Miksi Tuska-festareilla on niin vähän järjestyshäiriöitä vuodesta toiseen?
Kommentit (253)
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla on mustat vaatteet ja kilo rautaa päällä, niin eihän siinä kukaan helteessä jaksa tapella.
Ei muuten riitä kilo edes keskiarvoon, puhumattakaan ääripään asuista.
Olen ollut Tuskassa paikalla 10 kertaa. Keski-ikä on varmaan jotain 40v, huumeita vaikuttaa pyörivän vähän (välillä saattaa haistaa pilven, mutta harvoin). Jotkut tietty juo viinaa liikaa, mutta koskaan en ole nähnyt vihaista känniläistä. Aggreja voi purkaa vaikka pitissä jos haluaa. Järjestelyt on olleet hyvät, erityisesti tänä vuonna, joten tunteet ei juurikaan pääse kuumenemaan jonottaessa. Jonojakin kyllä on, mutta ei esim vessaan ja vähemmän ruokaa ja juomaa ostaessa. Tuossa varmaan ainakin osa syistä.
Ne on liian masentuneita. Suu ei jaksa avautua kettuiluun eikä käsi nouse lyömiseen. Se on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
On myös Suomen rasistisimmat festarit, 99% valkoisia.
Eli jos on valkoihoinen on rasisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On myös Suomen rasistisimmat festarit, 99% valkoisia.
Eli jos on valkoihoinen on rasisti?
Kuka niin on väittänyt.
Koska ne on kaikki skeneh*roja jotka ei raportoi hyväksikäyttöä koska kuka minua uskoisi, olen itseäni viiltelevä paska, ja se on sentään jo kymmenen keikkaa soittanut Oulussa tunnettu hevibasisti!
Vierailija kirjoitti:
Ai miks?
No six six six!!
Tämä oli tyhjentävä vastaus, ketjun voi poistaa.
Mä en nyt ihan täysillä osta tätä selitystä et hevarit on niin fiksuja.
Ihmiset riitelee keskenään yliopistojen tiedekunnissa.
Eiköhän tuo oo vaan tosi hyvin järjestetty ja sit toisaalta aika keskenään samanlaisten ihmisten festari. Jossa lisäksi kukaan ei nuku, vaan lähtee yöksi muualle tilastoitavaksi kun riehuu.
Vierailija kirjoitti:
Ai miks?
No 666!
Wanha witsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähentelyt ja muut eivät yleisesti näissä piireissä leviä julkisuuteen vaan ovat hys hys.
Punk ja metalliskenehän ensimmäisinä ja edelleen ainoina musiikki-aiheisina ylipäänsä lähti perkaamaan #metoo kulmasta omia vikojaan. Vai ootteko kuulleet että suomipop tai joku hipstetgenre olisivat tehneet muuta kuin vaienneet. Tuskaan on palkattu häirintäyhdyshenkilö jolle voi tehdä ilmoituksen festarikähminnöistä.
Yleisesti hevarit ovat kilttejä introverttejä ja suhtautuvat vakavasti kaikkeen kiusaamiseen ym.
Menee ensi vuosikymmenelle kun Suomi räppärit alkavat puhumaan lieveilmiöistä joissa ovat itse olleet mukana.
... Kertoo kyllä kaiken siitä missä kuplassa elätte, suomalainen rap-skene alkoi nostaa noita asioita pinnalle samaan aikaan kuin muut... Punkstoo, metaltoo, ja suomirapstoo tuli muutaman päivän sisään toisistaan.
Mut ei anneta faktojen pilata hyvää öyhötystä.
Ilmaisit asian ytimekkäästi, niin ei tarviikaan mun enää omaa arveluani esittää 😄.