Kun omaa vaimoa panee joku muu
Miltä se tuntuu? En ole kokenut käytännössä mutta mietin mitä ajatuksia ja tunteita se herättää kun noin käy.
Kun ajattelen asiaa niin ahdistaa, mutta muna seisoo
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
kaisatekiaisan kirjoitti:
On todella kiihottavaa katsoa tai jälkeenpäin kuulla kun vaimo flirttailee toisten miesten kanssa ja on sitten valinnut uroksen jonka kanssa parittelee ja itse joutuu odottamaan kiimassa kotona.
On siinä ehkä vähän sitä nöyryytystäkin joka kiihottaa mutta eniten kiihottaa ihan vaan se kun tietää paljon vaimo riettaasti nauttii, antaa ja saa.
Paras hetki on kuulla kun vieras mies panee kovempaa ja kovan karjahduksen möytä laukeaa isosti vaimon sisään. Sitten kun homma on valmis ja vetää kalun ulos ja vaimon pillu pursuaa vierasta spermaa kunnolla ja osa valuu lakanoillekkin. Heti tekee mieli liukkaille
Tuo on kyllä ihanaa...
hävettävää mutta kiihottavaa samalla että pari kaveria tietää että puoliso käy yhden kaverin luona harrastamassa seksiä.
Yksinkertaisesti kiihottavaa. Oma vaimo harrastanut pari kertaa suuseksiä tuttunsa kanssa ja haluaisi varmasti vieläkin mutta itse haluaisin ennemmin ventovieraiden kanssa,ettei ala tunteet syventyä. Tyttöjen illassa viimeksi oli saanut kymmenen vuotta nuoremman miehen baarissa halukkaaksi, olisi oman kumppaninsa jättänyt ja vaimoani vikitellyt. Onhan se kiva sitten panna kotona, kun tietää että vientiä on. Vaimokin itsevarmempi.
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaisesti kiihottavaa. Oma vaimo harrastanut pari kertaa suuseksiä tuttunsa kanssa ja haluaisi varmasti vieläkin mutta itse haluaisin ennemmin ventovieraiden kanssa,ettei ala tunteet syventyä. Tyttöjen illassa viimeksi oli saanut kymmenen vuotta nuoremman miehen baarissa halukkaaksi, olisi oman kumppaninsa jättänyt ja vaimoani vikitellyt. Onhan se kiva sitten panna kotona, kun tietää että vientiä on. Vaimokin itsevarmempi.
Mitä sellaisella rouvalla tekee, jos muut ei häntä himoitse?
Arvelen suuren enemmistön miehistä haluavan nähdä oman naisensa vieraan miehen käsittelyssä....
M43
Vierailija kirjoitti:
Arvelen suuren enemmistön miehistä haluavan nähdä oman naisensa vieraan miehen käsittelyssä....
M43
Arvelet väärin.
Mä haluaisin sm-suhteen kaverimiehen kanssa, mutta en ole varma mitä oma mieheni sanoo. Ollaan sen kaverin kanssa jo kauemmin pohdittu asiaa ja hänen vaimonsa olisi ok asian kanssa. Toivon, että oma mieheni pitäisi ajatuksesta myös, koska hän ei välitä sm-seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä kiihotuksena toimii ihan vain se että varattu nainen on mennyt antautumaan toiselle miehelle. Ajatus siitä että toinen mies on nauttinut vaimostani vaikka alkukantaisesti ajatellen vain minulla pitäisi olla siihen oikeus. Pelkästään se että joku toinen mies katselee vaimoani kiihottaa melko paljon. Kiihotusta lisää se jos nainen ollut seksiä harrastaessaan kiimassa ja saanut vieraasta miehestä suurta nautintoa. Se herättää ehkä jonkin alkukantaisen kilpailuasetelman.
Alkujaan oli niin että halusin päästä vierestä seuraamaan aktia. Toki se vieläkin olisi kiihottavaa, mutta nyt on alkanut kiehtomaan enemmän se että vaimoni käy seikkailemassa ja palaa sitten luokseni. Tietysti haluan kuulla tapahtumista ja jos vaimoni ei kerro ihan kaikkea niin siitä syntyvä uteliaisuus ja epätietoisuus lisää tuskaa ja kiihotusta.
Minun vaimoni kertoo Lapin reissuistaan ja laivam
Vierailija kirjoitti:
Sehän siinä kiihottaa, kun tulen toisen vaimoon paljaalla ja lopuksi laukean syvälle sisään.. jos vaikka raskaaksi -kiihottaa!
Nyt taisi Naantaliin mennä
Tai ainakin sinne suunnalle...
Ehkä se on sun, se lapsi
Kovin paljon näyttää työkaverin tuotokselta...
Mutta Oho
Turkulaisen tunnistaa....
Vaimo käy silloin tällöin kaverilla tai jollain panomiehellä naitavana. Tämä tapahtuu luvan kanssa, mutta tiedän, että aina se ei kerro jälkeenpäin. Jos hän ei ole kertonut, mutta arvaan kyllä mitä on tapahtunut, niin nussittua vaimoa katsellessa masentaa ja ahdistaa. Mutta, mutta kun tiedän, että nyt on tapaamassa jotain miestä ja siellä jalat levällään annetaan pillua, niin se odottaminen ja överi kiihko vaimoa kotiin odottaessa on koukuttavaa. Niin koukuttavaa, että aina tähän palataan uudestaan ja uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo käy silloin tällöin kaverilla tai jollain panomiehellä naitavana. Tämä tapahtuu luvan kanssa, mutta tiedän, että aina se ei kerro jälkeenpäin. Jos hän ei ole kertonut, mutta arvaan kyllä mitä on tapahtunut, niin nussittua vaimoa katsellessa masentaa ja ahdistaa. Mutta, mutta kun tiedän, että nyt on tapaamassa jotain miestä ja siellä jalat levällään annetaan pillua, niin se odottaminen ja överi kiihko vaimoa kotiin odottaessa on koukuttavaa. Niin koukuttavaa, että aina tähän palataan uudestaan ja uudestaan.
