta, kun työnnyn sääliä tuntematta yhä uudestaan ja uudestaan isolla kyrvälläni aivan juurta myöten vaimon tiukkaan pilluun
Kerran panimme vaimoani kaverini kanssa kimpassa. Hän sai panna ensin ja minä katsoin vierestä kulli pystyssä kun vaimoni otti kullia sisään jalat korvissa. Koetin siitä välistä häpyhuulia ja käteni osui välillä kaverin kaluun. Hän ähkäisi ja sanoi että jatka vaan jos kehtaat. Kaveri pani ja loppuun ja minä hieroin hänen kalun tyveä samalla kun hän laukesi. Eka kerran tunsin kun kalu potki ja vaimon pillu alkoi supistella. Kaveri sanoi sen tuntuneen hyvältä ja teki saman minulle hetken päästä.
Tuollaisen parin kanssa kun kerran pääsis naimaan 58v mies haluaisin lopuksi nuolla hänen spermaista pillua
Kilpailuvietti siinä kai herää, toisen miehen tyhjennettyä lastinsa oman naisen pilluun, luolamies aisurin sisällö herää ja tämä haluaa laskea omat spermansa syrjäyttämään alfan siittiöt. Ikivanhaa perimää, joka herättää aisurin muuten kovin vähäiset halut ja kyvyt. Joillakin taitaa olla bi taipumuksiakin alistumisfantasioiden lisäksi, kun alfan tuore sperma näyttää maistuvan just kunnolla kankea saaneen vaimokullan pillusta annosteltuna.
Joskus nuorena kaverin kanssa naitiin yhtä tyttöä vuorotellen kun tyttö ei tiennyt kumman kanssa seurustelisi. Lopulta valitsi minut mutta ei seurusteltu kuin puolisenvuotta. Ja silloin huomasin kiihoittuvani siitä kun hän jatkoi myös tätä kaverini panemista. Tuli sitä useammat liukkaat ja sperman nuolemiset tehtyä ja esittelin että en tietäisi mitään. Voisi kait tuo olla kivaa näin aikuis iälläkin oman vaimon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kilpailuvietti siinä kai herää, toisen miehen tyhjennettyä lastinsa oman naisen pilluun, luolamies aisurin sisällö herää ja tämä haluaa laskea omat spermansa syrjäyttämään alfan siittiöt. Ikivanhaa perimää, joka herättää aisurin muuten kovin vähäiset halut ja kyvyt. Joillakin taitaa olla bi taipumuksiakin alistumisfantasioiden lisäksi, kun alfan tuore sperma näyttää maistuvan just kunnolla kankea saaneen vaimokullan pillusta annosteltuna.
Hmm varmaan aika yksilöllistä. Itse bi-mies, naisen kanssa tällä hetkellä. Ei jotenkin tuo alisteinen cuckold-fantasia nappaa tai mällien nuoleminen kumppanin pillusta.
Joku spit-roasting homma vois toimia tai se, jos löytyis joku twinkkilutka mun ja naisen leikkikaluksi. Käytännössä usein käy niin, että tosielämässä paljon paskempaa kun ne fantasiat...
Joku bull astumassa mun naista saisi heräämään lähinnä luolamiehen, joka pakkaa kamansa ja lähtee pois
Itselläni on ilmeisesti ns.hotwife ja bi, mikäli olen termejä oikein ymmärtänyt. En tunne olevani mikään aisuri, vaan nautin todella paljon kun tiedän tai näen kun vaimoni nauttii tai olen itse mukana. Vaimon on hyvin itsevarma, kaunis ja on aina vetänyt miehiä sekä naisia puoleensa ikään katsomatta. Mutta on tarkka kenen kanssa on kaksin tai kimpassa.
