Käyttääkö ihmiset vielä paljon maskeja kauppakeskuksissa?
Oli tarkoitus lähteä tässä parin päivän päästä maalle 8-kymppisten ja muutenkin riskiryhmäläisten sukulaisten luona käymään ja oon pitänyt sitä varten vähän kuin karanteenia eli pysytellyt kotona. Mutta nyt kävi niin että mun on ihan pakko käydä kauppakeskuksessa henkilökohtaisesti hoitaan yks juttu huomenna. Kehtaanko laittaa ffp2-maskin vai nauretaanko sille? En oo käynyt kauppakeskuksissa aikoihin, joten ei mitään hajua onko asiakkailla siellä vielä maskeja.
Kommentit (149)
Ei käytä. Itäkeskuksessa ei käytetty edes suositusten aikaan. Itse käytän edelleen koska epidemia jatkuu ja uusia rokotuksia ei ole edes suunniteltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas huomaa millaista porukkaa tällä palstalla pääasiassa pyörii, kun lukee näitä kommentteja ja katsoo yläpeukkujen määrää. Itse käytän edelleen ffp2 töissä, kaupoissa ja bussissa.
Täällä on muutenkin pyörinyt koko se pieni rokotevastainen ja salaliittoteoriohin uskova porukka jo vuosia. Myös älyttömästi tupakoijia (joku kirjoittaa negatiivista tupakoivista, niin huh mikä viha nousee) Vähän sellainen wt-sakin palsta. Monen täytyy myös elää tuilla tai olla eläkkeellä, koska miten muuten ehtisi täällä pyöriä ihan koko ajan.
Eihän nyt netissä tarvitse pyöriä minkään Vauvan vuoksi, töissä voi piipahtaa ja jos on raksalla duunaaja voi kännykästä tauolla vilkaista mistä Vauvassa mesotaan.
Siis pilkkakirveesi osui omaan nilkkaasi, sinä sinä tuilla elävä eläkeläinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Berliinissä, kaikilla on maskit julkisessa liikenteessä ja kaupoissa.
Hehe. Katsopa tuolta videosta monellako on maski???
Menin metrolla Potsdamer Platzalle, kaikilla oli maskit, itsekin laitoin. On kuulemma tilanne pahentunut ja siksi suositellaan maskeja.
Parastahan tässä on kuitenkin se, että aina silloin tällöin tällainen maskienvastusta poistuu vastustamasta maskeja.
Kiitos maskienvastustajat!
Kävin Nilsiän Tokmannilla. Työntekijöillä oli maskit, on niin paljon turisteja liikenteessä, koska Tahko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menin metrolla Potsdamer Platzalle, kaikilla oli maskit, itsekin laitoin. On kuulemma tilanne pahentunut ja siksi suositellaan maskeja.
Et sitten muuta keksinyt kuin sen tunnetuimman metroaseman. Huoh.
Tartuntatautien pelko ei oo mitään harhaluuloisuushäiriötä. Ihan eri asia pelätä koronaa kuin pelätä että joku myrkyttää tai seuraa. Viruksia pyörii tuolla koko ajan, niiden saaminen on erittäin todennäköistä. Myrkytetyksi tuleminen puolestaan äärimmäisen epätodennäköistä. Harhaluuloisuus tarkoittaa sitä että pelkää jotain erittäin epätodennäköistä ja suorastaan mahdotonta asiaa, ei todennäköistä arkipäivän asiaa.
Tänään 3.7. ensimmäinen päiväni, ilman maskia lähikaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Parastahan tässä on kuitenkin se, että aina silloin tällöin tällainen maskienvastusta poistuu vastustamasta maskeja.
Joo KAIKKI JOILLA EI OLE MASKEJA JOUTUU LOPPUIÄKSI HENGITUSKONEESEEN 😱
Joo minäkin päivystän aina palstalla, olin sitten Berliinissä tai Kemissä.
Tällä palstalla on kyllä mt-potilaita suurin osa, enkä tarkoita nyt maskien käyttäjiä. On heille tyypillistä haukkua toiset hulluiksi, saa itsensä tuntemaan siten jotenkin terveemmiksi. Mt-eläkeläiset täällä pyörii, kun aikaa on loputtomasti, töihin ei kykene.
Koronapotilaiden määrä on noussut. Viime viikolla sairaalassa oli 351 koronapotilaat, nyt 464. Aika iso määrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo KAIKKI JOILLA EI OLE MASKEJA JOUTUU LOPPUIÄKSI HENGITUSKONEESEEN 😱
Ettekö nyt sitten kuitenkaan ole ylpeitä maskienvastustamisestanne, kun tuollaista kiukkua irtoaa?
Koittakaa nyt päättää!
Vierailija kirjoitti:
Tartuntatautien pelko ei oo mitään harhaluuloisuushäiriötä. Ihan eri asia pelätä koronaa kuin pelätä että joku myrkyttää tai seuraa. Viruksia pyörii tuolla koko ajan, niiden saaminen on erittäin todennäköistä. Myrkytetyksi tuleminen puolestaan äärimmäisen epätodennäköistä. Harhaluuloisuus tarkoittaa sitä että pelkää jotain erittäin epätodennäköistä ja suorastaan mahdotonta asiaa, ei todennäköistä arkipäivän asiaa.
Koronan pelko ja pakonomaisesti maskiin uskominen on oikein klassinen esimerkkinharhaluuloisuushäiriöstä ja hysteerisestä käytöksestä joka sivuaa psykoosia.
Vai saa maskia käyttämällä psykoosidiagnoosin. Kiitos vinkistä, menenkin ffp2-maski päässä psykiatrille hakemaan itselleni eläkkeen. On mulla parempaakin tekemistä kuin töissä käyminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten muuta keksinyt kuin sen tunnetuimman metroaseman. Huoh.
Käveltiin siitä Legolandiin.
Vierailija kirjoitti:
Terveen ja rokotetun ihmisen kuoleminen koronaan on äärettömän epätodennäköistä. Sikäli monilla on kyse harhaluulohäiriöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronan pelko ja pakonomaisesti maskiin uskominen on oikein klassinen esimerkkinharhaluuloisuushäiriöstä ja hysteerisestä käytöksestä joka sivuaa psykoosia.
Ffp2-maskin teho on kyllä ihan tieteellisesti tutkittu. Ei ole mikään uskon asia.
Mikä siinä on niin vaikee saada kauppakeskuksen ovelle vartija katsomaan että kaikilla on maskit! Filippiineillä katsotaan laukkuunkin. Täällä on helppo pommittaa kuten Myyrmannissa kävikin. Se olisi estetty Filippiinailla ennalta.
Maalaa sormiväreillä maski naamaan. Pystyt hengittämään etkä saa pahoja katseita; tuplahyöty