Juurikin näin menee, myös meillä. Niin koukussa hommaan että vaikea lopettaa, vaikka molemmilla välillä morkkis, niin kohta jo samakaava toistuu.
Tuo on niin ihanaa ja siinä ei ole kuin voittajia
Vierailija kirjoitti:
Erittäin kiihottavaa on myös seurata vaimon laittautumista panoreissuaan varten.
M46
Sama täällä. Hävettää ja nolottaa mutta kiihotus on niin vahva, että aina suostunkun vaimo haluaa lähteä panemaan. Surkeaksi tunnenitseni, mutta se vieraan nussiman vaimon kotiinpaluu ja hellyys ja lohtuseksi mahtavaa.
Vietimme vaimoni nelkyt vuotispäivää , kaverit kävi kahvilla mutta illalla tuli minun neljä kaveria tarkoituksena saunasta ja otta paukkuja . Myös vaimoni oli mukana ja istuskeltiin musiikki soi , illalla kuncoltiin jo hiukka kännissä niin ehdotin vaimolle että hän tanssisi meille ja siitä tulikin tanssi eli striptiis esitys , vaimoni oli eniten kännissä ja hän aloitti tanssin , pikkuhiljaa hän riisui itseään , kyllä kaverini tuijottivat vaimoani kun hän riisui lopuksi rintsikat ja sitten lensivät pöksyt pois . Vaimoni tanssi , hieroi tissejään ja laittoi sormensa pilluun , siinä hän hieroi pilluaan ja lähti makuuhuoneeseen, tuli sieltä dildon kanssa ja ajoi minut pois nojaatuo,ista , istui siihen ja nosti jalat nojatuolin käsituelle ja alkoi dildolla hieromaan klitoristaan . Kavereista yksi sanoi , eihä tässä pysty istumaan kun kulli seisoo kokoajan , vaimoni siihen , pitäskö kulli laittaa tänne ja osoitti pilluaan , kaveri sanoi mieli tekisi mutta eihän se sovi , minä siihen ei muutku meet nussimaan ei se siitä kulu . Kaveri laski housunsa ja meni vaimoni eteen , veti vaimoni pyllyn nojatuolin reunalle ja työnsi kalunsa pilluun ja alkoi nussimaan , kyllä vaimoni tykkäsi kun sai vierasta kullia . Sanoin toisille kavereille että , kyllähän mekin nussitaan ja kaikki olivat valmiita nussimaan . Vuoronperää käytiin nussimassa vaimoani ja minä viimeksi , kyllä oli pillu liukas ja olihan sitä spermaa valunut pillusta aikamoinen määrä . Kyllä vaimonikin sai , häneltä tuli ainakin kolme kertaa orgasmi . Kun kaikki olivat nussineet ja olin pyyhkinyt spermat pois lattialta ja pillusta jatkoimme illanviettoa . Sanoin vaimolleni , taisit saada hyvän lahjan kun sait kullia kunnolla , vaimo hymyili kaikille ja sanoi , paras lahja minkä olen koskaan saanut , sopiiko jos saisin vielä illalla lahjoja lisää . Kaverit olivat heti mukana ja sanoivat kyllä sinulle pitää lisää antaa vielä lahjoja .
Vierailija kirjoitti:
Vietimme vaimoni nelkyt vuotispäivää , kaverit kävi kahvilla mutta illalla tuli minun neljä kaveria tarkoituksena saunasta ja otta paukkuja . Myös vaimoni oli mukana ja istuskeltiin musiikki soi , illalla kuncoltiin jo hiukka kännissä niin ehdotin vaimolle että hän tanssisi meille ja siitä tulikin tanssi eli striptiis esitys , vaimoni oli eniten kännissä ja hän aloitti tanssin , pikkuhiljaa hän riisui itseään , kyllä kaverini tuijottivat vaimoani kun hän riisui lopuksi rintsikat ja sitten lensivät pöksyt pois . Vaimoni tanssi , hieroi tissejään ja laittoi sormensa pilluun , siinä hän hieroi pilluaan ja lähti makuuhuoneeseen, tuli sieltä dildon kanssa ja ajoi minut pois nojaatuo,ista , istui siihen ja nosti jalat nojatuolin käsituelle ja alkoi dildolla hieromaan klitoristaan . Kavereista yksi sanoi , eihä tässä pysty istumaan kun kulli seisoo kokoajan , vaimoni siihen , pitäskö kulli laittaa tänne ja osoitti pilluaan , kaveri sanoi mieli tekisi
Toki näin tapahtui. Joulupukkikin on olemassa.
Kiihottahan se kun näkee kun joku / jotkut Miehet, tutut tai tuntemattomat nussii vaimoani .. jonkun kerran on ollut useamman miehen porukka ja näkee kuinka vaimo saa kullia ja kunnolla ja itse pääsee nussimaan spermaista pillua . Kyllähän siinä omat riskinsä on kun naijaan pojalla, voi vaimo,ta pettää ehkäisy tai tulee joku tauti mutta onneksi ei ole kumpaakaan tapahtunut .
Pelottavan esimerkin näin läheltä. Kaverilla fantsu tästä. Hänellä pieni ja laukee nopeesti. No hakivat joltain sivulta kylän kovimman kyntökoneen. Siinä oli molemmin puolista kivaa vaan se ilta. Kaikki varmaan tietää miten tämä päätty. En suosittele. Ai niin se nainenkaan ei sit loppupeleissä ollut voittaja, päin vastoin...