M55 ja yli 30v naimisissa upean naisen kanssa
Moi
Ollaan 58 v pari.vaimo on nuorekkaan näköinen sopusuhtainen nainen.takapuoli on hänellä äärimmäisen hyvännäköinen,pitää yleensä tiukkoja farkkuja ja yleensä saa valtavasti kehuja niin nuorilta kuin muiltakin.kiihottaa suunnattomasti kun näen esim kaupassa kuinka miehet kuolaa hänen takamustaan kun hän kumartuu.ollaan keskusteltu toisesta miehestä ja kumpaakin on alkanut kiihottamaan se ajatus.olen luvannut vaimolle että jos tilaisuus hänelle tulee päästä toisen kainaloon niin anna palaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä se haittaa, jos joku muu panee vaimoanne. Ei se ole teidän miesten omaisuutta. Antaa hänen nauttia.
No kyllä se haittaa, jos on yhdessä sovittu, ettei niin tehdä. Siinä silloin petetään luottamus. Luottamus on suhteessa kuitenkin todella tärkeää.
Suhteita on monenlaisia, mutta lähes kaikissa on jonkunlaiset pelisäännöt sovittuna seksi-, ja muistakin asioista. Muutoin ne eivät toimi.
M46
Mites homoa on kun pantiin kaverin vaimoa 2 kullia pillussa ja paljailla.lopulta spermat sekaisin sisään ruiskittiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä se haittaa, jos joku muu panee vaimoanne. Ei se ole teidän miesten omaisuutta. Antaa hänen nauttia.
No kyllä se haittaa, jos on yhdessä sovittu, ettei niin tehdä. Siinä silloin petetään luottamus. Luottamus on suhteessa kuitenkin todella tärkeää.
Suhteita on monenlaisia, mutta lähes kaikissa on jonkunlaiset pelisäännöt sovittuna seksi-, ja muistakin asioista. Muutoin ne eivät toimi.
M46
Totta kai se haittaa, jos on yhdessä sovittu, että ei panna muiden kanssa ja siitä huolimatta jompi kumpi panee. Se on pettämistä. Tässä ketjussa ei olekaan kyse siitä, vaan siitä, miksette antaisi vaimollenne lupaa panna jonkun muun kanssa. Antaa hänen nauttia.
Mistä löytyisi mukava mies, jolla keskivertoa isompi kalu, tyydyttämään mun 50v hoikkaa avopuolisoani? Itse en valitettavasti kykene enää ja naisen tekee kuitenkin kovasti mieli.
Kaakkois-suomi
Vierailija kirjoitti:
On se helvetin kiihottavaa katsella, kun tuttavapariskunnan mies panee vaimoa. Samalla toki itse panen hänen vaimoaan...
Ihanaa molemmin päin mutta paras oli kun tuon rouvan kanssa katselimme kun hänen miehensä pani vaimoani. Kiihotuimme kumpikin kun jättivät kondomin laittamatta ja mies antoi siemenensä singota vapaasti vaimoni uumeniin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeastiko kysyt, että miltä se tuntuu kun joku muu panee omaa vaimoa. No paskalta se tuntuu. Todella paskalta.
Vaihdoin oven lukon, ei tuntunut sen kummemmalta, tavarat siirsin ulos kuomukärryyn. Satuin omistamaan asunnon yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeastiko kysyt, että miltä se tuntuu kun joku muu panee omaa vaimoa. No paskalta se tuntuu. Todella paskalta.
Vaihdoin oven lukon, ei tuntunut sen kummemmalta, tavarat siirsin ulos kuomukärryyn. Satuin omistamaan asunnon yksin.
Hienosti toimittu autoilijalta! Asunnon lisäksi omistat siis myös vetokoukun. 💋
Noh, vaimon torstain joogavuoro on kyllä muuttunut oudoksi kun se näköjään tapahtuu yksityistuntina. Olen pari kuukautta ollut selvillä asiasta ja kyselenkin aina sen jälkeen että oliko kivat asennot tälläkin kertaa. Ja ei se taida tietää ja tajuta tilannetta. Ihan hauskaa tavallaan.
On todella kiihottavaa katsella kun vaimo on sohvalla puolimakaavassa asennossa reidet levällään ja tuttavapariskunnan mies on polvillaan lattialla vaimon reisien välissä ja panee vaimoa. Toki samalla itse panen tuttavaperheen naista joka on samassa asennossa sohvalla kuin oma vaimo