Tapailumiehellä ei ole mitään sometilejä
Pitäisikö olla huolissaan? Tuo vaikuttaa kyllä aika oudolta
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Hoo Moilanen kirjoitti:
Mitä sometilejä pitäisi olla?
Useimmilla normaaleilla ihmisillä on ainakin Instagram ja Facebook, monilla myös snapchat ja Twitter
Nuo "ihmiset" ovat mielestäni degeneraattaja, ei oo normaalia tommonen
Tyyppi, jolla on sometilejä tai tatuointeja, kannattaa kiertää kaukaa!!
Vierailija kirjoitti:
Hoo Moilanen kirjoitti:
Mitä sometilejä pitäisi olla?
Useimmilla normaaleilla ihmisillä on ainakin Instagram ja Facebook, monilla myös snapchat ja Twitter
Itsellä ig ja fb ollut kyllä, mutta ei enää muutamaan vuoteen. En kokenut saavani niistä (enää) mitään lisäarvoa elämääni, pikemminkin päinvastoin.
No voi jumalauta. Eihän se nyt mikään meriitti ole että räplää sometileillä kaiket päivät.
Lasketaanko WhatsApp sometiliksi? Tai no, ainakin LinkedIn taitaa olla sellainen? En koe tarvetta esitellä elämääni muille ihmisille. Kavereita voi tavata kasvotusten. Olenko epänormaali?
Mies arvostaa yksityisyyttään eikä liihottele vain pikatrendien perässä. Kuulostaa hyvältä.
Ei minullakaan ole muita sometilejä kuin tämä ATK-netti.
Jos haluan tulla keskustelemaan kanssanne tänne someen, kirjoitan ATK-laitteeni Mosaic-selaimen osoiterivistölle sanat: https://www.vauva.fi Ja Kappas olen täällä keskellä somea ilman tilejä.
Töissä yksi itseäni vanhempi muija jauhaa koko ajan siitä, että miksi minä en ole Facessa tai Instassa.
M 48
En itsekään ole noissa missään, ainoastaan Whatsapissa prepaidilla. Olen kuitenkin valmis kivalle miehelle kertomaan enemmänkin elämästäni ja viettämään aikaa niin, ettei tarvitse epäillä että olenkin suhteessa.
Pyydä miestä kutsumaan sinut luokseen ja viettäkää viikonloppu hänen kotonaan. Jos tuo ei missään vaiheessa onnistu, niin sitten on epäilyttävää.
Ei voi stalkata 😱
Mihin sitten käytät elämäsi kun et voi stalkata??😱😱😱