Tapailumiehellä ei ole mitään sometilejä
Pitäisikö olla huolissaan? Tuo vaikuttaa kyllä aika oudolta
Kommentit (32)
Vaikuttaa harvinaisen fiksulta mieheltä
Hoo Moilanen kirjoitti:
Mitä sometilejä pitäisi olla?
Useimmilla normaaleilla ihmisillä on ainakin Instagram ja Facebook, monilla myös snapchat ja Twitter
Miksi ei ole? Riippuu ihan syystä. Jos siksi, että on koko ajan liian kännissä muistamaan salasanojaan, ei hyvä.
Jos siksi, että haluaa säilyttää mielenrauhansa ja tehdä muita juttuja, ihan ookoo.
No kyllä tuo haiskahtaa siltä, ettei miehellä lle kavereita tai sosiaalista elämää. Itselläni ainakin hälytyskellot soisivat tuossa vaiheessa
Sillä on, mutta keksityillä nimillä.
Voi miten kivaa. Mies täällä ei tee sometilillään muuta kun etsii uutta kusetettavaa, sitä ei vain myönnä. Koko ajan netissä, muttei tiedä että mulla on asunto jo varattuna eli ero väistämätön.
Vierailija kirjoitti:
Hoo Moilanen kirjoitti:
Useimmilla normaaleilla ihmisillä on ainakin Instagram ja Facebook, monilla myös snapchat ja Twitter
Facebook onkin aika yleinen. Muut on lähinnä julkisuudenkipeiden nuorten juttuja. Itse olen pärjännyt WhatsAppilla.
Juu. Ei ole tilejä omalla nimellä.
Jos ei ole edes pyllyään kuvannut muille esiteltäväksi niin jätä se sika.
Räpeltääkö ja tuijottaa kumminkin kännykkäänsä tavatessanne. Kaikki normaalit räpeltää koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Hoo Moilanen kirjoitti:
Höpsis. LinkedIn on ainoa mitä ehkä tarvitsee.
Mulla on vaan vanha facebookki jota en ole vuosikausiin päivittänyt
Ei ole naisillakaan. Helpottaisi jos saisi yhden hyvän kuvan itsestään ilman iho-ongelmia. Iso peili pitäisi saada myös kuvaamiseen, kännykkä ottaa liian läheltä.
Vierailija kirjoitti:
Hoo Moilanen kirjoitti:
No ei. Ainakin miehillä on ihan yleistä ja normaalia ettei ole, jos mies ei ihan nuori 15-20 ole.
Mulla on vain wa, jos sitä nyt voi edes laskea. Ai niin ja linkkari, jota en ole vilkaissut vuosiin. Instaa, facea yms en ymmärrä. N38
Ööööööö?